Tyttö vai poika?

Isabella, ei siis ole sinun viestisi perässä, vaan olet "Arvostellut" minun kyseisen viestini vanhaksi:

Mesu, meillä sai np-ultrassa pienen maistiaisen 4D-ultrasta. Rakenneultra on nyt parin viikon päästä eri paikassa kuin np-ultra oli, sielläkin on 4D-mahdollisuus kuitenkin. Tiedän tämän koska siellä sitten taas käytiin varhaisultrassa, ja sielläkin näytettiin ihan pieni hetki 4D:nä :) Mutta en tiedä kuinka nyt rakenneultrassa käy, sen näkee sitten.

Mutta siis se on ihan ok, vahinko kyseessä, ei hätää, aluksi vain ihmettelin että mitä vanhaa tietoa mä olen muka mennyt kirjoittamaan :)
 
Juu niin ja siis juurikin se, tykkäämis-kuvake... siitä olet vaan vissiin painanut väärää kohtaa...?
 
Joo en oo edes huomioinut sellasta nappulaa ja varmaan vähä kömpelöä näpytellä tällä iPadilla. Mutta joo hyvä että nyt mulle selvis tämäkin asia :wink
 
Juu onhan tällaisia aika eri käyttää jollain kosketusnäytöllisellä laitteella, helposti saattaa huomaamattaan näpäyttää jotain mitä ei ole tarkoittanut :)
 
Tyttö tulee, selvisi kromosomitesteissä. Itselläni oli ihan "poika-olo". Ihanaa ihanaa :p. Koko lähisuku on tyttöjä täynnä, ei tule olemaan pulaa vauvanvaatteista yms.

Minulla on tuttavaperhe jossa on 4 tyttöä ennestään ja viides tulossa :p.
 
Innostuin viikonloppuna siivouspuuskassa järjestelemään vanhat vauvanvaatteet ja mikäli meille poika on tulossa niin menee kyllä kaikki vaatehankinnat uusiksi. Ihan pieniä kokoja on melko neutraaleja, mutta koosta 68cm ylöspäin 95% on "tyttövärejä", enkä hirveesti haluaisi pojalla vaaleanpunaista kimallusta käyttää :grin

Mulla on muuten ollu poikaolo viime aikoina. Ei aiota selvittää, joten heinäkuussa sitten selviää ellei rakennaultrassa selvästi jalkoväliään esittele :)
 
Niin meillekin!:) varmistamme ehkä asian vielä 4d ultralla.. Näkyikö teidänkin vauvalla nämä kaksi valkoista viivaa alapäässä niin kuin meillä? vai mistä kätilö näki sen?:)
 
Meillä ultrasi lääkäri (erikoistunut naistentauteihin ja synnytyksiin). Ei hän sitä perustellut kauheasti, sanoi vain että ei ylimääräisiä ulokkeita näkynyt. OIi sukupuolen huomannut jo heti ultrauksen alussa, mutta sanoi vasta lopuksi. Kysyi jo ennen kuin edes alettiin ultraamaan, että halutaanko kuulla sukupuoli, jos se vaan selviää :) Mutta ei tosiaan sen kummemmin perustellut, enkä osannut oikein kysyäkään. Jäi se pienen pieni mahdollisuus ilmoille, että voi se poikakin olla... mutta harvoinhan ne 100% varmuudella lupaakaan, jos tyttöä lupailevat.

Mekin ajateltiin mennä 4D-ultraan vielä, varmaan Kaarinaan. Mietitään vain että millä viikoilla siitä sen parhaimman "hyödyn" saisi...
 
luin jostain että viikolla 26 olisi paras?! mutta varmaan näkyy kaikki ihan selvästi myös ennen ja jälkeen sitä!:) sitten viikko 30 jälkeen varmaan huonompi näkyvyys kun on vähemmän lapsivettä vauvan ja ihon välillä...
 
Tästä aiheestahan voisi tehdä uuden alotuksen niin siihen saisi semmosen nimettömän äänestyksen missä ois vaihtoehdot x tyttö tulossa/ x poika tulossa/ x ei oteta selvää / x ei näkynyt ultrassa.. menee siis luo uusi keskustelu niin siä on alhaalla luo uusi kysely... jos joku haluaa tehdä :)
 
Tyttöä meillekin ultra näytti. Ihan sillä, kun ei ulokkeita ollut. En hoksannut kysellä niitä vaaleita viivoja/sämpylärakennetta..
 
Takaisin
Top