Tyttö vai poika?

Joia

Näppärä viestien naputtelija
Leikkimielellä, tosimielellä tai siltä väliltä, veikkauksia kehiin, kumpaa odotat? :)
 
Mulla ei ole mitään vahvoja fiiliksiä kummastakaan. Edellisessä km raskaudessa oli tosi vahva poikaolo ihan alusta (ovulaatio) asti, mutta tää on nyt vaikeampi. Toiveita ei sukupuoleen liittyen ole. Meillä on pojalle nimi valmiina, tytölle ei meinaa millään löytyä sopivaa, kaikissa nimissä on jotain "vikaa". Eli tällä perusteella kohtalo varmaan järjestää meille tytön :grin Jää raukka varmaan nimettömäksi...
 
  • Tykkään
Reaktiot: Ce
Mulla olis sellainen kutina että poika olis tulossa. Eikös se suolaisen ja happaman mieliteot viittaa poikaan ja sokerihimot tyttöön? :wink
 
Meillä molemmilla tyttöfiilis :)

Esikoisesti ei ollu ku vasta lähempänä puolta väliä ja oikeaan osui.

Tytölle on nimi käytännössä valmiina ja ostimpa äsken bodynkin ja pupun vaaleanpunaisena... Aika villiä! :D

Mut poika olis aivan yhtä tervetullut :wink jännää nähä millainen muksu tuolla masussa on..
 
Meillä ei ole oikein mitään fiilistä vielä. Esikoisesta oli heti alusta asti tyttö fiilis ja tyttö tuli.
 
Mä oon aina jotenkin toivonu saavani tyttövauvan, mut nyt kun on raskaana ni tietysti molemmat on yhtä tervetulleita, mut silti tällä hetkellä kallistun pojan puoleen :happy:
 
Mä olen ihan varma, että poikaa odotan:D Fiilis on vaan alusta asti ollut semmoinen. Ja voi asiaan vaikuttaa sekin, että mun ja miehen suvussa ei ole melkein muita kuin poikia syntynyt.
 
mulla on kans semmonen olo et esikoinen jota nyt ootan olis poika toki jos tyttö tulee ni ei haittaa mutta
toivon kovasti poikaa en sit tiiä tää mun eka raskaus on alkanu aika helposti ei oo ollu mitää suurii oireita
mitä nyt aluks pikkasen rintaa nipisti oikealta puolelta ja ummetusta on ollu ei muuta
 
mulla tulee nyt maanantaina 10+0 viikkoa muuten voiks miten tulla vilun tunne tai paleltaa jos on raskaana ? tietääks kukaa ? mulle meinaa tänää tuli semmonen hirvee kylmä ihan yks kaks jouduin laittaa takin ja kaks peittoo päälle ku oli jotenki nii kylmä
sitten se vaa yks kaks häipyi samalla tavalla ku tuli
 
Erot alkuraskauden oloissa on edelliseen verrattuna niin suuret, että veikkaan eri sukupuolta -> tuntuu että tyttö olisi tulossa.

Ollaan mietitty, pitäiskö jättää rakenneultrassa kysymättä sukupuoli, kun ei olisi oikeasti mitään väliä, kumpi tulee :) Poika olisi ihana lähinnä siksi, että tulisi isoveljelle leikkikaveri ja kaikki tarpeellinen vaatteita myöden olisi jo olemassa. Mutta tyttö olisi toisaalta toiveissa, että saataisin vähän girl poweriakin taloon!
 
mulla tulee nyt maanantaina 10+0 viikkoa muuten voiks miten tulla vilun tunne tai paleltaa jos on raskaana ? tietääks kukaa ? mulle meinaa tänää tuli semmonen hirvee kylmä ihan yks kaks jouduin laittaa takin ja kaks peittoo päälle ku oli jotenki nii kylmä
sitten se vaa yks kaks häipyi samalla tavalla ku tuli

