Tyttö- vai poikaolo?

Jep! :D Itseasiassa jostain luin että 80 % todennäköisyydellä näyttää sukupuolen oikein. Siis tuo Gender maker. Tiiä sitte..
 
Selkeä tyttöolo ja tyttöä toivonkin. Toki ei poikaakaan palauteta :wink kunhan olisi terve ja pääasia että joku tulee. Mä en haluaisi tietää sukupuolta etukäteen..
 
Ajoituksen perusteella meille tulis tyttö. Tasan yhden kerran peitto heilu 4 päivää ennen ovista. Sitruunavesi toosaan kuulostaa kyllä aika hurjalta :woot:

Tällä hetkellä ollaan sitä mieltä, että ei haluta tietää kumpi on tulossa, mutta onhan tässä vielä rakenneultraan aikaa. Toisaalta tää toinen raskaus on menny jo nyt tosi nopeesti, että ehkä ei ehdi tullakaan hirveää himoa saada selville sukupuolta :)
 
Luultavasti me molemmat halutaan tietää sukupuoli etukäteen. Esikoisesta ei aikanaan kysytty, mutta kahdesta muusta sitten. Eikä olla sitä ultran jälkeen pidetty mitenkään itsellä vain salassa.

Ei oo tullut nähtyä unia, eikä mulla ennenkään ole vauvan sukupuoli näkynyt mitenkään unessa. Mun mummu eli vielä silloin, kun kaksi ensimmäistä sain. Se näki aina mun raskaudesta ja vauvoista unet. Samoin eräs asiakas (vanhus) jostain arvasi kun poikaa aloin odottamaan ja aina se puhui että kun sen pojan saat jne. Nyt ei ole enää näitä kumpaakaan "ennustajaa".
 
Meiltä löytyy jo kaksi poikaa. Esikoisesta aavistin että oli poika. Kuopuksesta taas veikkasin tyttöä, mutta toisin kävi. Nyt en edes halua arvailla. Kiinalainen kalenteri sanoi molemmista pojista poikia ja tästä kolmannesta kanssa [emoji2] Et kait meille tulee se kolmas poika sitten [emoji4]
 
Me ei esikoisesta haluttu tietää sukupuolta etukäteen ja loppupuolella ylimääräisissä ultrissa (perätilaraskaus) pitikin aina muistaa heti alkuun sanoa, ettei ultraaja vaan mainitse sukupuolta mikäli sen näkee. Eipä kukaan huomannut sitä sitten synnytyksessäkään mainita, ennen kuin itse kysyttiin. :p Nyt toisesta tavallaan houkuttaisi kysyä, mutta sitten taas en tahtoisi asennoitua kerrottuun sukupuoleen, kun se kuitenkin saattaa mennä pieleen. Eikä sillä sinänsä edes mitään väliä, poika olisi jotain erilaista mutta kyllä meille toinenkin pikkuneiti on tervetullut. :)
 
Me kyllä halutaan tietää sukupuoli etukäteen. Helpottaa vaatteiden hankintaa etukäteen, sillä meillä ei ole tarkoitus ostaa pelkkiä unisex-vaatteita :)
 
Mulle on pikkuhiljaa alkanut vahvistua poika olo. :) Jotenki oon aina kuvitellu itelleni tytön.. Jännä nähä kumpi sieltä tulee. :Heartred
 
Itse veikkaisin toista poikaa. :) Jos unia uskoisin, niin olen toistuvasti esikon jälkeen nähnyt unta että saamme kaksostytöt. :D No ensi viikolla np-ultrassa näkyy kuinka monta siellä on ja rakenneultrassa toivottavasti näkyy sukupuoli, kun olisi se kiva tietää ennen syntymää. :)
 
Meinaatteko muuten kertoa muille sukupuolen mikäli aiotte ottaa selvää? Mä ehkä haaveissani jättäisin tällä kertaa kertomatta, mutta saa nähä kuinka käy
 
Tytöistä ei kerrottu, eikä varmaan nytkään. En tiedä vielä.. jotenkin sellainen olo, että sitä ei "saisi" itsekään tietää etukäteen, mutta toisaalta kyllä haluan tietää. Osaa sitten säilyttää tai laittaa prinsessamekot eteenpäin. :)
 
Mä näin ennen raskautta ja sen alussa unia tyttövauvasta, mutta nyt myöhemmin pojasta. Ja on jotenkin poikaolo. Oon miettinyt nimiäkin vain pojalle, joskin tytön nimessä ei miettimistä olisikaan. Jännää on, että unessa vauva on aina tumma, vaikka me ollaan molemmat vaaleita.
 
Meidän molempien äidit ilmoitti etteivät missään nimessä halua tietää ennen syntymää, että kumpi tulee. Hetken olin jo sitä mieltä etten itsekään halua, mutta nyt tuntuu kyllä vahvasti taas siltä ettö todellakin haluan tietää etukäteen :)
 
Osaa sitten säilyttää tai laittaa prinsessamekot eteenpäin. :)
Täällä sama! Itse haluan tietää juuri sen takia säilöäkö mekot ja hörsykkeet vai laittaako kiertoon. Esikoisesta en osannut pitää muille suutani kiinni, joten eiköhän tästäkin sukupuolesta muille kerrota.
 
Ollaan mietitty miehen kanssa tätä asiaa ja tultu siihen tulokseen, että ei sillä väliä mitä sieltä tulee mutta jos itse sais päättää niin tyttöähän me molemmat toivottaisiin. Tallettelujen ajankohta viittaakin tyttöön, mutta kiinalainen kalenteri näköjään poikaan. Mä en jotenkaan osaa yhtään ajatella että täällä mahassa olis mitään muuta kuin tyttö, mutta se varmaan johtuu siitä että mä oon itse kasvanut sisaruslaumassa, jossa 4/5 on tyttöjä ja sisarusten lapsistakin on 80% tyttöjä.
 
Ai niin joo ja aiotaan kysyä sukupuoli, mikäli hän suostuu sen näyttämään. Etukäteen ei tietenkään voi tietää mitä sieltä loppupeleissä tulee (tai miten lapsi ylipäänsä tulee sukupuolisuutensa kasvaessaan kokemaan), mutta tuntuu että pystytään paremmin personoimaan kyytiläinen ja näin sitten tutustumaankin tyyppiin jo kohtuaikana. Ja tietty halutaan päästä ostamaankin niitä ei-vaan-unisex-vaatteita, vaikka pääosin ei varmaan tullakaan lasta värikoodaamaan mihinkään suuntaan.
 
esikoisen (poika) raskausaika oli hyvinkin oireeton, yksi ainoa pahoinvointi aamu + päiväunet tietty aina iltapäivällä.
Tästä toisesta tulee väkisinkin tyttö olo koska viikkoja vasta 7+2 ja yhden hampaan joutunut jo käydä paikkauttamassa. Toinen moinen kipuileekin jo kolmatta päivää
 
Aiotaan kysyä sukupuoli ultrassa kun voi, ei malta millään odottaa synnytykseen asti. Mutta luultavasti pidetään muilta salassa synnytykseen asti :)
 
Takaisin
Top