Ulkomaille raskaana

Loreeen

Jostain jotain jo tietävä
Moikka!

Onko sieluntovereita? Meillä on tiedossa elokuussa kahden viikon reissu kreikkaan ja näyttäisi osuvan juuri keskiraskauteen tuo eli jos kaikki menee hyvin niin pitäisi olla parasta aikaa matkustaa.

Onko joku muu lähdössä reissuun :) ?
 
Mäkin lähden viikon päästä, Lontooseen ja Portoon. Toivottavasti ei mene kesken. Vakuutukset ei tietenkään korvaa joten hain eurooppalaisen sairaanhoitokortin. Toivottavasti ei myöskään ala pahoinvointi. En haluaisi oksentaa lentokoneessa. Vakuutusyhtiön edustaja muuten sanoi että onko mielekästä lähteä reissuun jos oot raskaana... Totesin että matkustan niin kauan kuin voin.
 
Niin ja heinäkuussa seuraava reissu. Eiköhän ne ihan hyvin mene. [emoji4]
 
Kesäkuun alussa on lähtö Italiaan. Onneksi lento on lyhyt ja pääsee mässäilemään sielun kyllyydestä. :)
Aurinko ja kauniit maisemat tekee hyvää.
 
Kesäkuun puolessa välissä on reissu tiedossa.. Espanjaan ollaan menossa, joten lento ei ole onneksi pitkä :happy:
Jännittää just että jos pahoinvointia on silloin paljon.. Yleensä jännitän lentokoneessa aika paljon. :nailbiting:
 
No me oltais kai menossa kesalla Suomeen, ulkomaanreissuhan se meille on. :grin Viimeksi lensin kans Suomeen joskus vahan ennen 20 viikkoa, ja nyt varmaan suunnilleen samoilla viikoilla..
 
Ehkä selviän tuosta reissusta jos kaikki menee mutkattomasti :happy: Tuntuu että jotenkin liian paljon stressaa että mitä jos siellä reissun päällä jotain tapahtuu :nailbiting:
 
Mun tekis niin mieli lähtee johki etelään syyskuussa kun alkaa lomat. Olin ekaa kertaa etelässä, kanarialla, maaliskuussa miehen ja pojan kanssa. Nyt olis vie hyvä mennä kun on vaan yksi, alle 2v lapsi.
 
Meidän alkuperäinen suunnitelma oli lähteä joulukuussa Amsterdamiin mun siskon luo mut aikaistettiin reissua. Ollaan lähdössä syyskuun lopulla....Laskurin mukaan olisin saanut lähteä vielä lokakuun puolessa välissä ilman lääkärintodistusta mut ehkäpä se on kiva jo hieman aikaisemmin mennä :)
Meitä nyt vain mietityttää tuo matkavakuutus että mitä kautta kannattaa ottaa.....
 
Mä en uskalla lähteä ulkomaille. Päätettiin kotimaanmatkailla asuntoautolla viikko-pari ja kiertää sukulaisia.
Jo pelkkä ulkomaan ruoka aiheuttais mulle kauheen ressin ja olisin varmaan syömättä koko reissun...
Tammikuulle suunniteltiin 3viikon reissua Australiaan, mutta luonto päätti toisin :wink
 
Olin laskenu ens viikolla alkavan loman äkkilähdön varaan määränpäänä: jonnekin lämpimään! Kunnes mies ilmoitti viikonloppuna tulleensa taklatuksi jalkapallo matsissa ja lääkärin diagnoosi oli mahdollinen kierukan murtuma.. :banghead: Että kattotaan miten käy!
 
Me palattiin just parin viikon reissulta toiselta puolelta palloa. Hyvin meni kaikki paikanpäällä ja aika huoletta uskalsin siellä syödä ja touhuta. Ainoa ero normaaliin oli se, että mulla jalat turpos jonkin verran koneessa (pitempi lento kyllä kestikin 13h), mitä ei aiemmin ole tapahtunut. Tukisukat messiin siis! :D Missattiin vaan takasin tullessa jatkolento ekan lennon myöhästymisen takia, minkä seurauksena vietettiinkin kokonainen päivä jumissa lentokentällä. Se on ihan tarpeeksi inhottava tilanne ihan koska vaan, ja voin kertoa että raskaus ei todellakaan helpottanut asiaa yhtään..

Loka-marraskuun vaihteessa Aasiaan suuntautuva reissu on myös varattu jo ennen kun tiedettiin raskaudesta, mutta se jää kyllä nähtäväksi että toteutuuko. Sillon taitaa olla jo rv 30, eli kaikki riippuu siitä miten raskaus on sujunut sinne asti.
 
Mä suuntaan noin kuukauden päästä Italiaan miehen kanssa. Lähdetään kaksin reissuun, lapset on sen aikaa isovanhempien luona hoidossa. Hirvittää ja jännittää miten pärjää ilman lapsia reissussa.
 
Syyskuussa Espanjaan viikoksi, pitää kattoa että eurooppalainen kelakortti on kunnossa jos tulee jotain.
 
Ootteko syöny ulkomailla marjoja? Lähtään huomenna reissuun ja mietin uskaltaako siellä syödä kaikkia marjoja ja hedelmiä? Espanjaan mennään.
 
Takaisin
Top