tyttö vai poika?

Meille lupailtiin ultrassa kovasti tyttöä, mutta en ole kuitenkaan uskaltanu ostella mekkoja ja muuta vaaleanpunaista kaappeja täyteen, jos käykin niin että tulokas sattuisikin olemaan poika. Molemmat on täysin tervetulleita meille.
Mutta kyllä sitä on kuitenkin tuon ultran jälkeen ajatellu enemmän tytön tuolla mahassa meuhkaavan. [:)]
 
Meillä sama tilanne kuin milla3:lla eli ultrassa lupailtiin tyttöä mutta en kyllä uskalla luottaa tuohon arvioon. Molempiin ollaan varauduttu ja olen yrittänyt pitää vaateostokset mahdollisimman neutraalina, tosin muutamia pinkkejäkin on joukkoon eksynyt [:)] Mutta niitä kuitenkin sen verran vähän että jos tulee poika niin ei tarvitse häntä pinkkiin mekkoon pukea [:D]
 
 
 
Rakenneultrassa kätilö antoi vahvan veikkauksen pojasta. Ja näkihän sen itsekin, siltikään en liikaa tuohon "veikkaukseen" luottanut ja hankinnat pysyi aika neutraaleina. Tuossa muutama viikko takaperin kun olin ultrassa (istukkakontrolli), pyysin lääkäriltä vielä "arvion" sukupuolesta. Varmat merkit näkyivät edelleen ja lääkäri sanoikin, ettei tämä ainakaan enää tytöksi muutu [:)]. Vaatteet on ostettu pojalle, mutta muissa hankinnoissa olen pyrkinyt sukupuolineutraaleihin ratkaisuihin, jos vaikka enemmän lapsia kertyy...
 
kätilö oli melkoisen varma tytöstä.. siltikään en oo ostanut ku vasta 2 mekkoa ja hellokitty-alotuspakkauksen henkkamaukalta... muut vaatteet onkin sellaista neutraalialinjaa tai sitten harley davidson löytöjä yms pääkallo/tribaali/prätkä vaatetusta...... [:D] ihan tytölle käypää kamaa.. meillä vaan ei kumpikaan oikein lämpene hempeilyille ja hörhelöille mutta varmaan tilanne muuttuu ajan myötä---- varsinkin kun ipana alkaa itse vaatia vaatetustaan mieleisekseen.. [:)]
 
Takaisin
Top