Tutustumisketju

hei vaan!
täälä kiriottelee 27v kahen pojan äiti keski-pohojammaalta. mää oon ammatiltani myyjä, mutta tällä hetkellä oon hoitovapaalla. miehen kans ollaha oltu yhesä vuojesta 2001, eli tosi nuorena ollaha ruvettu seurustelehe.
 
Josko sitten esittelyäkin kun uskaltauduin tänne jo höpäjämään, olen siis seurannut plussasta lähtien keskusteluja mutten ennen ultraa tohtinut ilmotella enempiä. :)
Olen 24v kohta puolivuotta täyttävän pojan äiti hämeestä, eli pienellä ikäerolla on tulossa. :wink Miehen kanssa ollaan oltu yksissä reilu 7 vuotta, ja naimisiin mentiin 2009. Isoveljen virkaa meillä hoitaa 2v labbis poitsu. Asutaan maalla miehen rakentamassa omakotitalossa. Ammatiltani olen lähihoitaja, lapsiin ja nuoriin suuntautunut ja päiväkodista äippälomalla.
 
Moi! Ilmoittaudun mukaan huhtikuun odottajiin, mutta taidan kirjoittaa lähinnä tuolla fb-ryhmässä kunhan sinne saakka pääsen..en ehdi olla netissä niin akitivinen monessa paikkaa :) Mutta täällä 29-vuotias nainen Hämeestä, ja perheeseemme odotellaan toista lasta, esikoinen syntynyt 7/10..
 
Heippa!

Ilmottaudun myös mukaan :).
Olen 27 vuotias, odotamme esikoista :). Perheeseen kuuluu ihana mies ja kissa.
Menimme kesällä naimisiin ja heti tärppäsi. Tämä tulokas on todella todella toivottu.

Niin paljon kuin tätä toivoi ja niin toivoo että kaikki menee 9kk aikana hyvin, niin paljon pelkään/jännitän että onnistunko suojelemaan tätä pientä.
Iso vastuu edessä. Mutta niin onnellinen :).

Laskettu aika on huhtikuussa puolen välin jälkeen.
En malttaisi odottaa ensimmäistä lääkärin käyntiä, saati ultraa :).

Tsemppiä kaikille :) voikaa hyvin!
 
Heissan! Perjantaina oli eka ultra nii josko nyt uskaltautuisi kirjotella sivusta seuraamisen sijaan :) Ultrassa siirtyi laskettua aika, uusi on 4.4.14 :) Itse olen 32v, ennestään meillä on kaksi tyttöä (01/10 ja 08/11), ja tämä kolmas on samalla viimeinen :) Mitähän vielä kirjottaisi, mielessäni olen kyllä kuvitellut paljon mitä kirjottelen sitten ultran jälkeen, mutta nyt lyö pää ihan tyhjää! Onko tuolla face-ryhmässä paljon väkeä jo ja isompi "kuhina" kuin täällä palstalla?
 
Siellä on vähän eri jutut, en tiedä sit kummalla on isompi kuhina, palstalla vai siellä. Kai siellä määrällisesti pikkuisen enemmän asiaa tulee. Tervetuloa :)
 
37-vuotias opettaja Turusta. Ensimmäinen lapsi tulossa sekä itselle että miehelleni. Heppoja harrastan, ja ajoittain muutakin.
 
Heips vaan kaikille!

Mä olen 29 vuotias labrahoitsu ja Pyhtäällä asustellaan. Perheeseen rakkaaseen kuuluvat rakas kihlattuni, 26 vuotias ihana mies ja juuri vuoden täyttänyt hulivili tyttö. Lisäksi talossa ja pihalla häärää parivuotias sekarotuinen koira ja kuusvuotias unelmien kollipoika, maalaistunut kaupunkilaiskatti.

Harrastuksiin kuuluu säännöllisen epäsäännöllinen salilla käynti, lenkkeily ja ratsastus. Laiskottelu vie turhan usein kyllä voiton muista harrastuksista...
 
Moikka vaan.. pari juttua ylipäänsä vasta kirjotellut tänne foorumille.. LA vasta 30.4., mutta huhtikuisiin nyt kuitenkin liityin. :) Tampereella asustellaan, perheessä kolme lasta. Uusperheellisiä olemme, yksi yhteinen entuudestaan (tammik 3v). Oon 27v ja lasten parissa työskentelen. Onkohan moni täältä suunnalta? Edellisessä raskaudessa täällä oli oikeen "manseryhmä" ja tavattiinkin pari kertaa livenä..
 
Heippa!

