Tyttö vai poika?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Mun bestis oli ehdottomasti sitä mieltä, että tyttö tulee ja perusteluna on, että olen "tyttöjen äiti".
Hän itse on kahden pojan äiti

Itse en ole yhtään vielä kykenevä asiaa mieltämään, kumpi voisi olla tulossa. Olin muutenkin alussa satavarma että sukupuoli pitää tietää. Enää en ole yhtä varma.
 
Vahva veikkaus että poika on tulossa. Leikkimielisten testien perusteella pitäisi tulla poika, mutta suurempana ennusteena pidän sitä, että miehellä on iso liuta veljiä ja heidän lapsistaankin suurin osa on poikia. Niin eiköhän mekin jatketa tätä linjaa :tears:
 
Viimeksi aavistin poikaa, tuli tyttö. Nyt ei ole mitään aavistusta, mutta leikkimielinen testi sanoi, että tyttö. Ehkä voisi olla eri sukupuolta, kun nyt on tuo pahoinvointi, jota viimeksi ei ollut ollenkaan.
 
Itselläni on salaa ollut poikaolo alusta asti, mies epäilee tyttöä. Kaverikin on aivan vakuuttunut että tulisi poika, koska pahoinvointia ei ole ollut ja iho on kuulemma liian hyvässä kunnossa että olisi tyttö. :D Toinenkin kaveri epäilee poikaa, eli aika paljon poikaoletuksia!
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan poika. Meillä on kaksi tyttöä ja ne myös täsmäsi tämän kiinalaisen kalenterin mukaan. Lisäksi pahoinvointia on vähemmän kuin kahdessa tyttö raskaudesta.
Toisaalta mulle on tehty sellainen sormusennustus ja se kertoi mulle kolmea tyttöä.
 
Varmaan poika.. Esikoista epäilin pojaksi nt-ultraan asti mutta siellä ultraaja sanoi että näyttäis tytöltä, ja tyttöhän se oli. Eli oon varmaan taas väärässä ja tyttö tulee :tears:
 
Oisko tällä kertaa poika tulossa, kun kiinalaisen kalenterin mukaan esikoisen piti olla poika, mutta tulikin tyttö. Ja nyt kalenteri lupailee tyttöä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Testin mukaan poika, kalenterin mukaan tyttö, oireiden mukaan ehkä poika, omien fiilisten mukaan välillä tyttö välillä poika.. :Smiling Face With Open Mouth sormustestissä sormus heilui joka suuntaan, nt-ultrassa koitettiin nub-teorialla tulkita ja minun mielestä poika, miehen mielestä tyttö :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: jos se sitten kolmen viikon päästä rakenneultrassa selviäisi
 
Takaisin
Top