vaunuostoksille?!

westies

Oman äänensä löytänyt
Missä vaiheessa ootte ostanu/hankkinu tai aiotte hankkia vaunut pienokaiselle? Meikäläinen surffaa netissä päivät pitkät ja katselen vaihtoehtoja. Yhdet suokkarit on jo löytyny. Ja livenä pitäs käydä katsomassa liikkeissä.

Saksasta ehkäpä tilataan, jos sieltä on tiettyä kuosia saatavilla. Me tilataan, tai paremminki mun mies tilaa, paljonki ulkomailta tavaraa mm. autoon. Kaukalo ja telakka ostetaan käytettynä kavereilta, kun tiedetään, että on hyvin pidetty ja kun vauva kasvaa siitä suht äkkiä ohi, mut vaunut ostetaan uutena. On ne muuten ihan sika kalliita, yli 900€ nuo yhdistelmävaunut, mitä oon himoinnu.
 
Mä ostin vaunut rv 22 ja toimitus kesti muutaman viikon siitä. Kannattaaki ottaa toimitusaika huomioon, mulle sanottiin et voi mennä jopa 12vko vaikka ostaakin ihan Suomesta. Mut kannattaa miettiä säilytys etukäteen, jos ostaa varhaisessa vaiheessa niin missä säilyttää? Kylmään ulkovarastoon ei voi ainakaan viedä, meillä nuo on ollu millon minkäki huoneen nurkassa siitä asti kun ne saatiin... Mut ainaki ite pitäsin hyvänä ideana ostaa puolenvälin jälkeen ettei tuu maksettua isoa rahaa turhaan jos kaikki ei menekkään niinkun piti.
 
Mekin käytiin tilaamassa vaunut tossa RV 20. paikkeilla. Toki otettiin toimitus aika sitten lähemmäs laskettua-aikaa. Meillekkin sanottiin että toimitus voi kestää, ja suositeltiin että kädä tilaamassa just esim 3kk ennen la.
 
Mä ostin vaunut viime viikolla, kun sai mieleiset hyvällä hinnalla. Huomenna alkaa 19vko et aika aikasin tuli hankittua :)
 
Me kans ostettiin vaunut tosi aikasin, taisin olla jotain viikolla 18 ja nyt oikeestaan kaduttaa kun tuli intoiltua niitten kanssa. :D Ovat vähän liian isot, ainakin tohon meidän hissiin mutta oli onneks halvat niin ei kaduta niin paljoa. Ajattelin, että kannattaisko lisäks ostaa jotkut pienemmät vaunut esim. kauppareissuja ja shoppailua varten? 
 
Meille on tulossa vaunut nyt toukokuussa. Tilattiin samalla kaukalo ja Isofix-jalusta sekä adapterit, joilla kaukalon voi kiinnittää vaunun runkoon. Raskaus alkaa olla puolivälissä. Liikkeessä sanottiin, että Saksassa, missä vaunut valmistetaan, heinäkuu on lomakuukausi ja sillon niitä vaunuja valmisteta. Ajateltiin sit, että parempi etuajassa, kuin ihan viime tipassa. :)
 
Takaisin
Top