Varhaisultra

Täällä olisi tarkoitus mennä varhaisultraan 😊 sen verran epätietoisuutta ja jännitystä aikaisemmat pari alkuraskauden keskenmenoa aiheuttanut.

Tarkistan mahdollisuuden julkisella, mutta jos ei saa niin sitten yksityiselle! Ajattelin että vasta rv 7-8 välillä, että olisi varmasti Syke sitten näkyvissä.
 
Meillä tulee varhaisulta julkisen kautta, koska oltiin hoidoissa ja keskenemenotutkimukset tehty aikaisemmin. Tämä ei tosin ole hoitoalkuinen raskaus, mut kiva että päästään kuitenkin :) Katotaan kyselenkö aikaa jo tän viikon lopulla vai vasta ensi viikolla..
 
Heippa kaikki. Oon ihan uusi kirjoittelija täällä foorumilla ja vähän ujostuttaa, mutta niin paljon oon raskautta yrittäessä täältä vertaistukea ihan vain lukemalla saanut, että ajattelin rohkaistua omalla viestillä.

Kävin tänään yksityisellä varhaisultrassa ja piti olla laskennallisesti 6+4-5, mutta löytynyt alkio pieni 6+0 ja 3,5 mm. Sykettä ei vielä. Kätilö sanoi, että mahdollisuudet on nyt 50/50. Ensi viikolla uudestaan ultraan. Huolettaa, mutta yritetään vielä pitää toivoa yllä, jotta viikkokin kuluisi helpommin.
 
Heippa kaikki. Oon ihan uusi kirjoittelija täällä foorumilla ja vähän ujostuttaa, mutta niin paljon oon raskautta yrittäessä täältä vertaistukea ihan vain lukemalla saanut, että ajattelin rohkaistua omalla viestillä.

Kävin tänään yksityisellä varhaisultrassa ja piti olla laskennallisesti 6+4-5, mutta löytynyt alkio pieni 6+0 ja 3,5 mm. Sykettä ei vielä. Kätilö sanoi, että mahdollisuudet on nyt 50/50. Ensi viikolla uudestaan ultraan. Huolettaa, mutta yritetään vielä pitää toivoa yllä, jotta viikkokin kuluisi helpommin.
Tsemppiä ja voimia raastavan jännittävään tilanteeseen!
 
Tsemppiä ja voimia raastavan jännittävään tilanteeseen!
Kiitos valtavasti ❤️ Olin jotenkin niin shokissa ultrassa, etten osannut edes kysyä mitään. Mies muisti, että alussa kätilö oli sanonut, että näkyy pientä väräilyä, että "ehkä syke olisi juuri käynnistymässä", mutta ei palannut enää tähän silloin, kun antoi meille aika suoran arvion 50/50 mahdollisuuksista. On meidän ensimmäinen ja pari kuukautta sitten sain varhaisen keskenmenon niin kaikki tunteet on kyllä kovin pinnassa.
 
Kiitos valtavasti ❤️ Olin jotenkin niin shokissa ultrassa, etten osannut edes kysyä mitään. Mies muisti, että alussa kätilö oli sanonut, että näkyy pientä väräilyä, että "ehkä syke olisi juuri käynnistymässä", mutta ei palannut enää tähän silloin, kun antoi meille aika suoran arvion 50/50 mahdollisuuksista. On meidän ensimmäinen ja pari kuukautta sitten sain varhaisen keskenmenon niin kaikki tunteet on kyllä kovin pinnassa.
Toivon todella että seuraavassa ultrassa syke myös näkyy ❤️
 
Heippa kaikki. Oon ihan uusi kirjoittelija täällä foorumilla ja vähän ujostuttaa, mutta niin paljon oon raskautta yrittäessä täältä vertaistukea ihan vain lukemalla saanut, että ajattelin rohkaistua omalla viestillä.

Kävin tänään yksityisellä varhaisultrassa ja piti olla laskennallisesti 6+4-5, mutta löytynyt alkio pieni 6+0 ja 3,5 mm. Sykettä ei vielä. Kätilö sanoi, että mahdollisuudet on nyt 50/50. Ensi viikolla uudestaan ultraan. Huolettaa, mutta yritetään vielä pitää toivoa yllä, jotta viikkokin kuluisi helpommin.
Toivottavasti näkyy seuraavassa ultrassa ❤️. Meille annettiin ultra-aika vasta 8+0 (ensi viikolla) juurikin siksi, että syke varmasti kuuluu. Eli on hyvinkin mahdollista, että kaikki on siellä hyvin. Raastava tilanne varmasti, paljon tsemppiä odottamiseen!
 
Haluaisin varhaisultraan, taustalla neljä raskautta, joista kaksi keskenmenoa ja kaksi lasta. Todennäköisyydet on siis 50/50. En haluaisi odottaa np-ultraan saakka ja siellä todeta, että on mennyt kesken kuukautta aiemmin.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla myös kaks km ja yksi lapsi. Eipä se varhaisultra takaa mitään, mutta lohdutti se nähdä, ettei ainakaan ole tuulimuna tai menny jo kesken. Kokee, että vähän paremmat todennäköisyydet kuitenkin.
 
Moikka 👋🏼 Mä siirryin tänne tuolta helmikuisista. Tänään käytiin Vantaan Kaunis odotuksessa varhaisultrassa ja tavattiin ja kuultiin meidän pieni ensimmäistä kertaa ❤️ Viikkoja oli 8+5 ja laskettu aika venyi nyt 1.3.
Tervetuloa tänne maaliskuisiin myöskin 😊
 
Takaisin
Top