Tyttö vai poika? Toiveita?

Me halutaan (taaskin) ehdottomasti tietää jos vauva suostuu näyttämään.

Ekasta tiedettiin ja hyvä niin, mutta lähipiiristä ihan muutama kaveri vaan tiesi (kun ostelin tyttövärisiä vaatteita facebookin kirppikseltä. :wink )

Sukulaiset pidettiin pimennossa, vaikka mummi luuli jo meidän vahingossa paljastaneen ja siksi oli ihan varma pojasta ja siksi teki meille kaikkea poikaväristä. Enkä oikein voinut sanoa, että väärin on menossa, etten sitten paljastaisi toiseen suuntaan. :wink Meillä oli sitten vauva poikavärisessä kehdossa ekat kuukaudet (pyysin anoppia tekemään täysin valkoiset, mutta tuli sitten ihan muuta...).
 
Me halutaan tietää lasten takia. Voidaan alkaa puhumaan pikkuveikasta tai -siskosta. Auttaa asian konkretisoitumisessa. Aikaisempien kohdalla ollaan pidetty salassa muilta, mut luulen, et nyt ei.
Sit saan alkaa järjestelemään näitä tavaroita ja heitteleen "väärää" tavaraa pois. Oon säästänyt kaikki vaatteet ja niitä on valtavasti! Helpottais, jos edes osan vois hävittää. Muutenkaan tuota tilaa ei ole liikaa. Ihanaa, kun jatkossa ei tarvitse säästellä kuin vain yhden lapsen vaatteet. ja nekin hetkellisesti.
Mulla on ollut koko ajan tosi vahva poikafiilis. Suolaisen himo, etova olo, mut ei oksentamista. Järkyttävä väsymys ja toooosi lyhyt pinna. Tyttöä odotellessa raskaus meni vähän niin kun sivussa. Saas nähdä...
 
Halutaan ehdottomasti tietää sukupuoli, ja kerrotaan se eteenpäinkin niille jotka sen haluaa tietää. Esim miehen vanhemmat ei halua tietää, joten niille pitää yrittää pitää salassa, mutta muuten se ei tuu olemaan mikään salaisuus. Olettaen että sen rakenneultrassa näkee varmasti. :)
 
Isomummi sanoi, ettei halua tietää - pistin sen kyllä sitten lupaamaan, ettei osta keltaisia vaatteita :D Muuten meinataan kertoa halukkaille.
 
Mä ainakin toivon tästä masuasukista niin paljon tyttöä että varmaan petyn jos sieltä tuleekin poika. :oops: Ja mun tuurilla sieltä tulee varmaan se poika, helppoahan se sitten olis kun käy esikoisen vaatteet ja voivat olla samassa huoneessa pitkään. Mutta oon vaan aina pienestä pitäen ajatellut että mulle tulee kaksi lasta tyttö ja poika, esikoinen oli poika :rolleyes: Miehellä on edellisestä suhteesta ennestään jo yksi tyttö niin voi olla että meidän yhteiset lapset jää vain kahteen niin senkin takia ehkä toivon niin kovasti tyttöä :grin:wideyed:
 
Oon kyllä niin samaa mieltä! Minäki luulen pettyväni, jos tämäkin on poika. Niin turhamaiselta kun se kuullostaakin.. Mutta oishan se niin ihana, että olis ne omat pikku prinssi ja prinsessa. :shy:
 
Mä mietin tätä lasta vaan vauvana etten osaa edes toivoa kumpaakaan tai tavallaan toivon molempia. Siksi luulen että ilahtumisen lisäksi käy pieni pettymys kun sukupuoli selviää... Tämä on mitä suurella todennäköisyydellä viimeinen lapseni. Tyttö ja poika jo on ja toinen heistä jää ainokaisekseni.

On ihminen sitten hassu otus tunteissaan :)
 
Mä jotenkin odotan että pääsisin pukemaan tytölle kaikkia ihania mekkoja ja pitsihärpäkkeitä yms. :Heartred vielä pitäis jokunen viikko odotella rakenneultraa :rolleyes:
 
Mulla kans vaihtelee noi toiveet. Mies toivoo poikaa, niin jotenkin haluais, että hän sais toivomansa. Mut toisaalta ite just tykkäisin kaikesta tollasesta turhamaisesta... Mekot ja muut :P
 
Mä oon alkanut ajatella, että meille tulisi tyttö ja poika. Viikon päästä ru ja olen kyllä varmasti hämmentynyt, jos veikataankin "tuplapottia" jompaa kumpaa sukupuolta, sen verran vahva tunne on :). Väliä sukupuolilla ei kyllä ole, toki se yksi poika olisi ihana saada kolmen sisaruksen joukkoon.
 
