Vaatevinkkejä

Heippa!

Joko olette miettineet, minkälaisen kevättakin hankitte? Kaikki vinkit olisi taas tarpeen! Olen pärjännyt vanhalla talvitakilla tähän asti, mutta nyt auringon paistaessa tekisi mieli laittaa jo jotain kevyempää päälle ja viime vuoden takit ei mahdu mitenkään.

Mansikkainen
 
Ostin itse HMltä ihan tavallisen parkan (siis en mitään äitiystakkia vaan kokoa isomman). se on malliltaan niin säkkimäinen et menee hyvin kun ilmat lämpenee ja synnytyksen jälkeenkin :) maksoi 19,90 :) näillä ilmoilla menee hyvin vielä mamaliciouksen syys/kevät takkia ohuella vanuvuorella jonka ostin huutonetistä. 

Nappasin huutonetistä myös kaksi äitiys/imetysmekkoa kesää varten :) piilottavat mahan synnytyksen jälkeen ja imetys onnistuu siveästi. Toinen menoista BOOB-merkkinen (törkeän kalliita uutena) ja toinen mamalicious.
 
Itse olen ihan suosinut second hand-tavaraa. On niin paljon firmoja boikotissa, että menee varmemman päälle muutenkin ostaa kirppareilta. Lastentarvike-kirppikset on ollut hyviä, sieltä löytyy monen kokosia ja näkösiä vaatteita ja halvalla. Myös pikkusiskoltani sain äitiysvaatteita, mutta hän ostaa juuri näiltä boikotoimiltani liikkeiltä ja se laatu näkyi kyllä samantien, kun housut ratkesi hetken käytön jälkeen.
 
Moi!

Minullakin on ollut tuo takkiongelma. Olen etsinyt kevättakkia, mutta valikoiman suppeus odottaville on kyllä yllättänyt. Ja hinta! Maksavat paljon enemmän kuin tavalliset vastaavat takit.

Halusin kuitenkin mieluummin äitiysmallisen takin, enkä "säkkiä", joten ostin Stockalta Mamaliciousin vaalean takin 64,95. Väri ei ole aivan sopiva, kun olen vaalea itsekin. Lisäksi olisin toivonut, että takissa olisi vuori, mitä tässä ei nyt ole.  Kuitenkin takki oli nyt paras löytämäni kompromissi.

Kun vaan pääsis sitä takkia vielä käyttämään... Vieläkin on niin kylmää aamuisin, että talvitakin vetskari on ollut pakko saada jotenkin kiinni. Ei onnistu enää kauaa... :/
 
Takaisin
Top