Uudenvuodenlupaukset

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Teetkö uudenvuodenlupauksia? Millaisia? Ja oletko aiemmin onnistunut pitämään lupauksesi vai ovatko ne jääneet unholaan? :)

Itse teen ainakin pyrkimyksiä parempaan. :) Yritän olla pitkäpinnaisempi äiti ja kärsivällisempi puoliso. Lisäksi lupaan yrittää elää enemmän hetkessä ja murehtia vähemmän mennyttä.
 
Mun lupaus on saada painoa alas järkevällä ruokavaliolla. Vaaka sanoi obeesi, minä sanon no more! Ja tietty lupaan nalkuttaa vähemmän :oops:
 
Mä ajattelen nyt vain itseäni, joten pyrin vähentämää herkkujen määrää. Monessa muussakin asiassa ois toki parannettavan varaa, mut en uskalla lupailla mitään kummempia ku ei kuitenkaan onnistu :rolleyes:
 
Pakollista vuosittaista herkkulakkoa en edes yritä, tänä vuonna tarvin suklaata enemmän ku ikinä :grin

Mulla sama lupaus että pyrin olemaan äitinä pitkäpinnaisempi, mikä ei todellakaan nyt kahden kanssa ole helppoa.. Samoin haluan olla parempi puoliso ja ylipäätään opetella olemaan enemmän läsnä ja elämään hetkessä :)
 
Mä en lupaa tänä vuonna mitään. En edes laihduttamisen suhteen, varmaan ekaa kerta elämässäni. :grin Pyöritän vain arkea kotona ja koetan pysyä hyväntuulisena ja kärsivällisenä.

Aiemmat lupaukset on varmaan menneet mönkään, mikäli oikein muistan. Paitsi sinä vuonna kun lupasin, etten enää keksi tekosyitä jos joku kutsuu jonnekin, vaan menen. Se piristi seuraelämää kummasti. :)
 
Nyt voi jo vähän kysellä että onko uudenvuoden lupaukset pidetty tähän asti? Itse lupailin hiljaa mielessäni varovasti että luen tänä vuonna enemmän kirjoja. Toistaiseksi olen edennyt sen verran että yöpöydälle on ilmestynyt kirja. Sen avaaminen on sitten asia erikseen. :hilarious:
 
Minä lupasin yhdessä mieheni kanssa viettää herkkulakkoa. Sovittiin heti alkuun että ei osteta karkkia, kahvileipää saa vierailulla syödä ja toki ostetaan kotiin jos vieraita käy. Mies sortui viikonloppuna karkkiin, totaalilakko vaihtui kerran kuukaudessa karkkia- päätökseen :hilarious: minä pysyin "lujana" enkä ostanut karkkia, tosin otin proteiinijäätelöä joka toki on herkku sekin, mutta karkkiin en sortunut :happy: pieni ero käytännössä mutta mulle iso juttu:)
 
Lupasin olla työteliäämpi mm.kotitöissä, mutta syntymälaiskan on niin rankkaa olla ahkera :dead: Lumitöihin olen kuitenkin tasaisesti taipunut!
 
Mä tein sellaisen lupauksen, että kiinnitän tänä vuonna enemmän huomiota omaan hyvinvointiin. Eli aika perus syödä terveellisemmin, liikkua enemmän ja nukkua paremmin. Mutta myös kiinnittää huomiota sellaiseen mielen hyvinvointiin. Eli olla itselle armollisempi, yrittää stressata vähän vähemmän asioista ja uskaltaa tavoitella rohkeasti omia unelmia välittämättä liikaa toisten mielipiteistä:happy: Vuosi on vasta alussa, mutta hyvin kaikki on lähteny käyntiin pikku hiljaa sopivaan tahtiin:rolleyes: Itselle ainakin helpompi muuttaa vähän kerrallaan eikä kerralla kaikkea:wink
 
Takaisin
Top