Mun mielestä joku kerto tuolla oireet-keskustelussa palelusta :) Itsellä ei palelua ole ollut, aika monta muuta oiretta kyllä :D
 
Ihan aluksi oli selkeä tyttöfiilis, mutta en tiedä johtuiko vaan siitä kun on pari vuotta kuunnellut kahden pojan jälkeen sitä "pitää teidän vielä se tyttö tehdä". Nyt on kääntynyt poikaoloksi ja olen jo ajatellut kolmannen pojan meille :) Pojalle nimikin olisi helpompi keksiä, vaikka toisaalta tytölle toiset nimet olisikin valmiina. Mutta mulla ja miehellä on niin erilaiset nimimaut (siis miehellä tosi huono nimimaku :D), että etunimestä olisi tytön kohdalla vaikeampi päästä yhteisymmärrykseen :D
 
Mulla oli esikoisesta vahva poika fiilis ja näin untaki pojasta, mutta tyttö tuli :) Nyt on poika fiilis taas, mutta ehkä toivoisin tyttöä... Ihan sama kumpi sieltä tulee, en osaa päättää kumpaa kannustan :D Toisaalta näkisin meijän tytölle pikkusiskon, mutta vaihteeksi poika olis jees.. Kolme lasta on haaveissa niin saa nähä kuin käy
 
Meillä on kummallakin TODELLA vahva poika olo. Mies on aina vain sanonut että hän tietää ensimmäisen lapsensa olevan poika. Itselläni varmaankin suurin syy siihen on se, että minä en ole koskaan ollut mikään tyttömäinen tyttö ja kavereistakin suurin osa ollut aina poikia/miehiä niin tuntuu että tyttö on vähän vierasta maaperää itselleni. :wink Siskollani on yksi poika, joten kai sitä senkin takia olettaa että itsellekin tulossa poika? :)
Toinen syy on se, että ennen raskautta olisin voinut syödä suklaalevyn päivässä! Nyt kuitenkin suklaa ja oikeastaan kaikki makea saa oloni tosi huonoksi ja makea ällöttää, mutta grillimakkara, Nachot ja suolapähkinät himottaa aivan älyttömän paljon, vaikka en syönyt noista mitään ennen raskautta. Eikös se suolaisen himo viitannut poikaan?
 
Meillä on kaksi poikaa. Molemmissa raskauksissa vedin suklaata kaksin käsin. Nyt maistuu suolainen ja rasvainen. Tuskinpa sillä on asian kanssa tekemistä. Jonkun verran on pahoinvointia ja makean ajatteleminenkin saa oksennuksen lentämään.
Asiaan.. En ole varma osaanko hoitaa edes tyttöjä, kun noihin poikiin olen jo niin tottunut. Toisaalta olisihan kiva saada tänne vähän tasapainoa tähän sukupuolijakaumaan Tyttö tulisi kyllä todella kalliiksi, kun olen ihaillut kadehtien jo melkein 5vuoden ajan tyttöjen vaatteita, kun poikien omat on niin tylsiä. Ostaisin kaikki maailman mekot ja hörhelöt jne :wink
 
Mä en kanssa oikein usko, että noihin mielitekoihin vaikuttaisi vauvan sukupuoli. Meillä on molemmat ja sekä suolaista että makeaa on tehnyt molemmissa raskauksissa mieli. Itse en ole osannut vielä edes ajatella/toivoa tai arvailla tulevan sukupuolta, lähinnä vaan toivoo että tää oikesti syntyisi, syksyn kkm painaa mielessä. Me ei olla kummastakaan kysytty sukupuolta ultrassa, tokan kohdalla meinasin, kun niin kovasti silloin toivoin tyttöä pojan jälkeen, mutta jätettiin kysymättä kuitenkin. Itse asiassa kuvittelin jotain siellä jalkojen välissä nähneeni, mutta neiti sieltä vaan tuli. Nyt taas pohditaan, kysytäänkö vai ei jos niin pitkälle päästään. Ja Salmaa mä höyrähdin ihan kaikkeen vaaleanpunaiseen tytön syntymän jälkeen:) Ja nyt sitten tyttö 2v onkin oikein prinsessa, joka aamulla valikoi vaatekaapilla minkä mekon tänään laittaisi:wink
 
