Varhaisultra

Tekis mieli kyllä varata mutta ei ole oikein ylimääräistä rahaa.. merioulun neuvola ois tosiaan oulussa edullinen mutta ne ultraa mahan päältä eikä siksi varhaisessa vaiheessa näy kovin hyvin.
 
Me käytiin ultrassa varmistamassa että kaikki on ok ja poissuljettiin kohdun ulkopuolinen raskaus kun ollut kovia kipuja vatsassa. Kaikki näytti olevan hyvin, viikkoja oli sillon vasta 5+5 jonka vuoksi sikiö kaikua ei vielä ollut. Ilmeisesti normaalia mutta en tiedä voinko odottaa np ultraan saakka et onko se nyt. Mietin pitäisikö mennä oman mielenterveyden kannalta käymään yksityisellä jos näkyisi jo syke:Heartred
 
Meillä oli tänään myös ultra. Näkyi vain ruskuaispussi :sad001 mahdollinen tuulimuna siis.
 
Me käytiin ultrassa varmistamassa että kaikki on ok ja poissuljettiin kohdun ulkopuolinen raskaus kun ollut kovia kipuja vatsassa. Kaikki näytti olevan hyvin, viikkoja oli sillon vasta 5+5 jonka vuoksi sikiö kaikua ei vielä ollut. Ilmeisesti normaalia mutta en tiedä voinko odottaa np ultraan saakka et onko se nyt. Mietin pitäisikö mennä oman mielenterveyden kannalta käymään yksityisellä jos näkyisi jo syke:Heartred

Eli teilläkin näkyi vain ruskuaispussi?
 
Meillä oli tänään myös ultra. Näkyi vain ruskuaispussi :sad001 mahdollinen tuulimuna siis.

Mitkä viikot sulla on? Oisko pitänyt näkyä jo enemmän?
 
Mä oon kerennyt käymään ultrassa jo kahdesti kipujen ja vuodon takia. Viikko sitten näkyi pelkkä ruskuaispussi, mutta tänään siellä oli selkeästi nähtävissä jo sykekin :Heartred
Viikkoja nyt ilmeisesti kasassa 6+1
Helpotti itseä kyllä käynnit tosi paljon, vaikka onkin vielä piiiiiiiitkä matka edessä.
 
Juteltiin miehen kans ja kyllä mekin halutaan varmistaa että kaikki on hyvin jo ennen varsinaista ultraa. Varataan varmaan viikolle 7+ niin luulisi silloin näkyvän jo hyvin.
 
Mitkä viikot sulla on? Oisko pitänyt näkyä jo enemmän?

Tänään olisi pitänyt olla 6+6, että vähän riskillä mentiin. Mutta halusin ajan ennen neuvolaa ja tää oli ainoa mahdollinen :confused: nyt sitten kauhea stressi ja kahden viikon päästä uudestaan. Mä niin toivon, että hän on vain myöhäisempi vauva :Heartred
 
Meillä oli tänään myös ultra. Näkyi vain ruskuaispussi :sad001 mahdollinen tuulimuna siis.

Toivottavasti hän vain olisi vähän nuorempi vain ja kasvaa vielä :Heartred Tsemppiä!
 
Minäkin niin pitkään sinnittelin ja ajattelin, että jaksan odottaa ensimmäistä kunnallista ultraa. Eilen lakkasin sinnittelemästä ja varasin varhaisultran raskausviikolle 7+2 eli tämän viikon perjantaille. Sitä tässä nyt jännityksellä ja hartaasti odotellaan. :wideyed:

Kara 6+6
 
Mua jännittää torstain ultra. Just kun ei mitään tietoa mitkä viikot edes. Kaks viikkoa sit ultraaja arvioi silmämääräisesti 4+ viikot. Toivon ny että näkyis edes se yksi pieni ja syke
 
Meillä on lauantaina varhaisultra yksityisellä eikä myöskään mitään varmaa tietoa mikä viikko menossa. Lauantaina pitäisi vähintään olla rv 6+5 ja neuvolan mukaan hieman enemmän. Stressaa ja pelottaa. Toisaalta elokuun keskenmenon takia on jo niin orientoitunut ettei siellä varmaan nytkään mitään ole. :sad001
 
Auppa meillä näkyi pelkkä pussi, mutta se kätilö sanoi että on normaalia. Nyt tosin tekisi mieli mennä uudelleen kun iski stressi Mulla jostain syystä oli alusta saakka olo et kaikki ei oo hyvin ja nyt vasta uskaltanut alkaa jo vähän toivoa et kaikki voisi mennä niin kun pitää❤️ mulla on eka neuvola vasta 10+5 ja siitä sit vasta lähete np ultraan
 
Auppa meillä näkyi pelkkä pussi, mutta se kätilö sanoi että on normaalia. Nyt tosin tekisi mieli mennä uudelleen kun iski stressi Mulla jostain syystä oli alusta saakka olo et kaikki ei oo hyvin ja nyt vasta uskaltanut alkaa jo vähän toivoa et kaikki voisi mennä niin kun pitää❤️ mulla on eka neuvola vasta 10+5 ja siitä sit vasta lähete np ultraan
Näkyikö sulla raskauspussin sisällä ruskuaispussia? Mä kävin 5+4 ultrassa ja tämmöinen se oli.
 

Liitteet

  • 3ZtrHNwuDTTlDBumJ5beGlM3HqX4Py6t_lg.jpg
    3ZtrHNwuDTTlDBumJ5beGlM3HqX4Py6t_lg.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 56
Näkyikö sulla raskauspussin sisällä ruskuaispussia? Mä kävin 5+4 ultrassa ja tämmöinen se oli.

Joo oli ruskuaispussi. Mulla ei zoomattu tollein sitä. Mut varmaan siks kun oli vaan tarkotus selvittää sikiön sijainti Sovittiin miehen kanssa et saan ens viikolla mennä varhaisultraan et saan mielenrauhan❤️
 
Takaisin
Top