Tyttö vai poika?

Hillaliina

Oman äänensä löytänyt
Nyt kun rakenneultrakuulumisia alkaa tupsahdella, niin tehdäänpäs galluppia onkos täällä huhtikuisia prinsessoja vai prinssejä tuloillaan?

Meidän perheessä odotellaan esikoista ja tänään rakenneultrassa saatin lääkärin mukaan täysin varma tieto, että tyttö olisi tulossa. :Heartred
 
Meillä on huomenna rakenneultra ja mä olin niiiiin päättäny, että sukupuolta ei selvitetä ennen huhtikuuta! Piste ja huutomerkki .... Mutta, nytte ku se ultra on oven takana, niin en mä nyt sit tiedäkkää mitä tekis =D
 
Miun tarttee vielä 2 viikkoa odottaa josko tuo suostuis vilauttamaan.. :wink
 
Ja tyttö on tännekin luvattu! :) Yrittäkääs jotkut edes tehdä poikiakin huhtikuulle!
 
Maanantaina toivon mukaan selviää josko meille se poika tulis niinku kaikki povaa :D
 
Pittää sitte tehä tyttö vs. poika lista ku kaikki on käyny rakenneultrassa :greet015. Mulla pitää kituuttaa vielä yli kolome viikkoa (että varmistetaan että poikahan siellä oleilee :happy119) !
 
Kunhan on vaan kunnossa niin olkoon kumpi vaan. Eilinen teiniäidit jakso muistutti että vielä on vaaroja tiellä..
 
4.12. selviää saadaanko meille kaksi poikaa, niinkuin äitinä povaa :) Sano että mun kamala väsymys tulee pojista :D
 
Me käytiin Kättärillä katselemassa tilannetta tänä aamuna. Kaikki oli rakenteiden ja kehityksen puolesta oikein mallikkaasti, ja tulossa näyttäisi olevan sirorakenteinen tytöntyllerö - ihan kuten olen aavistellutkin alusta asti! :love7
 
Maanantain ultrakuulumisia! Massussa köllötteli nyrkki hyvin pystyssä pienoinen tyttö. lääkäri tuumaile että on sutjakka säärinen :wink Painoarvio tällä hetkellä 350g ja kaikki hyvin :)o_O






Maanantaina 25.11 ois se maaginen päivä, jos povaamani tyttö suostuu näyttäytymään, mies taas uumoilee poikaa, joten jännitys kasvaa :D
 
Muokattu viimeksi:
Meille tulee tyttö :) Painoa 354g ja rakenteet kunnossa. Viikkoja vastaava tai pari päivää nuorempi, laskettu aika pysyy samana. Mie oon niin onnellinen, mies on luvannu pelkkiä poikia mut mie oon toivonu tyttöä...


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Meillä mies sanoi, ettei halua tietää vielä ultrissa vauvan sukupuolta, joten pitää odotella huhtikuun lopulle. Veikkaan kyllä, että tyttö tulee :)
 
Meille annettiin varovainen arvio, että tyttö olisi tulossa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top