vatsan kasvaminen

Mulla tuntui selvästi kohtu noin viikolla 10 kun vatsasta kokeili, sehän se myös aiheutti sen ettei omia housuja voinut pitää. Kun ei ole paljoa mahaa muuten niin se (monesti jo venyny) kohtu kasvaa nopeammin ja myös pullistaa vatsaa. Yks terkka sanoikin mulle varsin viisaasti että kohtu kasvaa vanhasta muistista vähän isommaksi nopeammin...
 
Näistä keskusteluista näkee, kuinka vatsan kasvaminen on todella yksilöllistä. Ja toki riippuu myös mm. pahoinvoinnin määrästä. Itse voin ensimmäiset 3,5kk niin huonosti, että kilot vaan lähti, eikä kunnon vauvamaha tuntunut ollenkaan tulevan. Ja vieläkin suhteellisen pieni on, vaikka vauva kyllä painaa jo kiitettävästi ja hankaloittaa liikkumista. Normihousuista jouduin luopumaan vasta joskus viikkojen 18-20 paikkeilla about, tarkkaan en pysty muistamaan.
 
Mulla on jo äitiyshousuissakin toinen kierros menossa.. Ihan kauheeta. Kuukausi sitten mulla oli sellanen mekko päällä joka näytti ihan kivalta, ja ajattelin että se menee nyt joulunaki. No mitä vielä. Eilen puin sen päälle niin kauhee tursake. Tissit näky kaula-aukosta ja koko loppuvartalo sellanen putkilo. Ja sit se oli tietenkin myös lyhyempi kun maha sitä nosti.
Nyt parin viime viikon aikana se söpö vauvamaha on muuttununu kauheeksi pötsiksi eikä mikään vaate oikein enää näytä kivalta. Edes nää äitiysvaatteet. Kyllä meinas itku tulla tänään kun appivanhemmat tulossa syömään ja ei oo mitään kivaa päälle laitettavaa. Muutenkin stressaa koko lounas [&o]
Pitäis vielä 3 viikkoo pärjätä töissä ja sen jälkeen se kai sit on ihan sama miltä näyttää kun pyörii vaan kotona.

Jonkun mielestä varmaan pinnallista ja turhamaista valittaa tällasista, mutta mä olen aina ollut laiha (53kg 168cm) ja harrastan vaatteita/muotia, niin kyllä se nyt vaan on mulle ollu kaikenkaikkiaan kova pala muuttuu tällaseks puhisevaksi pötkyläksi (nyt 65kg). Ja toisaalta olen samaanaikaan maailman onnellisin raskaudesta ja tulevasta vauvasta [:)] skitsofreenista?
 
Mä rakastan vatsaani, se on kyllä iso jo tällä hetkellä, mutta olen ylpeä siitä. Ei ole tullut vielä raskausarpeja, joten sitä on mukava tuijottaa aamuisin ja iltaisin ku se on suuremmillaan! Jokaisen vatsa on erilainen. 

 
Manefa, upea kuva! Kyllä tuollaisen itsestäänkin haluaisi! Jos vaan kroppa pysyy katseen kestävänä...Kehtasitko liikkeeseen mennä vai kotona otettu?
[align=left] [/align]
 
ALKUPERÄINEN: multatassu

Manefa, upea kuva! Kyllä tuollaisen itsestäänkin haluaisi! Jos vaan kroppa pysyy katseen kestävänä...Kehtasitko liikkeeseen mennä vai kotona otettu?
[align=left] [/align]


Kotona otettu, ja photoshopilla muokattu . Taustana oli musta lakana oven päällä :)
 
Yhdyn edellisiin, aivan mahtava kuva. Tuollaista olen itsestänikin haaveillut, mutta enpäs ole saanut aikaiseksi [:@] Laiska pska [:D]
Täytyypä ottaa, varsinkin kun ostin juuri uuden kameran (tarjouksesta...) joka on melkein tuhat kertaa parempi, kuin edellinen. Sillä tuollainen voisi onnistuakin![;)]
 
Takaisin
Top