Ultrakuulumiset

Mulla oli varhaisultra eilen, la oli neuvolan arvion mukaan 30.3. kun soitin sinne ja varasin aikaa mutta eilen sain kuulla että siirtyy sikiön koon perusteella melkeen viikolla eteenpäin eli 4.4. olisi nyt arvio. Mutta muuten kaikki hyvin, tyyppi oli siellä missä piti ja sydänäänetkin kuului :Heartred
 
Koitan tässä päättää menisikö varhaisultraan jo perjantaina kun on 7+0 vai siirtäisikö seuraavalle viikolle. Viikonloppuna on sellaista menoa mistä en voi olla pois vaikka kaikki ei olisikaan hyvin, mutta jaksaako sitä seuraavalle viikolle odottaa :D
 
Mulla on varhaisultra viikon päästä. Silloin 6+6 tai 6+5. Aikaa varatessani sanoivat, että vähintään 6+4 pitäisi olla täynnä, eli just kerkeää täyttyä :) oireita ei ole juuri lainkaan ja ne aiemmat ovat myös vähentyneet. Pelottaa niin älyttömästi, ettei raskaus ole edennyt :confused013mutta eipä sitä palstoja lukemalla yhtään viisaammaksi tule, oireettomuus voi olle merkki mistä vaan. Onhan näin aikaisin mahdollista, että sydänäänistä huolimatta menisi vielä kesken, mutta pakko saada jotain väliaikatietoa! Toivotaan parasta! :smiley-angelic001
 
Meillä on huomenna varhaisultra. Ja voi että ku jännittääkin :/ ahdistaa ajatus jos siellä ei kaikki ookkaa kunnossa. Ja se on vasta kuudelta illalla :sad001 no mut on sitä jaksettu oottaakkin 3 viikkoa..
 
Käyttekö yksityisellä varhaisultrassa? Paljonko se maksaa?
 
Mä käyn Perhe-Artessa (toimii Lahdessa ja Helsingissä), Helsingissä maksu hinnaston mukaan on 70 e + 15,50 e toimistomaksu.
 
Mun ei pitänyt mennä varhaisultraan lainkaan.. mutta viikonloppuna sairastuin ja alavatsaani sattui älyttömästi, niin paljon että kaksinkerroin joitui olemaan. Mies sitten pakotti lähtemään sairaalaan. Muutaman tunnin seurannan jälkeen sain lähetteen varhaisultraan, joka oli vasta seuraavana aamuna. Koko yön mietin että tää oli tässä tämä raskaus, ja lääkärikin puhui koko ajan kohdunulkoisesta raskaudesta ja vaikuttaa siltä että menisi kesken (ilman ultrausta). Aamulla mennessäni ultraan mielessäni pyöri pahimmat ajatukset, mutta turhaan. Sikiö oli siellä missä pitikin ja syke näkyi vahvasti :Heartred nyt enää kaksi viikkoa ekaan neuvolaan. Viikkoja täällä siis 6+4 :)
 
Haidina, tuo on kyllä edullinen! Ite kävin (ja todnäk menen tälläkin kertaa) omalle gynelle Mehiläiseen, minusta hän on maailman paras. :) vaikkakin päälle kaks hunttia tuolla velotetaankin..

Äidiksipian, onneksi kaikki kunnossa! Tosi tökeröä lääkäriltä höpistä noin ihan vaan fiiliksen pohjalta!
 
Mun ei pitänyt mennä varhaisultraan lainkaan.. mutta viikonloppuna sairastuin ja alavatsaani sattui älyttömästi, niin paljon että kaksinkerroin joitui olemaan. Mies sitten pakotti lähtemään sairaalaan. Muutaman tunnin seurannan jälkeen sain lähetteen varhaisultraan, joka oli vasta seuraavana aamuna. Koko yön mietin että tää oli tässä tämä raskaus, ja lääkärikin puhui koko ajan kohdunulkoisesta raskaudesta ja vaikuttaa siltä että menisi kesken (ilman ultrausta). Aamulla mennessäni ultraan mielessäni pyöri pahimmat ajatukset, mutta turhaan. Sikiö oli siellä missä pitikin ja syke näkyi vahvasti :Heartred nyt enää kaksi viikkoa ekaan neuvolaan. Viikkoja täällä siis 6+4 :)

voi ei, mut onneksi kaikki hyvin. Mulla koko raskaus alkoi just noin. itse elin 1,5vkoa epätietoisuudessa ja pelossa
 
Meillä on varattuna lahden perhe-arteen ultra 30.8, sillon pitäis viikkoja olla jo 8+6.

Siellä hinta oli vissiin 60€+15,50€
 
Täälä käytiin varhaisultrassa alkuviikosta (Oulussa maksoi 60€). Viikkoja luultiin olevan jo 7+1 mutta ultrauksessa tarkentui 6+3. Samalla selvisi myös, että kaksoisraskautena lähtenyt liikkeelle, mutta toinen oli väsynyt jo alkumatkasta. Toisella kuitenkin todella selkeät sydämensykkeet joten kaikki pitäisi siltä osin mennä hyvin :)
 
Hei. Uusi täällä mutta pakko päästä jonnekin purkautumaan. Ei olla miehen kanssa vielä muille kerrottu. Tänään varhaisultra ja viikkoja 6+4 ja laskettu aika 9.4. Hui! On meidän toinen lapsi. Täällä päässyt nyt kummassakin raskaudessa ilmaiseksi neuvolan kautta varhaisultraan kun viikot kummassakin epäselviä.
 
Millä viikoil kannattaa käydä varhaisultrassa? Viimeeks kun kävin oli 7+5. Mut voiko käydä aikasemmin? Oliko se 6+ millon alko ne sykkeet näkymään?
 
Millä viikoil kannattaa käydä varhaisultrassa? Viimeeks kun kävin oli 7+5. Mut voiko käydä aikasemmin? Oliko se 6+ millon alko ne sykkeet näkymään?

Usein kai suositellaan että aikaisintaan 6+4. Muistaakseni esikoisesta kävin 6+3 kun lääkäri perui ajan joka oli varattu 6+5 ja toi aiempi oli ainoa vapaa tyyliin viikkoon. Silloin näkyi kyllä sykkeet ongelmitta (vastasi viikkoja). Nyt oon menossa 7+0. Reilu kaksi viikkoa pitäisi vielä malttaa..
 
Okei no mäkin sit varmaa tähtäilen sinne rv7. Mul vaa epäselvä et millä viikoil oon kun viimeeks tosiaan heitti melkein viikolla laskettu esikoisesta ja muuttu tosiaan. Niin siks olis kiva tietää mikä se virallinen laskettu on ennen nt-ultraa. Muutenki kiva nähdä miten pieni voi.:Heartred
 
Etkö pääsisi neuvolan kautta ultraan jos kierrot epäsäännöllisiä?
 
Takaisin
Top