Varhaisultra

onnea pikkiR! meilläki siis vois olla toivoa perjantaina että näkys, kun vkot 5+6 sillon..... jännittää..
 
Meillä on varhaisultra 20.7., silloin on viikkoja jotain 7+. Käskettiin varata jo ekaa neuvola-aikaakin, mutta jotenkin vain en millään uskalla :smiley-ashamed008
 
Esikoisesta kävin 6+4 ja syke näkyi. Varmaankin varaan samoille viikoille tästä kakkosestakin, mikäli viivat vahvistuu ja menkat pysyy pois.

4+3 ja tänään plussattu :)
 
Mä tässä kans pohdin et käytäs vr ultra. Käytiin esikoisestaki vaikken nyt yhtään muista mitkä viikot oli sillon menossa :confused: paras ois jos sais neuvolan kautta, mutta todennäkösesti joutuu taas yksityisellä käymään
 
Ultrassa käyty. Siellä oli 6+0 viikkoja vastaava alkio ja sykkeet saatiin hyvin näkymään :Heartred

Onnea kovasti :Heartred meillä ilmeisesti sun kans melko sama lasten ikäero sitten.. mulla esikoinen 08/16 syntynyt ja tuleva 03/18 :happy:

Aika jännää :joyful:
 
Millä viikoilla siis kannatta käydä varhaisultrassa? Oon vähän kahen vaiheilla meniskö vai ei.. Pelottaa ettei kaikki oo kunnossa ku on niin vähän oireita, väsymystä ja ihan sillon tällön pienesti huono olo, mut toisaalta onkin vasta 4+4.. Esikoisesta alkoi heti ihan järkyttävä oksentelu.
 
tultiin juuri ultrasta, viikit nyy siis 6+0. ultrassa löytyi 6+1 vastaavat jutut ja kuulemma näyttää hyvältä. sydän"äänetkin" siellä näkyi. :Heartred

ja Jaffa93, meille ainakin lääkäri just totesi ennen ultraamista, että esim. 6+4 pitäsi jo näkyä sydänäänet, että nyt voi vielä olla ettei näy.
 
Me ei käydä varhaisultrassa, aika menee niin nopeeta et pian se np ultra jo on :) Neuvolaan en aijo myöskään soitella vielä vähään aikaan, eipä sinne oo kiirettä :)
 
Me oltas käyty siellä merioulun neuvolassa, mutta on kuun loppuun lomalla javiikot on sitte lähelle 8 niin vähän mietin et oisko sama ootella sinne nt-ultraan sitte. Voi olla et oon niin malttamaton ja pitää käydä sitte kuitenki :rolleyes:
 
Onnea kovasti :Heartred meillä ilmeisesti sun kans melko sama lasten ikäero sitten.. mulla esikoinen 08/16 syntynyt ja tuleva 03/18 :happy:

Aika jännää :joyful:

Joo meidän tyttö on syntyny 30.6.-16 ja tän pikkusen la on 26. Tai 28.2.

Jännittääkö suhteellisen pieni ikäero?
 
Me oltas käyty siellä merioulun neuvolassa, mutta on kuun loppuun lomalla javiikot on sitte lähelle 8 niin vähän mietin et oisko sama ootella sinne nt-ultraan sitte. Voi olla et oon niin malttamaton ja pitää käydä sitte kuitenki :rolleyes:

Jouduin just ton loman takia käymään jo 6+0 viikolla. Onneks näky sydänäänet. Harmi kun sen loma sattui just tähän : D
 
Jouduin just ton loman takia käymään jo 6+0 viikolla. Onneks näky sydänäänet. Harmi kun sen loma sattui just tähän : D

Joo harmittaa kyllä. Ei maha mitään. Ohan tässä joku viikko aikaa vielä miettiä et kannattaako enään kolmen viikon päästä käydä vai malttaako odottaa sinne nt-ultraan
 
Joo meidän tyttö on syntyny 30.6.-16 ja tän pikkusen la on 26. Tai 28.2.

Jännittääkö suhteellisen pieni ikäero?

Jännittää tietenkin mutta on tarkoituksellisesti mietitty niin sinänsä ei pelkoa :) tietty on varmasti alussa vaikeampaa mutta uskon että sitten kun vauva vähän kasvaa niin helpottaa :shy:

Jännittääkö sua/teitä?
 
Jännittää tietenkin mutta on tarkoituksellisesti mietitty niin sinänsä ei pelkoa :) tietty on varmasti alussa vaikeampaa mutta uskon että sitten kun vauva vähän kasvaa niin helpottaa :shy:

Jännittääkö sua/teitä?

meillä myös tulossa sama, pienehkö ikäero. esikko täyttää keskiviikkona vuoden, jotenka hänen ja tulokkaan ikäeroksi tulossa n. 1v8kk..

jännittää täälläkin, mutta hyvällä tavalla. meillä tekemällä tehty(hoidoilla) tämäkin tulokas, jotenka ei ole paniikkiyllätysmomenttia ton ikäeron suhteen.. :)
eiköhän se arki siitä muovaudu :)
 
meillä myös tulossa sama, pienehkö ikäero. esikko täyttää keskiviikkona vuoden, jotenka hänen ja tulokkaan ikäeroksi tulossa n. 1v8kk..

jännittää täälläkin, mutta hyvällä tavalla. meillä tekemällä tehty(hoidoilla) tämäkin tulokas, jotenka ei ole paniikkiyllätysmomenttia ton ikäeron suhteen.. :)
eiköhän se arki siitä muovaudu :)

Meillä taas kävi tämän kanssa niin että ei edes hoitoihin asti tarvinnu mennä tällä kertaa.. esikoista yritettiin useamman vuoden. Näin se elämä joskus vaan yllättää :nailbiting:
Jälkeenpäin mietittynä luultavasti stressi ollut aiheuttajana silloin ja nyt kun esikoisen kans ollu kotona suht stressittömänä niin onnistui :happy:
 
Takaisin
Top