Ultrauutiset !

Tosissaan ensimmäinen ultra takana, ja siellä se pienoinen joululahja potkiskeli, hakkaili ja oli kovin eläväistä sorttia. :happy093Niin ja vastasi viikkoja 11+5, eli kaikki hyvin siltä osin! :thumleft Nt 1,3 eli normaali, pituutta antoi 4.8
Oli kyllä todella ihana nähdä pienoinen ja kuulla ne sydänäänet!! :love017 :love7 Rakenneultra sitten elokuun alusta.
 
Voih, musta tuntuu että heinäkuun loppuun on ikuisuus aikaa! Tahtois niin kovin nähdä jo pikkuisen uudelleen. Jänskä nähdä että suostuuko joululahja paljastamaan sukupuoltaan, me siis aijotaan olla uteliaita ja kysyä asiaa. Emmää malta oottaa synnärille asti että asia selviää :D Oon ihan toivoton. Ihania uutisia sulla tanskuli! :) :Heartred
 
Heinäkuun puoleen väliin tuntuu olevan niiiiiiiiin pitkä aika... huoh!
sain siirrettyä ultra-ajan päivää aikaisemmaksi 18.7 , että mieskin pääsee vihdoin mukaan (kun alkuperäinen päivä 19.7 oli AINOA päivä heinäkuussa, jolloin oli jo päivä ohjelmaa täynnä)

Onneks on sentään välissä vielä neuvola, jossa edes jumputukset pääsee kuulemaan :blob3
 
NT ultra oli tänään ja kaikki oli hyvin. Tyyppi viuhtoi menemään. Oli kyllä aivan ihana nähdä :) Niskaturvotusta ei meinattu millään saada mitattua, kun ei pieni halunnut kääntyä oikeaan asentoon. Jouduin välillä jopa hyppimään tasajalkaa ilman housuja että olis liikkunut. Lopulta mitta saatiinkin mahan päältä, 0,8 eli ei huolta siitä. Nyt vaan vähän alaosastoa jomottaa, mutta ehkä se johtuu siitä ultralla vääntämisestä ja kääntämisestä. Niin ja laskettu aika siirtyi aikaisemmaksi 25.12
 
Mulla ei ole niin loistavia uutisia ultrasta. Hyvä uutinen oli että tontulla edelleen sydän sykkii kun menin alunperin gynellä käymään kovien maha- ja selkäkipujen takia ja pelkäsin menneen kesken. Lääkäri mittasi samalla nt:n ja turvotusta oli 4,2mm. Turvotus oli laajentunut myös selän ja kallon puolelle. Tonttu oli myös n. viikkoa pienempi kuin laskennalliset viikot olisi. Aivojen ja sydämen kunto jäi kysymättä kun jäin tuijottamaan sitä turvotusta. Maanantaina on aika sikiötutkimusyksikköön lisäselvityksiin.

Helmerielviira 11+5 (miten saan tuon Kyfi... Muutettua omalle nikille?)
 
Mun uutisissa ei sitten ookaan mitään hyvää. Ultraan mentiin tänään toteamaan vain eilen yöllä tapahtuneen keskenmenon vaihe. Eli minä joudun jättämään nämä palstat tulevaisuuteen. Suru on suuri ja ei tätä ymmärrä, mutta ajan kanssa toivottavasti helpottaa. Tsemppiä kaikille loppuraskauteen ja sydämestäni toivon, että teillä kaikki menee hyvin!
 
Voi itku Emppu :sad010Olen pahoillani, todella kova pala. Kyllä se vielä onnaa sielläkin.

Ja Kyfille hirmuisesti onnea jatkotutkimuksiin, että kaikki selviää parhain päin. Nämä uutiset on musertavia.
 
