Tyttö/Poika fiiliksiä?

Mulla on kaksi toooodella erilaista raskautta takana ja molemmat poikia, eli luotto näihin tyttö/poika-oireisiin on vähän mennyt... :D Ensimmäisestä oli pientä etovaa oloa, toista odottaessa lausuin vienosti norjaa pönttöön raskausviikolle 20 asti. Ensimmäisessä raskaudessa himoitsin suolaista, toisessa makeaa. Raskausvatsatkin olivat minusta aika erimallisia. Nyt on erilaista vain sillä tavalla, ettei ole pahemmin oireita... Ei väsytä eikä ole huono olokaan oikein ollenkaan. Olen tosi energinen ja kahvikin uppoo loistavasti. Olenko siis edes raskaana? :D Nyt tekee mieli kaikkea raikasta: salaatit, hedelmät ja smoothiet ovat himotuksen kohteena. Jotenkin on sellainen olo, että osataanko me muita tehdäkään kuin poikia, mutta toisaalta olisi se tyttökin tähän valtakuntaan aika kivaa vaihtelua. :)
 
Jotenkin tuntuu et olis poika kuten esikoinenkin. Silti uskon että on tyttö, koska viimeksikin tuntemukset meni ihan mönkään. Aika loogista, eikö :D oloista en osaa päätellä mitään.
 
Mä en tässä vaiheessa osaa vielä sanoo onko fiilistä suuntaan tai toiseen. Mulla on poika ja tyttö, pojasta voin koko raskausajan hyvin, teki mieli suolasta ja rasvasta mättöö, en kärsinyt pahoinvoinnista, maha kasvo suoraan eteen eikä ollut mitään pahoja oireita ollenkaan, tosin olin sillon kyllä aika nuori. Tytöstä teki mieli herkkuja, varsinkin suklaa oli suuri intohimon kohde, maha kasvo joka suuntaan ja oli aika alhaalla, tuli kaikki kamalat vaivat, finneistä peräpukamiin :wtf: hiukset rasvottu, ja raskauden aikainen hehku oli kyllä kaukana loppu ajasta , ainakin mun kohdalla piti paikkansa sanonta että tyttö vie äitinsä kauneuden :D tytön sykkeet oli poikasykkeet ja toisinpäin.
Meille sormustesti lupaili tytön kohdalla tyttöäj a näytti kolmannen lapsen sukuouoleks poikaa, samoin maya-kalenteri näyttää poikaa ja edelliset lapsetkin oikein. Mä luulen että me saadaan poika, mies taas on aivan varma tytöstä. Saas nähdä :)
 
Mulla on jotenkin poikaolo.. Ihan erilainen odotus on nyt. Esikoisen aikaan himoitsin kaikkea makeaa, nyt suolaista.. Meidän suvussa kyl on pelkkiä tyttöjä, joten pettymys ei ole tuli kumpi tahansa kunhan terve on :) aion kysyä rakenneultrassa kumpi on tulossa :)
 
Minä eilen illalla nukkumaan mennessä mietin että jaa, tämä on varmasti tyttö. Voi kun mukavaa, ajattelin, on esikolla (reilu 1v6kk) sit kivasti leikkikaveri. Sit jostain hyppäs mieleen et ohhoh, jospa se onkin poika! Hyvä ettei itku päässyt, ei saakaan esikko leikkikaveria, poikahan sieltä tulee tietysi (asutaan siis maalla 30km sivistyksestä, niin ei ole ihan heti naapurissa lapsille omanikäisiä leikkikavereita)! Sit hyppäsi mieli taas, jaaaaa, jos se on poika niin pitää sitten tehdä äkkiä vielä yksi, toinen tyttö. Ja ihanaahan se on, jos se onkin poika, ennestään kun on jo tyttö. Sit olinkin jo mielessäni tehnyt alakerran autotallista lämpimän huoneen teini-ikäiselle pojalle, kun siskoilla on omat huoneet yläkerrassa eikä siellä riitä sitten tila kaikille.Ja ei, en nähnyt unta, ihan omassa pienessä mielessä järkeilin tämän perheen elämän 16 vuotta eteenpäin pojan huoneen sisustusta myöten. Ai kamala..sekasin tämä odotus taitaa ihmisen ajaa :happy093:laughing002:laughing002:laughing002
 
Mää näin viimeyönä unta pienestä pojasta ja kerroin unessa mun miehelle nimen minkä olin keksinyt meidän pojalle:) ennen tätä raskautta ajattelin että meille tulee varmasti tyttö. No, kumpi vain, meille passaa:)
 
Vielä ei pysty arvailemaan et kumpi tulee ku ei ole mitään oireitakaan. Esikoisestakaan ei ollu, sen perusteella vois ajatella et tääkin ois poika. Tyttö ois kiva ni ois molemmat :happy: Sit taas pojasta tuis kaveri esikoisen kans, kumpiki käy :grin
 
Mulla on jotenkin vahva poikafiilis. En tiedä miksi. Saa nähdä, tuleeko muuttumaan viikkojen kasvaessa ja oireiden lisääntyessä. :)
 
Mullakin on jotenkin ihan varma olo, että nyt tulee poika?! Tosin esikoinen on tyttö ja sillonkin olin ihan varma, että poika se on :D
 
Esikoisen kohdalla mulla oli poika olo. No sieltä synty tyttö. Nyt on taas poika olo. Toisaalta ihan sama, mutta olisihan se poika kiva. Sitten olisi kumpiakin.
 
