Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Kiinalainen syntymäkalenteri povaa tyttöä, mutta kaksi aiempaa on mennyt väärin eli nyt sit varmaan tulee poika 😄😄😄

Pääasia on, että syntyy terve lapsi . Aivot varmana mieltävät taimen alkuun tyttönä, sillä poikia en ole synnyttänyt 😄 pojan kohdalla saattaisin alkuun panikoida kun ei ole aiempaa omakohtaista kokemusta - helpompia "kuulema" ovat , tiedä sitten...😅😂
 
Esikoisen kohdalla kiinalainen syntymäkalenteri veikkasi poikaa, syntyi tyttö. Nyt veikkaa tyttöä. Hmm, olisiko sitten kenties pojan vuoro? 😁 Aika näyttää miten käy 😊 Yhtä tervetulleita luonnollisesti molemmat ❤️
 
Tuo syntymäkalenteri näytti esikoisen kohdalla näköjään oikein poikaa. Ja seuraavakin osuisi pojan ennusteeseen 😉
Itselläni on hyvin vahvasti olo, että on poika tulossa. En ole näiden vuosien ajan oikein mitään muuta osannut kuvitellakaan. Esikoisesta vahva poika fiilis heräsi raskauden alkuviikoilla ja näytti ainakin se pitäneen paikkansa 😄
Mutta tosiaan lapsi on tervetullut juuri sellaisena kuin tulee, eihän se syntymässä määritelty sukupuolikaan vielä mitään kerro 😊
 
Kalenteri näyttäs tyttöä, mutta ite veikkaisin poikaa. 😅 Meille on tervetullut kumpi vaan joka päättäisi tämän vuosien lapsettomuuden.
 
Kalenteri veikkaa meille tyttöä joka on myös miehen arvaus :) itse jostain syystä oon pojan kannalla. 😅
 
Kalenteri veikkaa meille tyttöä, itsellä on vahva poika tunne, mutta ehkä helpompi kuvitella poikana, kun ennestään jo kaksi poikaa 💙💙
 
Kiinalainen kalenteri veikkaa tyttöä, mutta niin se veikkasi esikoisenkin kohdalla, ja väärässä oli. Tällä kertaa on kyllä jotenkin tyttöolo, mutta saa nyt nähdä.
 
Kiinalainen kalenteri veikkaa poikaa. Itsellä ei ole veikkauksia suuntaan eikä toiseen.
 
Kiinalainen kalenteri veikkaa poikaa, itsellä ihan tyttöolo. Kahdessa aiemmassa kiinalainen on veikannut väärin 😄
 
Mä en jotenkin osaa tota kiinalaista kalenteria tulkita. Mutta muuten ei nyt ole kyllä mitään tuntumaa että kumpi voisi olla tulossa. Viiemksi olin heti alkumetreiltä täysin varma että on tyttö, ja tyttö tuli. Samoin neljännestä olin täysin varma että on poika. Ekoissa kolmessa en osannut veikata mitään.
 
Kalenteri lupailisi tyttöä 😊 2/3 aikaisemmista näyttäisi kalenteri pitävän paikkansa, joten toivotaan että tälläkin kertaa.
 
Kalenteri lupaili tyttöä, samoin testi näytti että tyttöä odottelisin ja ihan rehellisesti tytärtä mä oon toivonu pienestä asti, mutta mulla hakkaa pään takana kokoajan että tulee poika 😂 ei siinä, poika olis isän toiveissa ja tottakai rakastan sukupuolesta huolimatta 💙
 
Kiinalainen kalenteri näytti tyttöä, en uskalla veikata kumpi😅
 
Meidän kohdalla kalenteri näyttäisi pitävän kummankin lapsen kohdalla paikkaansa, esikoinen poika ja tulevasta lupailtiin tyttöä.
 
Nuo aloituksen testit povasi molemmat tyttöä, puolisolla ja mummeilla vahva tyttöfiilis, itsekin vähän toivoin tyttöä mutta poikafiiliksin. Eilen rakenneultrassa ei ainakaan näkynyt ulokkeita 🙈
 
Takaisin
Top