tyttö vai poika toiveessa?

Mulla ollut poika olo heti raskauden alussa, ja puhuttu paljon pojasta ja poikien nimistä. Noh tänään annettiin (alustava) poika veikkaus!:) rakenne ultra siis 2.1 mutta tänään kun ultrassa oltiin kyseltiin sukupuolta ja sanoi kyllä että hänen veikkauksensa on poika :)

Ja siis tähän mun "poika oloon" on kuulunut se että tehnyt mieli Toosi paljon kaikkee suolasta ja karvat kasvanu joka paikkaan ja sata kertaa nopeampaa [emoji3]
 
Mulla ei ole mitään kunnon oloa kumpi olisi tulossa. Aluksi veikkasin poikaa ja kutsuimme vauvaa pojan nimellä. Nyt kuitenkin oon alkanut miettii myös että se vois olla tyttö, ja vauvan nimi on nyt kaksiosainen pojan ja tytön nimillä :) Jos noita vanhan kansan viisauksia katsoo niin tyttö se on :D

Ehdottomasti haluan kuulla veikkauksen sukupuolesta ru:ssa, eikä me pidetä sitä salassa muilta. Mun muutamat kaverit ovat selvittäneet sukupuolen mutta salanneet sen muilta ja musta se on vähän hassua. Tulevan vauvan sukupuoli kuitenkin todennäköisesti kiinnostaa kaikista eniten tulevia vanhempia. Ja tietämättömyys ei aiheuta muuta kuin haittaa muille jos haluaisi ostaa jotain etukäteen vauvalle esim. alennusmyynneistä. Tai näin ainakin itse koin kun 2 kaveria salasivat, mutta 1 kertoi. Ja tälle 1 oli kyllä kaikista helpoin ja hauskin järjestää vauvakutsut, koota vaippakakku, osallistua nimen miettimiseen yms. Mutta eipä mua haitannut vaikkei 2 sitä sukupuolta kenellekään kertonut, heidän oma asia kuitenkin :)
 
Mullakaa ei oo ollu mitää erityistä tunnetta et kumpi tää ois..:happy: ekassa raskaudessa oli ihan selkee tunne et on tyttö ja sehän sieltä tuli:Heartred toiveista en osaa sanoa, molemmat käy. Tosin oishan se kiva,jos poika tulis, niin sais kokemusta molemmista sukupuoleista. Mutta tytär toivoo pikkusiskoo ja kyllä sekin mulle käy. Haluan tietää sukupuolen ja kerron kaikille sellasille ketkä haluaa sitä tietää:happy6 Ru on 23 päivä, ja päivä päivältä jännittää enemmän et onko tyypillä kaikki hyvin :love2
 
Huomenna ru ultraan joten eiköhän se siellä toivottavasti selviä. Vilkas tuntuu olevan ja kovasti liikkuu niin ei oo tarviny hirveästi huolehtia. Ihana kyllä kun pääsee huomenna taas oikeen näkeen pikku tyypin.
 
Meillä oli eilen ultra. On ollut poikaolo ja olen syönyt vain ruokaa koko syksyn. Makeasta on tullut ihan fyysisesti paha olo. No poika siellä kuulemma on. Ultrakuvassakin näkyy ihan selkeästi.

Esikoisen kanssa minulla oli tyttöolo, söin herkkuja koko ajan ja tyttö sieltä tuli, vaikka ultrissa ei sitä nähty.

Äidin oloihin ja ainakin tuohon makea/suolainen-indikaatioon voi joskus luottaa!
 
ihan ollut täysin poikaolo alusta asti ja tänään sitten ruudulta näin ihan itse vauvan jalakovälin useaan otteeseen. tarkoitus oli ettei oltais haluttu tietää mutta minkäs teet kun ruudulla näky. :D sanoin ultraajalle että utraaja saa sanoa sitten sen sukupuolen jos itse sen sieltä ruudulta pongaan ja pongasin. ei voinu välttyä. poikahan se siellä massussa melskaa. ihanaa. 2 tyttöä ja poika. oikein mukavaa. :D mutta tärkeintä että ois kaikki ok vauvalla....
niin ja siis olin ihan varma että on poika. tytöissä himoitsin makeaa ja raikasta. kylmää ja kirpeetä. sen vähän mitä pystyin syömään. nyt himoinnus suolaista, rasvaista.... suolaista... rasvaista. eli siis ihan roskaruokaa. :) mitä en saanut kummassakaan aikaisemmassa oikein alas.....
 
Takaisin
Top