Käytiin eilen miehen kanssa nt-ultrassa 12+2 ja kaikki oli oikein hyvin :) Turvotusta 1,1 mm, normaali siis. Kaveri oli tasan 6 cm päästä peppuun, aikataulussa oltiin. Siellä se heilutteli käsiään ja potki. Tässä kuvat niistä hetkistä :Heartred

Rakas_Toukka_web.jpg
 
Vähänkö hienot kuvat Jadella pikkuisesta

Suuret pahoittelut huonoja uutisia saaneille - Kyfille ja perheelle tsemppiä jatkotutkimuksien odotteluun
 
Empulle halit ja voimia surutyöhön :sad001
Helmerielviiralle voimia, toivottavasti kaikki kääntyy hyväksi
 
Jaksamisia huonoja uutisia saaneille :sad001

Me käytiin miehen kanssa eilen kanssa nyt siellä np-ultrassa ja mun huolista huolimatta nuppu oli kovin vilkas ruudun toisella puolella ja sydämmen syke oli kuulema oikein hienon ja normaalin kuuloinen :Heartred Tää mamma purskahti semmoseen itkuun..oli se niin liikuttavaa. Niskaturvotus täälläkin oli 1,1mm ja pienen pituus 4,4cm (eilen 11+3) vastasi kooltaan rv 11+2,joten laskettu aika ei muutu mihinkään :) Kävin myös siellä verikokeissa,niissä seuloissa. Kaikki mitat olivat kunnossa ja tosiaan olin ollut turhaan huolissani,kaikki maailman oireet mitä mulla on on siis juontanut tätä,sanoin ultraajalle,että "Tässä on siis mun kusettajan aiheuttaja :D" sitten vastasi,että "mutta eikö olekin ihana aiheuttaja? :)" kyynel silmässä myönnyin siinä ja ei tarvinut edes alakautta katsoa,kun kokeiltiin vatsanpeitteiden päältä heti ja todella hyvin näkyi. Mikä helpotus ja mieskin oli aivan häkeltynyt ja todella ylpeänä tulevana isänä hän käveli huoneesta pois minulle hymyillen kun lähdettiin pois :') :Heartred Miten tänne saa kuvaa laitettua? on sivusto muuttunut sitten 2010....
 
Babaytoy: kuvia voit lisätä kohdasta Lataa tiedosto. Eli jos kuva on sun koneella. Liian isoja ei kannata ladata, ei tule läpi.

Näistä siis keskimmäinen:

Kuvankaappaus 2013-6-16 kello 20.57.49.png
 
Meillä oli eilen siis tuo nt-ultra. Viikkoja 12+0 ja koko vastasi 12+1. LA siis pysyy samana. Kaikki oli hyvin, turvotus 0,9/1,0 (vähän vauhdista joutui mittaamaan). Päältä otettiin ja näkyi hyvin. Ultraaja kokeili myös sisäkautta, mutta kuva ei ollut sen parempaa. Saatiin myös sellanen 3D-kuva.
Huomenna ois sitten neuvolalääkäri.
 
Nyt sitten seuraavaksi rakenneultra-uutisia, jos kaikki on jo nt-ultrassa käyneet (täällä ollu niin hiljasta, et päättelin näin) :)
Meillä rakenneultra vasta 30.7., mutta varmasti niillä, joilla LA on joulukuun alkupuolella ehtii olemaan muo ennen. Eli kuvia heti vaan kun saatte :)
En itse malta odottaa tuota maagista päivää nähdä taas masuasukki... Kaveri oli just rakenneultrassa ja sille oli paljastettu sukupuoli, kun taas joku tän kaupungin "ultraajista" ei paljasta, kun "ei kuulu tutkimukseen" :sad001
 
29.7 asti pitää täälläkin jänskäillä rakenneultraa, La 6.12 meillä siis. Täälläpäin kyllä kerrotaan tulevan lapsen sukupuoli, jos masukki vaan sen paljastaa ja vanhemmat haluaa sen tietää. Kovasti tyttöfiilikset on, saa nähdä pitääkö ne paikkaansa :D
 
TMJ samat päivämäärät meillä :D täällä kans la 6.12 ja ultra 29.7

Mä haluan tietää sukupuolen. Oon jo kironnukkin et jos en julkiselta saa tietää ni meen yksityiselle sit kysymään...
 
Takaisin
Top