Varhaisultra

Kävin ultrassa. Kiehto oli kiva paikka, kannattaa vaan hieman varata aikaa sen löytämiseen [emoji28] Aluetta vasta rakennetaan eikä navi tunne kadunnimeä.

Mutta tärkeimpään. Kaikki oli kunnossa! Sydän sykki ja koko vastasi viikkoja [emoji4] Oli myös kiva saada kuvat sähköpostiin.
 
Ihanaa kuulla mymmeli, että kaikki kunnossa! :Heartred

Mä aloin nyt miettiä tota mun ultraa, että tehdäänkö se alakautta vai vatsan päältä. Ja pitääkö olla rakko tyhjä vai täysi? Oon siis menossa sinne Perhe-Arteen enkä löydä niiden sivuilta mitään infoa tästä :think005
 
Lum_
Tässä vaiheessa vissiin tekevät alakautta? Ainakin itsellä kaikki ar-ultrat tehty alakautta ja vasta myöhemmin sit mahan päältä.
 
Lum_
Tässä vaiheessa vissiin tekevät alakautta? Ainakin itsellä kaikki ar-ultrat tehty alakautta ja vasta myöhemmin sit mahan päältä.

No niin mäki kuvittelisin, mutta mun pään sekoitti kun joku jossain puhui, että olikin tehty vatsan päältä ja rakon piti olla täysi tjn :grin
 
Kävin esikoisen kans perhe - Artassa ar-ultrassa! Aivan huippuihana paikka! :) Ihanaa palvelua. Mulle tehtiin vatsanpäältä ultra sillon ja hyvin näkyi. Riippuu siis monestakin asiasta, vatsanpeitteiden yms määrästä! :)
 
Esikoisesta ar tehtiin vatsan päältä, niinkuin muutkin ultrat. :) rakko puolillaan ar-ultrassa.
 
Mistä viikosta lähtien on mahdollista ultrata vatsan päältä? Tiistaina ultra, enkä yhtään tiedä viikkoja... Kaipa sitä ultraamistapaakin voi sitten vaihtaa lennosta, jos ei mitään näy mahan päältä :)
 
Kyllä ne vaihtaa sitten alakautta ultrattavaksi jos vatsan päältä ei näy. Vaikuttaa tosiaan niin moni asia ultraustapaan, kuten vatsanpeitteet yms. Multa ultrattiin vatsan päältä rv6+1
 
Mä tässä mietin, varaanko ultra-ajan.. Vaikeita päätöksiä! Lähinnä vaan mietityttää et jos siellä ei kaikki sellanen mitä näin alus voidaan kattoa nii ookaa kunnossa , niin olis parempi tieätä nyt, kun vasta viikon 12 huitteilla :/
 
Mä varasin nyt 31.10 ajan Perhe-arteen :eek: Silloin pitäs olla 7+0.. Pitkät kaks viikkoa edessä!
 
Ens ti on vihdoin ar-ultra. Jouduin ottamaan äidin lapsenvahdiks kun miehelle tuli este. Valehtelin et oon menossa hammaslääkäriin, inhottavaa ja tuntuu et jään heti kiinni kuitenkin.

6+4
 
Ens ti on vihdoin ar-ultra. Jouduin ottamaan äidin lapsenvahdiks kun miehelle tuli este. Valehtelin et oon menossa hammaslääkäriin, inhottavaa ja tuntuu et jään heti kiinni kuitenkin.

6+4

Ihan ymmärrettävää, ettet halunnut vielä kertoa. En minäkään olis! Valkoiset valheet, jotka ei satuta ketään, on sallittuja!!

Varmasti myös äiti ymmärtää, kun vihdoin saa kuulla iloisen uutisen! :Heartred
 
Huomenna varhaisultraan, kyllä jännittää! :nailbiting: Varasin ajan heti aamulle, niin ei tarvii ku tää päivä enää jännitellä. Huomenna nään ehkä minikokoisen lapseni ekaa kertaa ikinä, hullu ajatus että tuolla joku elelee oikeesti! :Heartred :wideyed: Rv 6+6
 
Aamunen mulla kans ultra huomenna heti aamusta.
Eikös -pallokalalla- ja höyhenellä oo myös ultrat huomenna.
Tänään meen äitin kans shoppailee niin menee tääkin päivä nopeesti.
Rv 6+5
 
Niinpä, meitä onki monta huomenna jännittämässä! Toivottavasti saadaan kaikki hyviä uutisia :)
 
Ihana lukea näistä teidän ultrakäynneistä :Heartred Mulla perjantaina se eka neuvola, jolloin myös ultrataan. Jänskättää jo niin mahottoman paljon!
 
Takaisin
Top