Unet

easterbunny

Kommentoinnin ninja
Huhtimammat 2017
Onko kukaan nähnyt unia raskaudesta/vauvoista ennen kuin on tiennyt olevansa raskaana? :)

Itse en vielä tiennyt olevani raskaana, kun näin unen muutama päivä ennen plussatestiä, jossa minulla oli vauva sylissä, todella kaunis vauva oli, kirkas valo paistoi vauvan kasvoihin ja minun oli peitettävä valo kädellä jotta näin vauvan kasvot tarkemmin. Sen jälkeen aloin imettämään vauvaa. :Heartred
 
Mä oon nähny nyt unia, joissa oon raskaana, mut unohtanu sen vaikka hetkellisesti ja juonu jonkun kaljan tai muuta :D sit yhtäkkiä havahtunu unessa, et "kauheeta, mitä mä just tein..." Ja sitten näin unta, että saatiin kaksoset. Aiemmin oon joskus nähny unta, että mulla on kaksi poikaa ja kerran, että meillä oli pieni vauva, jonka nimi oli Uuno. Uuno on nyt ollu pidempään työnimenä, vaikka yritystä ei ole ennen heinäkuuta ollutkaan :)
 
Plussausta edeltävänä yönä näin hyvin todentuntuisen unen pikku vauvasta. :Heartred se oli ihana uni. Sittemmin en ole tainnut vauvaunia nähdä.
 
En oo ennen plussausta vauva unia nähnyt. Tosin viime yönä näin unta että mulla oli viikon ikäinen poika vauva. En muistanu unessa mitään synnytyksestä enkä sitä missä sairaalassa synnytin. Mies unessa vaan sanoi että olin huutanut että muhun ei saa koskea kun sattu niin paljon. :D

Kukaan ei tiennyt että olin ollut raskaana kun mulla on niin pieni maha että sai peitettyä. Siinä mietittiin että pitäiskö isovanhemmille kertoa... :P
 
Pari viikkoa ennen plussausta näin kivaa unta poikavauvasta. Sittemmin nähnyt ainakin yhden painajaisen, jossa vedän röökiä raskaana, vaikka lopettanut moisen pahan tavan jo yli 10 v. sitten eikä tulis mieleenkään..
 
Kiva kun muutkin on nähnyt jotain unia. :) Itse kans jo muutama vuosi sitten olen nähnyt pari unta, että minulla ja miehelläni on kaksi lasta, poika ja tyttö. Nyt täytyy vaan odotella ja katsella toteutuuko ne unet oikeassa elämässä. :happy:
 
Näin viime yönä aivan ihanaa unta :) Siinäkin vauva oli poika, ihan niin kuin edellisessä unessakin (ennen plussausta)! Ehkä tämä sittenkin on poika, vaikka muuten on ollut tyttöolo... :D
 
Mä oon kans nähny tollasia mistä Terhinaattori ja kaela mainitsi, että oon ollut raskaana ja sit jossain baarissa juomassa. Ja sit jotain eroottis-sävytteisiä unia :grin Mut varsinaisesti vauvasta en oo kyllä nähnyt mitään.
 
Ennen plussausta taisin nähdä parikin kertaa sellasta unta missä meillä oli vauva. :)

Plussauksen jälkeen näin semmosta unta missä poltin tupakkaa vaikka unessakin tiesin olevani raskaana, ja oon ollu polttamatta jo 3 vuotta. Kyllä ärsytti kun heräsin :joyful: Viime yön unessa taisin saada keskenmenon, sänky oli veressä ja istuin pöntöllä ja verta vaan tuli :sad001 Piti herättyä miettiä hetki että oonko mä nyt raskaana vai en, oli niin todentuntuinen uni.
 
Oi, unet, niitä on nähty! Tässä muutama.
Kesäkuun lopulla minä ja kaksi muuta perheenjäsentä nähtiin samana yönä raskauteen/synnytykseen liittyvät unet. Mikä ajoitus...
Ensimmäisen ar-ultran jälkeen näin joku yö unta missä oli sykkivä sydän. Toivoin sen olevan "viesti pikkuiselta" että älä huoli, täällä ollaan ja sydän lyö. Toisella ultrakerralla nähtiinkin sitten pieni alku ja syke.
 
Nään jatkuvasti vauva aiheisia unia. Viimeks viime yönä synnytin ihanan tyttö vauvan ja imetin. Synnytys tuntui maailman helpoimmalta! Aiemmin nähnyt unia keskenmenosta, tupakan poltosta, poikavauvasta... Kaikenmaailman unia sitä tulee nähtyä joka yö :D ja muistan ne aina aamulla.
 
Toivottavasti oli enneuni synnytyksen suhteen :)
 
Toivottavasti oli enneuni, niin kuin Mimosa tuossa totesikin. Itsellä ollut tosi hiljaista vauvaunien suhteen, kaikkia muita unia on kyllä tullut nähtyä. Jospa vielä ehtisi näkemään. :) Ekaan ultraankin vielä niiin pitkä aika, mahtaako siellä oikeasti olla ketään. Koko ajan pelottaa jos on joku tuulimunaraskaus.
 
Niin toivon myös :) muistan kun rakastin vauvaa heti kun sain sen syliini ❤ parin viikon päästä eka ultra!
 
En oo nähnyt vauvaunia mutta muuten paljon tavallista enemmän unia kyllä. Melko eroottispainotteisia enimmäkseen.. :wink
 
Minä näin esikoisen raskausaikana toistuvasti unia siitä että vauva oli syntynyt ja kuljin hänen kanssaan kaikkialla päivitellen sitä miten synnytys ei sattunut yhtään :p Ihan hokemalla hoin sitä että niin helppoa oli ja kivutonta. Nooo, olihan se osittain enneuni :wink

Nyt en ole vielä vauvaunia nähnyt, mutta pakko jakaa yksi toinen uni joka sai ja saa edelleen minut tosi hyvälle mielelle. Muutama viikko sitten unessa pääsin lennolle kuumailmapallolla, mikä on yksi haaveistani. Oli täydellinen kesäilta ja siinä unessa olin niin onnellinen että hymystä ei tullut loppua. Muistan sen unen täsmällisesti ja niin hölmöltä kuin se kuulostaakin, niin olen onnellinen siitä että sain sellaisen unen nähdä. Koska nainen ja koska raskaus, niin luonnollisesti olen päätellyt unen tarkoittavan sitä että kaikki tulee menemään hyvin ja keväällä olemme onnellinen nelihenkinen perhe :rolleyes:

En muista koskaan ennen saaneeni niin paljon positiivista energiaa ja voimaa näkemästäni unesta :joyful:
 
Mulla tulee nykyään uniin kaikki mahdollinen mitä päivän aikana nään tai ajattelen tai ihan mitä vaan... Ei vauva- tai raskausunia juurikaan, mutta muuten ihan päättömiä unia...
 
Takaisin
Top