Työ ja raskaus

Mulla olis vielä yhdeksän työpäivää jäljellä :/ Olisin kyllä jo ihan kypsä jäämään kotiin. Fyysisesti jaksaa kyllä varsin hyvin töissä, mutta hermot alkaa olla todella kireänä. Eikä tosiaan enää vaan kiinnostais..
Ja jostain on nyt tällä viikolla alkanut työkavereista paljastua mahantaputtelijoita. Tänäänkin sai muutamalle sanoa, että mitähän he oikein yrittää.. Ei tartte mun vatsaani kenenkään ylimääräsen kosketella.
 
Vielä kolme päivää.. Kauhulla ootan tän iltasta vuoroa kuin rankkaa tulee olemaan..
 
Onpa omituinen fiilis kun ei tartte enää mennä töihin.. Ajattelin että nyt olis sitte hyvä siivota kaikki vauvajutut paikoilleen mut eiköhän se nyt näin äippäloman alkamisen kunniaks lyö flunssaa päälle.. :sad001
 
Mulla oli eilen vika varsinainen työpäivä, tänään vielä kokopäiväkoulutusta ja loppuviikko sitten semmoista koulutusta minne voi mennä vähän sen mukaan miten on kiinnostavia aiheita. Ja tietty oman jaksamisen mukaan. Mahtavaa että selvisin tänne saakka, nolla sairaslomapäivää raskausaikana! Wuhuu!!! :happy: Vaikka eihän se työkykyisenä pysyminen toki mitään omaa ansiota ole ollut vaan hiton hyvää tuuria... Kiva fiilis kuitenkin, kun pomo alkuun vähän epäili että olenko turhan optimistinen jaksamisen suhteen, niin nyt ei päässyt huomauttamaan että mitäs mä sanoin. :grin
 
Takaisin
Top