Tuolta maaliskuisista siirryn tänne. Eilen oli ultra ja La siirtyi yhdeksällä päivällä, on nyt 6.4.14 viikkoja siis 12+3.

Odottelemme aviomieheni kanssa esikoistamme :) Kuukauden päästä olemme kumpikin 22 v. Naimisiin menimme joulukuussa, tuolloin jo odotimme, mutta päättyi keskenmenoon tammikuussa. Lokakuussa aloimme yrittää eli suhteellisen nopeasti tärppäsi :)

Asumme kerrostalon kolmannessa kerroksessa koiran kanssa, omakotitaloon muuttaminen olisi suuri haave. Tuskin muutamaan vuoteen onnistuu kun kumpikin ollaan määräaikaisessa työsuhteessa.
 
Moi vaan, ilmoittaudumpahan miekin mukaa. Eli olen 31 vuotias varkautelainen odottaja. odotuksia takan kaikenkaikkiaan 6, joista 03 syntynyt poika ja nyt sitten onnistuttiin näinkin pitkälle, rv 13+5 menossa tänään. 3 karvaista kamua täällä pitää nyt tästä odottelun tuskasta huolen että pitkä aika ei ainakaan pääse tulemaan :) Ei ole taival ollut helppoa. keskenmenot varjostaa elämäämme hieman, mutta koetamme alkaa pikkuhiljaa iloitsemaan tulevaan ja en malta odottaa että liikkeet alkaisi tuntumaan. :) Ultrattu minua on monesti riskien takia ja siellä kaikki ollut hyvin :)
 
Heippahei!
Olen 23-vuotias nuori nainen Mikkelistä ja odottelemme miehen kanssa esikoistamme. Ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon kesäkuussa ja nyt uutta tuulta purjeissa.

Kotona meillä on kaksi karvaista kaveria: pieni koira ja belgianjättikani. Tammikuussa perheeseemme liittyy myös irlanninsusikoira.

Laskettu aika on 18.4 eli saattaa tulla hyvinkin pitkä perjantai.:wink
 
Moikka,

olen 32 vuotias kolmatta odottava Helsinkiläinen. Esikoinen syntyi 9/2008 ja toinen 9/2012. Kahta ekaa tehtiin molempia 1,5 vuotta mutta tämä kolmas tuli yllättäen ja yrittämättä. Muutama viikko mietittiin mitä tehdään kun oli kiin iso yllätys ja miehellä ( kohta 34 vuotta) on näiden kahden yhteisen lisäksi yksi (1/2003) ja hänelle olisi riittänyt. Itselläni oli varovaisena toiveena kolmas joskus 2-3 vuoden päästä. Päätettin kuitenkin pitää. :Heartred

Kauhulla odotan huhtikuuta, lähinnä edellisestä synnytyksestä johtuen; hätäsektiolla tuli ja vauva oli tehohoidossakin. Lapsella kaikki nyt kuitenkin täydellisesti mutta itsellä vähän "traumoja". Synnytystapa-arviointi edessä vkolla 36.
 
no hei :)

Ajattelin pikasesti esittäytyä täällä kun la siirtyi tänään toukokuulta huhtikuulla ja varmaan sitten jatkossa juttelen täällä vaikka uskonkin että loppujenlopuks pikkutyyppi syntyy kuitenkin toukokuun puolella.

Olen 26-vuotias ja Tampereella odottelen esikoista ihanan poikaystävän kanssa kaksin. Tällä hetkellä mennään 12+0 ja la on siis 29.4. Pikkusen syntyessä oon 27 ja poikaystävä 21. Mitään ei oltu suunniteltu eikä hetkeäkään yritetty, mutta näin tässä kuitenkin kävi ja tänään nt-ultrassa koko raskaus muuttuu todelliseks kun näki ekan kerran kuinka se pikkunen jumppas ja pieni sydän löi hirveetä vauhtia.

Tähän asti kaikki on menny oikeen kivasti, Pahimmat oireet on jatkuva vessahätä, päänsärky, väsymys ja arat tissit, mutta koen päässeeni toistaseks ainakin melko helpolla.