mulla tulee nyt maanantaina 10+0 viikkoa muuten voiks miten tulla vilun tunne tai paleltaa jos on raskaana ? tietääks kukaa ? mulle meinaa tänää tuli semmonen hirvee kylmä ihan yks kaks jouduin laittaa takin ja kaks peittoo päälle ku oli jotenki nii kylmä
sitten se vaa yks kaks häipyi samalla tavalla ku tuli
Hei, pakko sen on olla joku oire, kun minä oon viimiset kolme viikkoa kulkenut suunnilleen villahousuissa ja peitto niskassa. Mulla tosin ei oo hävinnyt mihinkään vaan oon hytissyt ihan koko ajan. Oon normaalistikin vilukissa, mutta tää on jo häiritsevää.
 
Meinaako muut kysyä ultrassa sukupuolta?
Sylvia ei ole kysynyt aiemmissa ja minä oon joka kerralla. Itseäni kiinnostaa oikeastaan etukäteen vaan sen takia, että tiedän minkä väristä ostelen valmiiksi. On se hassua jos kaikki on pinkkiä ja sieltä tuleekin poika tai toisinpäin. En myöskään halua pelkkää beigeä ja valkoista. Tosin ei ne veikkaukset aina mene niillä kätilöilläkään oikein.
Meillä molemmilla kerroilla on kätilö sanonut, että poika tulee ja niinhän sieltä on tullutkin. Hankinnat ovat olleet sen perusteella varovaisen poikamaisia. On jätetty röyhelöt ja mekot suoraan kauppaan.
 
Me kyllä aiotaan kysyä ultrassa sukupuolta, on kysytty joka kerta. Utelias ja malttamaton kun olen :D Eihän se sukupuoli mihinkään muuhun vaikuta kuin mahdollisiin vaatehankintoihin jonkin verran :) Mutta sitä olen miettinyt, että jos sukupuoli näkyy ultrassa niin jätettäisiinkö kuitenkin kertomatta muille... Meillä tosiaan varsinkin appi on niin kovasti sen tytön perään, että ihan hyvä ois vaikka olla kertomattakin ja saisivat vaan olla onnellisia tulevasta lapsenlapsesta sukupuolesta huolimatta. Aiemmin ollaan siis lähipiirille sitten ultran jälkeen kerrottu sukupuoli.
 
:wink
Me kyllä aiotaan kysyä ultrassa sukupuolta, on kysytty joka kerta. Utelias ja malttamaton kun olen :D Eihän se sukupuoli mihinkään muuhun vaikuta kuin mahdollisiin vaatehankintoihin jonkin verran :) Mutta sitä olen miettinyt, että jos sukupuoli näkyy ultrassa niin jätettäisiinkö kuitenkin kertomatta muille... Meillä tosiaan varsinkin appi on niin kovasti sen tytön perään, että ihan hyvä ois vaikka olla kertomattakin ja saisivat vaan olla onnellisia tulevasta lapsenlapsesta sukupuolesta huolimatta. Aiemmin ollaan siis lähipiirille sitten ultran jälkeen kerrottu sukupuoli.
Mie oon kailottanut aina kaikille heti kun on selvinnyt. :smiley-bounce022 Voishan sitä kiusallaan tällä kertaa olla hiljaa. Oon kyllä maailman huonoin pitämään salaisuuksia, siis nimenomaan omia salaisuuksia, että kyllä kaikki varmasti viikon sisällä sen sukupuolen saa tietää. Edellisissä ristiäisissä oli helppo salata nimi loppuun asti, kun päätettiin se ristiäisiä edeltävänä yönä:wink
 
Takaisin
Top