Tyttö vai poika?

Tyttö vai poika?

  • Kaksi tyttöä

    Äänet: 0 0.0%
  • Kaksi poikaa

    Äänet: 0 0.0%
  • Tyttö ja poika

    Äänet: 0 0.0%

  • Kaikki äänestäjät
    71
Meillä on rakenneultra vasta muutaman viikon kuluttua. :) Silloin vasta vastailen itse. :) Mutta näitä on mukava katsella, millaisia lupauksia saadaan! Sitten syntymän jälkeen pitää tehdä toinen, jossa kysellään pitikö lupaus paikkaansa. :D
 
Hei tämä on kiva! Itse yritin seurailla tuota rakenneultrakeskustelua ja pysyä kärryillä tytöistä ja pojista, tämähän helpottaa sitä huomattavasti:D
 
Hei tosi kiva idea! Saatiin tietää keskiviikkona, mutta kerrotaan kaikille muillekin vasta syntymän jälkeen, joten pidän sen salaisuutena vielä täälläkin. Kiva kuitenkin seurata muiden vastauksia :).
 
Meillä on RU huomenna iltapäivällä. Tänään pitäs oikeesti lukee mikrobiologiaa ja aseptiikkaa mutta ku ei pysty :D no pakko yrittää keskittyä kokeeseen. En ees halua tietää kuinka hitaasti aika menee huomenna
 
Meillä on RU huomenna iltapäivällä. Tänään pitäs oikeesti lukee mikrobiologiaa ja aseptiikkaa mutta ku ei pysty :D no pakko yrittää keskittyä kokeeseen. En ees halua tietää kuinka hitaasti aika menee huomenna


Miten teillä meni ultra? :) Mä oon täällä kyttäilly kuulumisia, vai menikö multa kuitenkin ohi?
 
Miten hei teillä keille on sukupuoli selvinnyt ja haluatte asian jakaa, niin on nää niin sanotut varmat merkit pitäneet paikkansa?

Itsellä on ollut todella helppo raskaus, ei pahoinvointia, iho pysynyt hyvänä ja mahaan tuli karvaa. Eli perinteisesti poikaa ennustaisi. Hedelmähimot kuitenkin olikin vahvin oire ja tyttö näyttäisi olevan tulossa :wink Huumorillahan näitä otetaan, mutta olis hauska tietää :) Mun mahakin kasvaa ihan poikamahana, toisaalta vyötärö onkin aina ollut kapea:)

Näistä merkeistä oli myös erillinen keskustelu, mutta aattelin tän ehkä olevan nyt vähän vilkkaampi :)
 
Mua ei raskausjutuissa mikään muu ärsytä niin paljon kuin "perinteiset tyttö tai poikaoireet". :) Ainoo mikä saa siis savun nousee korvista. "sul on paha olo, poika tulossa, pojista on aina paha olo" (ekassa raskaudessa oksensin yhteensä 3 kertaa, tässä 10 viikkoa aamusta iltaan...) "ihan on poikamaha" (molemmissa sama juttu ja tulossa toinen tyttö...Ja eipä vähän vissiin toi oma ruumiinrakennekin tohon vaikuta...)

Syön mikä sattuu maistumaan, onneks lähimpään mäkkiin on yli 40km, muuten olis varmaan alkuraskaudessa syönyt siellä usein roskaa. Ruokavaliossa muuttunut ainostaan se, et viini jäänyt pois :) en sitä kyl joka päivä ees juonut, mut tiettyyn ruokiin se kuuluu. Hedelmiä nyt syön muutenkin kilotolkulla.

Ainiin ärsyttää mua toinenkin juttu: se et jotkut yrittää sanella etukäteen, miten synnytys tulee tällä kertaa menemään. Jos joku viel sanoo, et koita vaan rentoutua siellä synnyttäessä, kyl luonto sen hoitaa, niin saataan vetää pataan. :wink (eka synnytys siis kiir. sektio, koska pysähtyi synnytys/supistusheikkous)

Sit synnytyksen jälkeen ärsyttää se perkeleen imetyksestä vouhkaaminen. Yhtäkkiä minun rintani on muidenkin asia, wtf? Eli onhan näitä muitakin, mitkä ärsyttää ku toi yks vaan. Onneks en nää muita ihmisiä kovin usein, ni ei tartte kuunnella turhia lätinöitä. :wink

...paitsi et synnytyslaitoksella mies saa sanoa, et "hei kamoon, ethän ees osaa synnyttää, koitas nyt vähän paremmin".