Tänään mulla on jännä paikka edessä kun meen käymään vanhempien luo ja kerron samalla koko perheelle että perhe kasvaa keväällä!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Moikka

Tääkin ilmoittautuis mukaan tähän ketjuun. Olen siis 32-vuotias, toista lastaan odottava Kuopiolainen. Esikoistytär syntyi 2008. Ensimmäinen raskaus tärppäsi toisesta kierrosta ja tämä toinen nyt jo heti ekalla yrityksellä. Tulihan siinä muutama raskaustesti tehtyä ja varmisteltua, että onhan se nyt varmasti plussaa ja olihan se, kaikki ne kolme testiä jotka tein viikon mittaan :smiley-bounce012

Alkuraskaus sujui samalla lailla kuin esikoisenkin kanssa. Huonovointisuutta, joka kesti siis 24/7 ja kamala väsymys. Nyt teki kuitenkin mieli enemmän roskaruokaa kuin ensimmäisen kohdalla, jolloin en voinut sietää hampurilaisia, pitsoja tai muita ruokia joissa oli lihaa muodossa tai toisessa. Lisäksi join pelkästään sitruunalla maustettua hanavettä, tavallinen maistui ällöltä, jugurttia kului litratolkulla ja juustoa, ah että se oli hyvää! Nyt olen kuitenkin "normalisoitunut" :)

Täällä siis mennään jo viikolla 14+5 LA 10.4
 
Hei! Tuonne esikoiset-alueelle jo kerroinkin jotain, mutta tähänkin:

Olen 29-vuotias ja Uudeltamaalta. Ekaa odottelen yhdessä aviomieheni kanssa ja kanssamme asuu kolme kissaa. Ilouutiset kerrottu jo töissä ja harrastuksissa. 19.vko menossa (eli 18+jotain) ja aika mennyt nopeasti! LA 3.4. Innolla ja ilolla odotetaan, mutta touhottamista vihaan. :D Esimerkiksi en voisi kuvitellakaan käyttäväni sanaa masuasukki tms. :wink 14.11. pääsee rakenneultraan, jossa toiv. selviää sukupuolikin. Emmekä tietoa aio pimittää, koska en siihen pystyisikään, sen verran malttamaton olen ja tämä odotus on kyllä hyvää...odottelua. Käsittämätöntä, että kohta on jo puolimatka. Tsemppiä vaan kaikille tasapuolisesti!
 
Heippa vaan kaikille!
Täällä ilmoittautuu joukkoon esikoista odotteleva, 31-vuotias helsinkiläistynyt nainen. Avomieheni on 33 ja tämä on meille molemmille ensimmäinen. Yhdessä olemme olleet kohta 5 vuotta. Me olimme tosi onnekkaita ja meillä tärppäsi heti. Nyt vain toivotaan parasta, että loppukin sujuisi yhtä hyvin. LA 11.4. Kovin monelle ei olla vielä kerrottu, mutta vatsanseutu alkaa näyttää siltä, että ei sitä enää salaillakaan voi. :wink
Harrastamme melko aktiivisesti matkustelua. Lisäksi pidän kaikenlaisesta askartelusta ja käsitöistä.

Kovasti onnea muillekin odottajille! :)
 
Ei löydy millään nimellä kun on piilotettu ryhmä :) Täällä on oma aihe Facebook-ryhmälle jossa on ohjeet ryhmään liittymiseen, selaa vain aluetta vähän taaemmas. Laittaisin linkin mut kännykällä hankala.


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Moikka,
Minäkin liityin tänään vau.fi sivustolle ja huhtikuussa synnyttäviin :)
23-vuotias nainen Hämeestä. Mies täyttää 26, esikoista odotellaan, poikaa. Mentiin naimisiin kesällä ja heti siitä tärppäsi. Laskettu aika 19.4, nyt siis 31 viikolla. Ensimmäistä kertaa pistivät neuvolasta sairaslomalle, pelkäävät että palan loppuun työni kanssa ennen äitiysloman alkua.

Alkuraskaus oli shokki, miksei siitäkään enempää varoitella kuinka katalaa aikaa voi olla :D Itse olin erittäin pahoinvoiva ja erittäin väsynyt. Iho meni pilalle, naama näppyjä täysi (..niinkuin edelleen........)
Keskiraskaus oli mukavaa aikaa. ..Siihen saakka kunnes maha alkoi kasvamaan niin että oli koko ajan tiellä.
Nyt loppuraskaudesta vaivana on ollut selkäkivut, närästys, unettomuus sekä oudot alavatsakivut, sekä sellainen outo vatsan painamisen tunne koko ajan. Tukivyötä oon koittanut käyttää joka vähän auttaakin.
Synnytys konkretisoitunut ja ajatus pelottaa kovasti. Kärsin paniikkihäiriöstä ja kai jonkunasteisesta sairaalakammosta. Että katsotaan miten tämän naisen käy synnytyksen kanssa :D Olisi mukavaa kuulla jos jokin muukin on paniikkihäiriöstä kärsivä, miten on selvinnyt raskauden kanssa.

Onnea kaikille odottajille = )
 
Takaisin
Top