Ultrakuvia

AamuElokuun

Puuhakas puhuja
Koska ultrakuvia on ihana ihastella, voidaan lisäillä niitä tähän ketjuun! Muista peittää kaikki henkilötiedot yms. Mitä et halua kaikkien näkyville. Täällä voi myös arvuutella olisiko kuvan perusteella tyttö/poika ja rakenneultrassa toivottavasti halukkaat saavat sukupuolen tietoonsa!
 
6bbd81d61deae57c3990acdec15c4238


Tässä meidän pikkukaveri. Kuva on viime maanantailta 26.2. :)
 
Mimmu: näyttää muuten ihan samalta kun mun nt-ultrani pari viikkoa sitten!! Harmi että kyseinen kuva on tällä hetkellä anopin jääkaapin ovessa. Meilläkin kuvauksellisesti "sikari" suussa. :p
 
Mimmu: näyttää muuten ihan samalta kun mun nt-ultrani pari viikkoa sitten!! Harmi että kyseinen kuva on tällä hetkellä anopin jääkaapin ovessa. Meilläkin kuvauksellisesti "sikari" suussa. :p
Mikä toi sikari muuten on?
 
Nt ultrassa käyty ja kaikki oli oikein hyvin :) näyttäs tulevan yhtä liikkuvainen kaveri kuin siskonsakin on. Ihan yhtä paljon oli liikettä mahassa tälläkin :D miehellä on toivoa vielä että poika tulis kun jalkojen välissä näkyi sellainen epämääräinen piikki :P odotellaan jännityksellä seuraavaa ultraa.
 
Salaiselle puolelle jo laitoinkin,että myös täällä käyty ultrassa ja kaikki oli mainiosti :joyful: yritin kovasti tiirata näkyiskö siä jalkojen välissä mitään,mutta en kyllä huomannut! :p nooh,rakenneultra on toukokuun ekalla viikolla,jos siellä tällä kertaa sais jotain vinkkiä sukupuolesta!
 
Mimmu: näyttää muuten ihan samalta kun mun nt-ultrani pari viikkoa sitten!! Harmi että kyseinen kuva on tällä hetkellä anopin jääkaapin ovessa. Meilläkin kuvauksellisesti "sikari" suussa. :p

Juu tää on meillä naurattanut paljon että tyyppi sielä on jo "sikari" suussa :D

Kättään hän sielä tosiaan kovasti suuhun tunki niin sopivasti napattu tää sellasella hetkellä et ollu taas käsi suun kohilla.
 
Mulla oli tuo ultrakuva liian iso tiedosto niin ei antanut lisätä tänne, yritän myöhemmin uudelleen.
 
Voi miten ihania kuvia :love017 on se hullua miten se näyttää jo minikokoselta vauvalta vaikka ulospäin ei näy paljon mitään.
 
Yhyyy, en kestä! He ovat niin kauniita mini vauvoja:Heartred vielä viikko ultraan, en ala!!!:)
 
Takaisin
Top