(mihin ketjuun mä tän ees kirjotin?) :D
 
Tooooooodella heikko tyttölupaus meille :) Niinkuin jonnekin selostin jo, niin vauveli ei halunnut jalkoväliään kuvattavaksi, joten pepun puolelta sitten arvailtiin x) Eipä näkynyt mitään ulokkeita, joten sillä perusteella tytöksi meni, mutta eihän tuo nyt kovin varmaa vielä ole. Ja itse kun olen koko ajan ajatellut, että poika se on...Sekavat fiilikset nyt :D
 
Mun tyttö-/poikamerkit on ollu aika moninaisia... Mieliteot on makeaa, mikä on ihan ennenkuulumatonta - en ennen juurikaan syönyt makeaa. Ja nyt voisin kuorruttaa kaiken sokerilla. Iho on suht hyvä ja karvaa ei kasva sen enempää kuin ennenkään. Pahoinvointia ei ole ollut yhtään. Maha on levinnyt joka suuntaan ja vyötärö hävinnyt, mutta epäilenpä sillä jatkuvalla makeanhimollakin olevan osuutta tuohon :p Vauvan sykkeet on ollu koko ajan yli 150. Hedelmöityshetken perusteella olisi voinut kuvitella, että sitkeähenkisempi tyttösiittiö voitti kisan, kun ei ajoitus osunut ihan kohdilleen. Tyttöfiilis oli viimeiset pari kolme viikkoa tosi vahva. Vaan ei: poika tulossa. :)
 
Mua on vähän näin jälkeenpäin harmittanut, ettei rakenneultrassa saatu aavistustakaan sukupuolesta (vauvan asennon takia). Ei sillä, että haluaisin ostella värikoodin mukaisia vaatteita... ketä muuta muuten suorastaan ärsyttää, kun sanotaan ettei poika muka voisi käyttää vaaleanpunaista? Mun haalimieni vaatteiden joukossa on sekä vaaleanpunaista että sinistä ja lapsi tulee käyttämään suvereenisti niitä ja kaikkia muitakin värejä!

Mutta siis olin sanomassa, että sukupuolen tietäminen olisi ehkä tuonut vauvaa jotenkin konkreettisemmaksi ja lähemmäs. Vaikka ollaankin ihania ultrakuvia nähty, niin silti tyyppi tuntuu vielä jotenkin hahmottomalta. ...Mä en usko mihinkään ennustuksiin vatsan muodon tai oireiden perusteella, en edes sykkeen perusteella.
 
Mä en pukis pojalle vaaleenpunasta, kukkakuvioista tai jotain sydänhommelia. Vaaleenpunasen kauluspaidan vois laittaa juhliin. Mut mun puolesta kukin pukekoon lapselleen, mikä omaa silmää miellyttää. Niinhän ne ihmiset muutenkin pukeutuu: oman mielen mukaan, eikä sekään mua ärsytä. :)
 
Tytölle herkemmin sallitaan vaaleansininen ja muutenkin enemmän joustavuutta pukeutumisen ja kaiken muunkin suhteen kuin pojille. Jotenkin surettaa poikien maailman ahtaus. Traktoreilla leikkivä tyttö mielletään reippaaksi poikatytöksi, mutta vastaavasti nalleja ja nukenvaunuja rakastava poika jotenkin nynnyksi ja pelätään, että lasta aletaan kiusaamaan tms. Ei sen pitäis olla niin.
 
Makuasioita. Minä taas henk koht en tykkää vaaleanpunaisesta/pinkistä yhtään, omasta vaatekaapistakaan ei löydy ainuttakaan sen väristä vaatetta. Kun poikalupaus ei ollut vielä selvillä, ajattelin jo valmiiksi, että jos tyttö tulee niin yhtään ainutta vaaleanpunaista vaatetta en aio hankkia ennen kuin tyttö itse niin oppii haluamaan. Vastaavasti tuskin myöskään tulen hankkimaan pojalle ensisijaisesti mitään vaaleansinistä.
 
Takaisin
Top