Varhaisultra

hannanna

Asioista perillä oleva
Heinäkuunmammat 2015
Kesämammat 2017
Aiotteko mennä varhaisultraan? Just varasin ajan yksityiselle rv 7. Ei malta odotella nt-ultraan asti tietoa, onko tuolla ylipäätään mitään elämää :)
 
Kyllä varmastikin. Oon käyny jokaisesta. Helpottaa tietää, että onko oikeassa paikassa.
 
Täälläkin on sitä mietitty vakavasti. Hinnan olen jo yhdestä yksityisestä ennättänyt kysyä, mutta aikaa en vielä ole varannut. Hämeenlinnassa Lääkärikulmaan maksaisi abaut 130e. Onko muita Hämeenlinnasta päin, jotka varhaisultraan on menossa? :)
 
Mä varmaan kohta varailen ajan yksityiselle. Aijon ottaa ajan muutaman viikon päähän, suunnilleen rv 7. En ole varma lasketusta ajasta, ihan siksi :) ja toki myös onhan se helpottavaa nähdä syke :Heartpink
 
Olis kyllä kiva mennä, mutta jos ei kunnalliselle pääse niin en tiedä aletaanko maksaa siitä. Esikoisesta päästiin
 
Täälläkin on sitä mietitty vakavasti. Hinnan olen jo yhdestä yksityisestä ennättänyt kysyä, mutta aikaa en vielä ole varannut. Hämeenlinnassa Lääkärikulmaan maksaisi abaut 130e. Onko muita Hämeenlinnasta päin, jotka varhaisultraan on menossa? :)

Täällä mahdollisesti yks :)
 
Menossa Turkuun varhaisultraan yksityiselle viikolla 7. Hinta näytti olevan 80e. Pitkään toivottu lapsi niin haluan saada alussa vähän enemmän varmuutta missä mennään. Eka neuvola ehtii olla just ennen ultraa.
 
En käynyt ekan aikana enkä varmaan nytkään. Ehkä nyt jaksan odotella kun olen jo 9 kk odotellut tärppiä
 
Mä käyn täällä Turkissa. Täällä tollaiset keikat ei ole niin kalliita kuin suomessa.
 
Mies tuossa jo pohtii, että voitaisko varata aikaa ultraan. Mutta en uskalla vielä. :smiley-angry026 Mies haluaisi ajan varata jo ettei menis kamalan kauas. Huoh. Lupasin, että jos ei vuotoa näy niin loppuviikosta soittelen aikaa.
 
Mä sain meidän taustojen ja epäsäännöllisen kierron takia lähetteen varhaisultraan. Nyt vaan ootellaan että tulee aika :) (tulispa meille jo pian se salainen puoli niin uskaltaa avata elämäänsä enemmän :D )
 
Sitä miekin odottelen mut on niin hiljasta täälläkin vielä, että pitää vielä kommentteja rustata, että saa sinne pääsylipun. :computer005
 
Jep. Aletaas vääntää tikusta asiaa :D Tai siitä tää vissiin alunperin alko, tikkuihin pissiny jokainen :P Huonoo huumoria ja hyvin offtopic
 
Tikuista puheen ollen.. Mie teen aamulla digin ja jos lukemat on muuttunu 1-2:sta 2-3:n niin soitan sen ultra-ajan. Jos uskallan. Mut vakaa aikomus! :dance018
 
Eiköhän ne oo muuttunu! :) Mä en tehny nyt ollenkaan digiä mutta 5 tavallista :D
 
Mulla taas vaan yks digi takana. Mut edellisissä raskauksissa uitin niin kauheesti testejä, et multa pitäs kaikki testit jo kieltää. :grin

Kemiallisten takia jännittää niin kamalasti. Kerran oon saanu sen raskaana 1-2 ja sit alko viikon myöhässä menkat. Nyt on pakko tehdä vielä yksi testi. Kunhan vaan uskaltaisin tehdä. :wideyed:
 
Mulla tuli normi liuskasta niin hyvä viiva viimeisestä testistä että päätin lopettaa testailut nyt :) eli digi jääkööt kauppaan!
Ultra on varattu, ja sopivasti ennen ekaa neuvolaa, niin tietääpä millä viikoilla mennään. On nyt niin varmalla viikolla että pitää näkyä jo syke, muuten on jo jotain vialla ellei näy... pitäisi olla jotain 7+? Mutta siellähän se selviää :) hirveästi jännittää mitä sieltä löytyy... oireita ei ole juurikaan, ei ollut esikoisestakaan kylläkään..
 
Takaisin
Top