Aikaisemmin kirjoittelin, ettei ole tullut tuntemuksia sen suhteen, että kumpi on tulossa. Vieläkään ei ole oikein mitään tunnetta, mutta rakenneultran lähestyessä (4vk päästä) olen enemmän tätä sukupuoliasiaa. Mies ja anoppi on sitä mieltä, että poika tulisi. Myös moni muu sukulainen on siihen suuntaan vähän viitannut vai toivovatko vaan poikaa, kun tyttö jo meillä on. Tässä vaiheessa en voi kuin sanoa, että kunhan tämä pieni suostuisi rakenneultrassa sukupuolensa vilauttamaan, kun esikoinen ei sitä tehnyt. En vaan jaksaisi taas arvuutella synnytykseen asti.
 
Mulla ei ole ollut (eikä miehelläkään) mitään fiilistä kumpi olisi tulossa. Viimeksi oltiin varmoja pojasta ja poika myös tuli! Toiveet myös vaihtelee niin laidasta laitaan, että... Toivottavasti ei mieli kallistu kumpaankaan suuntaan, niin ei tule ru:ssa pettymystä. Mutta hei, edelleenkin, jos vaan luoja suo, että kaikki on kunnossa, ollaan todella iloisia! Kyllä sitä lasta rakastaa kumminkin syntymän jälkeen, tuli mitä tuli❤
 
Mullakaan ei kyllä oo mtn fiilistä tulokkaasta. Eipä ollut kyllä esikoisestakaan. Hän on tyttö, joten poika olis kiva.. Toisaalta olis läjäpäin tyttöjen vaatteita valmiina. :D
 
Meillä esikoinen on poika. Poikaa toivottiinkin vaikka terveys menee kaiken edelle! Nyt on jotenkin tyttö-olo. On niin täysin erilainen odotus kun esikoisesta. Mutta taas toisaalta jokainen raskaus on erilainen joten ehkä rakenneultrassa selviää :)
 
Meillä esikoinen tulossa, eikä sen puoleen ole mitään toiveita. Molemmissa on puolensa :cat: Mulla on kyllä tosi vahva fiilis että kyseessä olis tyttö, joten mielenkiintoista nähdä mitä sieltä paljastuu.
 
Neuvolassa täti kysyi viimeksi että kumpaa toivoisin. En oikein osaa sanoa. Tämä jää viimeiseksi lapseksi niin olisinhan se kiva jos olisi tyttö ja poika, mutta edelleen ajatus toisesta pojasta tuntuu loogisemmalta :D Jos esikoiselta kysyy että onko äidin masussa tyttö vai poika, niin hän aina vastaa että tyttö ja hänen mahassaan kasvaa veli :grin
 
Mulla ei ole edelleenkään tullut mitään fiilistä kuka majailee masussa. Mies toivoo tyttöä, mutta sanoi eilen, että hänellä on tullut poikaolo! Meillä on siis esikoinen poika :)
 
Meillä on esikoinen poika ja nyt on tullu ihan poikaolo :D Pojalle keksin jo nimenki valmiiksi :D No mutta fiilikset kyllä kerkee varmaa vielä tässä vähän vaihdella. Esikoisesta oli sillon toive että ois kiva saada poika, nyt toisen kohalla ei oo mitään toiveita :)
 
Ilpis, meillä ihan sama, että meidän kaksvee taputtaa aina mun mahaa, ja sanoo että "tyttövauva" ja sitten kun kysyin, et haluaisiko hän pikkusiskon vai pikkuveljen. Niin veljen kuulemma. Toki ei ihan vielä ymmärrä näitä juttuja. Taputti ennen omaakin mahaa, että hänenkin mahassaan on tyttövauva :grin. Ja ylipäänsä kaikki vauvat on aina tyttöjä :hilarious:.
 
Takaisin
Top