uudelleen raskaaksi

Meillä typy nukahti eileen ennen 9 ja ite menin sänkyyn lukemaan kirjaa n.20.45 ja sit alko väsyttää. Ukkeli katto elokuvaa ja tuli nukkuu varmaan 12 jälkeen.

Joo,tota mä olen täällä sanonut,että toinen vauva vasta muutaman vuoden päästä,mutta kyllä täälläkin ikävöidään sitä vauvamasua ja sitä odottamista ja jännittämistä,kun joku sanoikin.[:)] Ja ajatukset pidän minäkin itselläni,vaikka tosin mainitsin miehelle jo yhestä erikoisesta pojan nimestä,jos saataisiin poika seuraavaksi,mutta en mitään muuta ole maininnu [:D] kyllä täytyy vähän hillitä kuumetta nyt. [;)]
 
Meillä typy nukahti eileen ennen 9 ja ite menin sänkyyn lukemaan kirjaa n.20.45 ja sit alko väsyttää. Ukkeli katto elokuvaa ja tuli nukkuu varmaan 12 jälkeen.

Joo,tota mä olen täällä sanonut,että toinen vauva vasta muutaman vuoden päästä,mutta kyllä täälläkin ikävöidään sitä vauvamasua ja sitä odottamista ja jännittämistä,kun joku sanoikin.[:)] Ja ajatukset pidän minäkin itselläni,vaikka tosin mainitsin miehelle jo yhestä erikoisesta pojan nimestä,jos saataisiin poika seuraavaksi,mutta en mitään muuta ole maininnu [:D] kyllä täytyy vähän hillitä kuumetta nyt. [;)]
 
Mul tulee ihan kylmiä väreitä ku ajattelenkii raskausaikaa.. Ja kylmät väreet siksi et se oli niin ihanaa[:D].. Mul on ihan hirvee ikävä sitä.. Sniif!!
Mulla oli niin helppo raskaus synnytystä lukuunottamatta et voisin vaikka kokea kymmenen samanlaista[:)].. Onhan se ihanaa et toi jannu on nyt tossa ja voi hyvin mut se maha oli ihana ja kaikki se mitä sen sisällä tapahtu.. Ja mä osasin olla suht relax enkä pohtinu liikaa et onx kaikki hyvin.. Olin luottavainen! Ainoo mitä ei oo ikävä on se kamala turvotus[:'(]..
 
Johtuu varmaan hormooneista, että uutta vauvaa toivoisin [:D].
Mun vanhemmat lapset on kohta täysi-ikäisiä, tyttö -93 ja poika -95 syntyneet. Olin parikymppinen, kun tyttö syntyi ja oli ihan toivottua että ikäeroa ei tullut lapsille kuin 1,5 vuotta. Nyt en enää kykenisi samaan, ei fysiikka kestäisi.
Raskausaika ensin taaperon perässä juosten ja nostellen. Sitten vauva ja taapero. Pojalla oli syntyessään päivä ja yö sekaisin, joten hän valvoi yöt. Isännän kanssa valvottiin sitten yöt vuorotellen ensimmäiset pari kuukautta. Päivät piti kuitenkin vahtia/hoitaa ja seurustella tytön kanssa.
Nuorena ei valvomiset tuntuneet missään, mutta ikä alkaa jo painaa [8|] En kyllä mene vielä vannomaan, että lapsiuku olis täynnä [:D]
 
On ollut mielessä toinekin lapsi, mutta ikäeroa saisi olla se reilut kaksi vuotta. Vanha sanontakin kuuluu: äidin pitäisi nähdä kaksi kesää ennen seuraavaa raskautta. Tuossa omasta mielestäni perää. Kerkee palautua kaikesta hyvin.
 
No apua,hei..oon päättänyt pojan nimen jo [:D] Vaikka en ole raskaana ja ei ees tiiä tulisko seuraavasta poika [:D] huhhuh.
 
Meilläki mies tuli tos toissapäivänä kotiin töistä ja totes et hänel tuli kotimatkalla mieleen tytölle nimi jos tyttö saadaan. Olis kuulemma Mia aivan ihana ja olis vähän samantyylinen kuin Joa <3. Olin vähän ällikällä lyöty kun yleensä herralt oma-aloitteisesti tule mitään ehdotuksia [:D] Jos haluan mielipiteen johonkin niin pitää pari päivää ainakin antaa miettimisaikaa [:D][:D]
 
Eilen täällä tuli tehtyä raskaustesti,koska jo muutaman viikon ollut pahoinvointia. Testi näytti negatiivista. Enkä ihmettele,tai no toisaalta..mulla on synnytyksen jälkeiset ensimmäiset kuukautiset jatkunut nyt neljättä viikkoa jo,joten eihän se mahdollista olis ollut muutenkaan,ja varsinkaan kun söin ekan liuskan pillereitä,mutta ajattelin,että ne ei ollut kerennyt vaikuttaa vielä. Tässä on siis niin paljon esteitä,etten olisi voinut olla raskaana.
 
Takaisin
Top