Mulla on ollut viimeiset pari viikkoa vahva tunne, että olisi poika. Kiinalainen kalenteri ja erilaiset testit väittää tyttöä. Ystävä teki tänään mulle sormustestin, joka näytti että odotan poikaa. Käden kautta näytti, että saamme kolme poikaa. Mies haluaa yhden ja itse haaveilen kolmesta, mutta tulis nyt edes tämä yksi maailmaan ❤️
 
Esikoisen kanssa olin varma, että tyttö sieltä tulee. Aina kuitenkin jos näin vauvasta jotain unta, oli se poika. Poikahan sieltä sitten tulikin. Nyt en oikein osaa sanoa vielä.
 
Mulla on kokoaika ollut tunne että poika ois tulossa. Viime yönä näin kyllä unta että sain tytön :)
 
Mä toivoin esikosta tyttöä, näin unen, että syntyy poika ja poika tuli. Kesken menneen raskauden aikana näin taas synnytysunen, siinä kätilö sanoi mulle, että "se on pieni tyttö, mutta ei me saada sitä sieltä ulos" ja viikon päästä meni kesken. Kakkosen raskaudessa näin unen, että syntyi tyttö ja tyttö tuli.

Nyt en oo ainakaan vielä nähnyt mitään unia eikä tällä kertaa oo mitään oletuksia tai odotuksia...aateltiin jopa miehen kanssa, että säästettäis tällä kertaa yllätys ihan synnärille asti, katotaan maltetaanko :wink
 
Mulla oli ekassa raskaudessa alussa ihan tyttöfiilis, olin ihan varma siitä. Hiukset oli ihan rasvaiset koko ajan, naama kukki kuin teini-ikäisellä. Mut kaikki hoki mulle siitä asti kun maha alkoi kasvaa et "on niin selkeä poikamaha, kasvaa suoraan eteen, poika sieltä tulee usko pois" niin oltiin sit varmoja et tulee poika. Kunnes sieltä sit syntyi tyttö :dummy1::Heartred Nyt on ollu sit aikalailla poikafiilis, kun iho ja hiukset oikein kuultaa, ja muutenkin tuntuu et olis vähän erilaisia oireet. Toki jokainen raskaus voi varmasti olla erilainen muutenkin vaikka odottaisi samaa sukupuolta, mut en tiiä...jännä olo :) Ja varmaan tämänkin kohdalla annetaan säilyäkin yllätyksenä, oli sen verran hieno fiilis viimeiks kuulla se siinä vaiheessa kun vauva syntyi :woot: Ite olisin silloin halunnut tietää mutta mies ei, niin ei kysytty. Ja se olkin sit loppujen lopuks ihan tosi kiva niin :happy:
 
Mulla on raskausviikkoja takana vasta vähän joten hiukan vaikea vielä täysin sanoa että kumpi olis tulossa. Ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointi alkoi rv 6+ ja silloin odotin poikaa. Tokassa raskaudessa ei ollut pahoinvointia ja silloin odotin tyttöä. Joten jännäksi menee, huomenna alkaa rv 6 niin ehkä se kertoo sitten jotain. Tai voihan olla että mun kroppa on vaan sitten niin tottunut näihin raskaushormooneihin jos pahoinvointia ei tulekaan vaikka odottaisin toista poikaa meille. Pitää muutaman viikon päästä pohtia tätä uudestaan :)
 
Mun kaveri (vieläpä mies!) laittoi eilen viestiä, että näki unta, että saadaan poika mun miehen kanssa. Ei tiedä, että yritettiin saatika että olisin raskaana nyt :D
 
Vielä ei ole mitään oloja. Esikoista odottaessa jollakin kohtaa oli hetken tyttö-fiilis, mutta se kääntyi neutraalista poika-oloon. Ja poikahan sieltä tuli.
 
Musta tuntuu, että tästä tulee poika. Joskus aiemmin toivoin ehdottomasti tyttöä, koska oon ollut vaan tyttölasten kanssa tekemisissä ja tuntu, et enhän mä tajua pojista mitään. Sitten tajusin, että ehkä miehelle poika taas on helpompi ja yhdessähän tää homma hoidetaan. Nyt ei siis mitään väliä, kumpi tulee.
 
En kyllä varmaks osaa sanoa tällä hetkellä ollenkaan. Mun mielestä kaks aikasempaa raskautta on ollut suht samanlaiset muuten, mutta pojasta oli ihan hirveät päänsäryt melkein puoliväliin asti. Päänsärky oli sen verran paha, että olin töistä sairaslomallakin 1,5 kk. Ai niin issias mulla vaivas myös pojan odostuksessa. Nyt kyllä kukkii naama ja tuntuu, et hiukset rasvottuu ihan sika nopeesti normaaliin verrattuna. Voiskohan siis olla tyttö tällä kertaa. Ensimmäinen on siis tyttö ja toinen poika. En kyllä muista, et rasvottuko hiukset ja kukkiko naama esikosta. No toisaalta eipä meillä niin välilä ole kumpi tulee, kunhan on terve. Tälläkään kertaa ei kysellä sukupuolta, esikoisesta tiedettiin, kuopuksesta ei.
 
Takaisin
Top