Varhaisultra

Varhaisultra ohi. Otettiin minun pyynnöstä vain vatsan päältä. Oletetusta oviksesta piti olla 9+3 mutta vastasi 9+0. Hyvä syke oli. Toivottavasti kaikki jatkuu hyvin, vaikka vähän koko heittikin.
Ihanaa kuulla😍 Mulla esikoisesta heitti varhaisultrassa just tuon 3 päivää ja se huoletti kun tiesin oviksen aika tarkkaan. Mutta 12 viikon ultrassa sitten päivät korjaantuikin takaisin alkuperäiseen, eli siihen omaan laskelmaan jonka olin tehnyt ovulaation perusteella. En tiedä miten tarkka tuo varhaisultran mitta voi olla...
 
Ihanaa kuulla😍 Mulla esikoisesta heitti varhaisultrassa just tuon 3 päivää ja se huoletti kun tiesin oviksen aika tarkkaan. Mutta 12 viikon ultrassa sitten päivät korjaantuikin takaisin alkuperäiseen, eli siihen omaan laskelmaan jonka olin tehnyt ovulaation perusteella. En tiedä miten tarkka tuo varhaisultran mitta voi olla...
Okei kiitti! Helpottavaa kuulla. Ja ei ehkä tosiaan ole kauhean tarkka mahan päältä, kuva oli aika tuhnu. Toki mitattiin useammin kyllä. Mutta jääpähän ekstrajännitystä nt-ultraan. Kerrottiin lapsille kuitenkin jo, kutsuttiin aulasta katsomaan ultrakuvaa ruudulta, kun selviisi että kaikki on ok.
 
Me käytiin varhaisultrassa juuri ennen joulua. Käytiin yksityisellä ja varattiin vähän viime tinkaan. Klinikoissa on eroa hinnassa ja kun vähän myöhään varailee, vain kalliimmassa on aikoja.. Mutta ihanahan se oli nähdä, että kaikki oli hyvin!
 
Tänään käyty varhaisultrassa katsomassa tilanne, kun on tuo selkä juilinut. Nyt 6+2. Ensin oli neuvolan laskujen mukaan 6+1, mutta ultrassa varmistui 6+2 mikä oli omien laskelmien mukaan hedelmöittymisestä. Kaikki oli siis hyvin ja sydänkin siellä kovasti pumputti ❤️
 
Tänään käyty varhaisultrassa katsomassa tilanne, kun on tuo selkä juilinut. Nyt 6+2. Ensin oli neuvolan laskujen mukaan 6+1, mutta ultrassa varmistui 6+2 mikä oli omien laskelmien mukaan hedelmöittymisestä. Kaikki oli siis hyvin ja sydänkin siellä kovasti pumputti ❤️
Ihanaa, onnea😍
 
Ajattelin myös mennä varhaisultraan. Jotenkin rauhoittaa mieltä tietää että on varmasti jotain matkassa ja oikeassa paikkaa. Lisäksi kierto edellisen vauvan jäljiltä ei kerennyt tasaantua (25-35pvä), niin pitäs varmaan senkin takia käydä että saisi tarkemman arvion laskettuun aikaan.
 
Ihana lukea hyviä ultrakuulumisia🥰
Me odotamme varmaankin NT-ultraan, joka on 30.1. Tuntuu ikuisuudelta odottaa sinne asti, mutta oireet on kyllä selkeät, niin koitan olla rauhallisin mielin.
Minä myös odottelen NT-ultra 20.1. Varaasin joulukuussa varhaisultraan mutta peruutin sen.

Ensikäynti neuvolaan sai minut rauhoittumaan, kun terkkkari rauhoitti että kaikki on ihan varmasti siellä masussa OK. Kun minun 3 raskautta /synnytystä mennyt niin hyvin.
 
Tiistaina olis tää edessä. Jännitän tän ensin, sit päivitän listaan lasketun ajan, kun se todennäköisesti tulee aikaistuu, jos kaikki on hyvin ultrassa.

Sitten sen jälkeen pyyntö päästä liittyy salaiselle puolelle. (tässä 30. kirjoitus tänne.)
 
Varhaisultrassa käytiin epäsäännöllisen kierron vuoksi. Itse veikkasin et olisi ollut joku 5-6 viikkoa, mutta oli silloin 8+4 ultran mukaan. Ei toki onneksi paljoa heittänyt.
 
Meillä neuvola määräsi varhaisultran kun kierto oli 38pv. Vastasi kyllä melko hyvin kokoa, ihan muutaman päivän heittoa oli. Mistä olen ollut positiivisesti yllättynyt niin sekä varhais ja nt-ultra on otettu vatsan päältä. Ajattelin että 'ei ne ylipainoiselta edes yritä', mutta olin väärässä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Varhaisultrat alkaa olla kaikilla jo takanapäin, mutta mitenkäs muut "ylimääräiset" ultrakäynnit raskauden aikana, meinaatteke mennä yksityiselle?

Me ollaan päätetty mennä muutaman kerran vielä raskauden aikana kurkistelemaan mitä mahaan kuuluu. Ens viikolla tiedossa ylimääräinen ultra ylsityisellä, ollaan viikolla 18. Tuntuu että nt ultraan ja rakenneultran välissä vaan on liikaa aikaa 😅
 
Takaisin
Top