Uusi äitiyspakkaus julki

Olkoon epäsuosittu mielipide, mutta mun mielestäni tässä on just toi sama vika kun viime vuoden pakkauksessa, että vaatteet on tyttömäisiä. Mä ainakin haluan pojalle selvästi poikavärejä. Tosin nää tän vuoden pakkauksen vaatteet ei oo kyllä ylipäätään mieleen, vähän turhan retroja mun makuun 😄
Itse pohdin samaa, et noi sisävaatteet (bodyt) on suht tyttömäisiä. Yökkäri/lakanat/makuupussi on unisexit.
Muuten kivoja sävyjä (tykkään keltaisesta) mut liian synkkä haalari ja tota mustaa.. Viime vuoden paketin värit oli mielestäni kivemmat. Noi haalarithan on ollu nyt pidempään (useita vuosia) aika synkkiä, miksiköhän? 🤔

Harmittaa puuttuva unilelu, mielummin se kuin kondomit ja liukkari. Kovin on vähentynyt sisältö sitten 2021 pakkauksen.
 
Itse pohdin samaa, et noi sisävaatteet (bodyt) on suht tyttömäisiä. Yökkäri/lakanat/makuupussi on unisexit.
Muuten kivoja sävyjä (tykkään keltaisesta) mut liian synkkä haalari ja tota mustaa.. Viime vuoden paketin värit oli mielestäni kivemmat. Noi haalarithan on ollu nyt pidempään (useita vuosia) aika synkkiä, miksiköhän? 🤔

Harmittaa puuttuva unilelu, mielummin se kuin kondomit ja liukkari. Kovin on vähentynyt sisältö sitten 2021 pakkauksen.

Siitä taas tykkään että haalari on tummasävyinen, se on ollut meillä tosi paljon käytössä, ja mun on jotenkin täysin mahdotonta pitää mitään vaalean sävyistä puhtaana 😂
 
Siitä taas tykkään että haalari on tummasävyinen, se on ollut meillä tosi paljon käytössä, ja mun on jotenkin täysin mahdotonta pitää mitään vaalean sävyistä puhtaana 😂
Ei sen siis ihan vaaleakaan tarvis olla, mut nyt on lähiaikoina ollu tumman sinistä ja mustaa, vois olla vaikka joku ruskea/vihertävä metsänläheinen :smiling-eyes:
 
Minusta taas vuoden 2022 housut oli aivan ihania, kun niin neutraaleja, beige, musta ym.🤩 Myös malli niissä paras! Käytössä vieläkin noi koon 62 tms housut ja taapero jo kokoa 80 tai yli.

Meillä ei kyllä unilelulle ollut mitään käyttöä, vauva ei välitä pehmoista, mutta kivahan se on ajatuksena ja moni varmaan siitä tykkää.
 
Oli kyllä vaisu pakkaus ja ne vaatteet mitkä oli värikkäitä ei oikein osuneet yksiin ainakaan oman maun kanssa. puna pilkullinen body oli ainoa mulle mielekäs. Koen että oma vuoden 2019 ja 2020 oli aivan ihania ja kaikista ihanin mitä en itse saanut oli Äp pakkaus 2022.
 
Minusta taas vuoden 2022 housut oli aivan ihania, kun niin neutraaleja, beige, musta ym.🤩 Myös malli niissä paras! Käytössä vieläkin noi koon 62 tms housut ja taapero jo kokoa 80 tai yli.

Meillä ei kyllä unilelulle ollut mitään käyttöä, vauva ei välitä pehmoista, mutta kivahan se on ajatuksena ja moni varmaan siitä tykkää.

Kyllä mäkin tykkäsin niistä beigeistä housuista, mutta ne mustat/mustavalkoiset on päässeet jalkaan ehkä kerran. Ja olisin kaivannut et edes yhdet housut ois ollut pienemmässä koossa. Housujen malli oli kyllä tosi kiva! Ja tykkäsin kyllä muuten tuosta 2022 pakkauksesta, tosin en oikein tykännyt siitä makuupussin kuosista, 2023 makuupussin kuosi oli taas musta aivan ihana.
 
Jännä miten eri tavalla ihmiset näkee samat vaatteet. Musta noista korkeintaan hedelmä-body oli tyttömäinen. Mutta minä en toisaalta näe kuin korkeintaan vaaleanpunaisen tyttöjen värinä (vauvojen kohdalla) ja sekin oli pitkään meidän esikoisen lempiväri ja kuopuskin juuri valitsi vaaleanpunaisen pyörän, kun vaihtoehtoina oli vaaleanpunainen ja sininen. 🤷‍♀️ Ja molemmat on siis poikia.
 
Takaisin
Top