Tyttö vai poika?

Kyllä halutaan tietää kumpi sieltä tulee.. jos tällä kertaa onnistuisi. :) Tyttöä odottaessa ei saatu ikinä sukupuolta esiin kun milloin oli mitenki päin/kyykyssä tai kippurassa :grin lääkäri sitten sanoi että hän veikkaisi poikaa.. ei uskallettu kumminkaan sitten ostaa kuin neutraaleja värejä ja onneksi niin kun tyttöhä sieltä maailmaan tuli! :cool:
 
Meillä ei olla asiasta vielä puhuttu, mutta itse en ehkä halua sukupuolta tietää etukäteen. :)
 
Me on ajateltu pitää salassa, että on mitä jännittää. :) Saa nähdä voittaako uteliaisuus raskauden edetessä.
 
Me halutaan tietää :) kysyttiin esikoisestakin.
Muistan kun olin ultrassa (rv30+, osastolla yötä liikehälyytyksen takia) ja kysyin sukupuolta, kun ei rakenneultrassa osattu varmaksi sanoa. Kätilö zoomas vauvan jalkoväliin ja kysy multa että miltä näyttää. Mä en tajunnu koko kuvasta yhtään mitään :D mutta tyttö se oli :D
 
Kyllä me halutaan tietää etukäteen, ei sille mitään syytä ole, paitsi uteliaisuus. :grin Toisaalta tuntui että ensimmäisenkin kanssa pääsi "tutuiksi" jo raskausaikana, kun tiedettiin sukupuoli. Osattiin keksiä nimi, ja lapsi tuntui paljon konkreettisemmalta. Eipä sillä tiedolla kyllä mitään muuta sitten tehnytkään, en siltikään ostellut poikavärisiä vaatteita tms, ja pohdittiin myös tytön nimi valmiiksi. Varmuuden vuoksi :wink
 
Me haluttiin esikoisesta tietää, mutta silti jännitettiin loppuun asti. Rakenneultrassa tyyppi ei haaroväliään levitellyt, joten jäi hyvin epävarmaksi tyttöepäilyksi. Tyttö sieltä sitten kyllä syntyikin :)

Kysytään tästäkin, mutta varmasti loppuun asti jännitetään kumpi tulee.
 
Kyllä me kanssa halutaan tietää sukupuoli, vaikka pitääkin yrittää sitten muistaa ettei se satavarma ole. Vaikka ajatuksissa onkin kovin sukupuolineutraali kasvatus enkä voi sietää mitään hello kitty-kamaa niin varmasti tulee vaatteita ostettua myös sukupuoliperusteella. Tietty mekkoja tulis tytöllä pidettyä :) mutta siis ajatuksella että vois sille tytölle sinistäkin pukea ja pojalle pinkkiä.
 
Halutaan tietää sukupuoli ennen ku muksu on maailmassa. Vaikla ei me sillä tiedolla oikein mitään tehdä, mutta ihan uteliaisuutta.
 
Varmasti kysyn kumpi tulee, jossei sitä joo nää niinku toiselta näky heti että poika oli :grin
 
Poikaolo, johtunee siitä kun luulisin tän pikkusen saaneen alkunsa ovispäivänä :D eiks se niin mee et poikasiittiöt on nopeita ja tytöt hitaita.. :wink
 
Mä esikon aikaan kysyin ja varmaan nyttenkin kysyn kun ei osaa pitää jännityksessä ja saattashan siinä käyä niin että jos raskaus aikana käy yhtä monesti ultrassa niin joskus näkis vahingossa. :)
 
Kaksos unet ainakin pitäneet paikkaasa mutta katsotaan nyt että onkos nää kaverit sit mitä sukupuolta. :)
 
Me tänään jo mietittiin ekat nimivaihtoehdot tytölle/pojalle. Mitennii ajoissa???

Te, kenellä on isän kanssa eri sukunimi niin kumman lapsi saa? Meillä miehen, on sit joskus toiveita, et koko perheellä olis sama sukunimi :)
 
Meillä esikoinen on mun nimellä. Jos joskus naimisiin mennään, otetaan ehkä miehen äidin tyttönimi. Hänen nykyiseen sukunimeensä ei ole mitään tunnesiteitä, eikä sikäli halua siirtää lapsille.
 
Meillä esikoiselle tuli isän nimi. Ja itse liityin perästä samaan nimi-joukkoon. :)
 
Lingon meillä on kanssa tarkoitus ottaa miehen äidin tyttönimi. Ja halutaan se ehdottomasti jo vauvalle, eli kosintaa odotellessa :wink
 
sottahanna: samoin, kosintaa odotellessa.. :D Aina kun yritän vihjta, heittää vitsiksi. On kuulemma tarpeeksi tässä jo, kun viime vuonna otettiin yhteinen asuntolaina, ostettiin talo ja saatiin lapsi. Pitää katsoa mitä miettii ensi vuonna, kun tulevalle pitäisi alkaa sukunimeä päättämään.
 
Meillä esikoinen minun sukunimellä kun eri isälle ja nykyisistä ei vielä tiedetä. Varmaankin isän sukunimelle, aika näyttää sen sitten kumman sukunimen saa. :)
 
Me halutaan tietää etukäteen myös :) ja miehen sukunimi tulee. Siihen ei kummempia sidoksia, mutta oli luonnollisempi valinta kun mun sukunimi.. :)
 
Takaisin
Top