tupakoimattomuus.

Julitsupulitsu

Oman äänensä löytänyt
Päätin tälläsen palstan perustaa meille jotka yrittää tupakasta eroon nyt kun tieto vauvasta tuli:) täällä saa räjähtää ja purnata niin paljon kun haluaa. Miten teillä on menny? Ootteko pystyny oleen polttamatta? Mä tein plussa testin viikko sitten ja nyt on tasan kaksi päivää kun olen täysin polttamatta.  
 
Kivan ketjun perustit! :)

Täällä kanssa lopetettiin tupakka kun plussa tuli tikkuun. Nyt puolitoista viikkoa on oltu polttamatta tupakkaa tupakkaa mutta käytetty sähkötupakkaa nikotiini nesteellä, niin periaatteessa olen kyllä nikotiinin saanut. :D Nikotiinittomat nesteet on tilattu ja siirryn niihin heti kun saapuvat. :) Tähän asti ollut melko helppoa, ensimmäiset päivät olivat kamalimmat vaikka nikotiinia sainkin mutta asia on aivan eri polttaa tupakkaa tai vetää sauhuja sähköisestä... tunne on aivan eri. Ei kyllä tule kovinkaan usein sauhuteltua tuota sähköistä, kolme - neljä kertaa päivässä ehkä, ettei kyllä samaantapaan kuin tupakkaa tuli poltettua.

Tsemppiä meille kaikille jotka yritämme lopettaa tupakoinnin kokonaan, hienon asian vuoksi sen teemme! <3
 
täällä oltu huimat 4 päivää polttamatta :) Avopuoliso polttaa ja ai että tekis mieli mennä aina mukaa mutta ei kuitenkaa :)
 
Mä oon ny ollu viikon verran polttamatta. Käytän vielä nikotiinipastilleja apuna, tarkoitus niistäkin pikkuhiljaa luopua. Käytän niitä miedoimpia. Eihän se nikotiini hyvä oo, mutta onneks ei oo häkää, tervaa ym. mitä tupakassa. Ja vähemmän sitä nikotiiniakin. Onneks mun avomies lopetti mun kaa yhtaikaa, saa tukea toiselta :)
 
Kyllä, olet oikeassa Margareth että jos puoliso lopettaa samalla, on helpompaa ja saa tukea. :) Täällä mekin yhdessä lopetamme tupakoinnin, avomies yhtä innokkaasti kuin minäkin. :)

 
 
Upeaa, kun kaikki olette pystyneet olemaan polttamatta! Helppoahan se ei ole mutta todellakin lapselle parhaaksi. :) Ma lopetin onneksi ennen ku tulin raskaaksi, sosiaalinen polttaja olin viela silloin talloin (muutaman kerran vuodessa), mutta kun plussa tuli niin en ole yhtakaan vetanyt.
 
PÄÄ RÄJÄHTÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänään on ollu vaikee päivä.

Mutta ottelussa Juuliska vs Vihreä Bonus voittajana selvisin minä!!!!! :)teki mieli mennä kauppaan ja sanoa kassaneidille että vihreä bonus kiitos! mutta empäs menny...  Uskokaa tai älkää oon saanu voimaa tässä taistelussa Petri nygärdin biisistä päästän höyryy:) heh naurattaa itteeki:)
 
Taas on vaikea aamu!!!!Niin tää tupakan lopetus on vaikeeta niin TÄÄ kahvin juominen on yhtä vaikeeta... Oon juonu 20kuppia päivässä kahvia,nyt olen pyrkiny juomaan n2 kuppia... Mää oon ollu oikein intohimonen kahvin ja tupakan suurkuluttaja:) Mutta tärkeän asian takia mä tän teen että lopetan kaikki paheet:)
 
Mulla kans tuottaa ongelmaa tää kahvinjuonti. Se on niin hyvää ja mukavaa. Mutta mulla on sellanen närästysongelma raskauden aikana, että jos aion pystyä olla makuultani niin pitäis kahvi kyllä jättää pois, samoin tosin tuoremehut ja suklaa ym kiva. Mutta edellisessä raskaudessa jouduin syömään rennietä lähes koko ajan, nyt yritän pärjätä ees hetken ilman..
 
Minä joka olen kanssa lukenut itseni kahvin suurkuluttajiin, en pysty enää keittää kahvia ku haistan ne porot. Nyt on menny 3 aamua ilman kahvia, alkaa heti oksettaa ku aattelee koko hajua. Tupakkia on mennyt tänään 4, sorryt vaan.
 
Sähkötupakoinnin aloitin minä eilen! Tosin... nikotiinilla vielä mennään. Jos sitä tilaisi niitä nikotiinittomia, mistä muuten Camis niitä tilailet, itse kun sain kaverilta tuon vehjeen ja muutamat tipat nikotiinia. Luulin tämän olevan vaikeampaa, mutta onneks ei ole tulltu vielä mitään oikkuja, katsotaan sitten kun vaihdan nikotiinin pois...
 
Minä lopetin tupakan polton kun rupesin odottamaan esikoista vuonna 2010 ja siitä asti oon ollu polttamatta. Tsemppiä kaikille hirmuisen paljon, tiedän miten vaikeeta se on mutta nyt lopettamiseen on ainakin maailman paras syy!
 
Eipä täälläkään oo menny hrveen ruususesti toi lopetus, sähkötupakkaa ja tupakkaa sekasin. Itsekuri on paska, mutta kyllä tää tulee loppumaan kun noi sykkeet kuulee sitten viikkoultrassa. Eikä todellakaan tee mieli tupakkaa juuri nyt koska olo on niiiiin kamala.

Vähentämällä itse pyrin jättämään kokonaan tupakan pois. 
 
jeNskae:  Mun ukko tilaa niitä sellasesta kaupasta kun paul saar.. sieltä saa nikotiini nesteitä ja nikotiinittömiä...

Kuinkas muuten raskaana olevat saa polttaa tota sähkötupakkaa?
Eikö tosta sähkötupakasta ollu joskus hirvee haloo että se on vaarallista,mutta eihän se nyt voi olla vaarallisempaa kun oikee tupakka???

Tää on mulla nyt kuudes päivä kun oon täysin polttamatta.. ja mitä pitemmälle mennään sitä vaikeampaa tää on:) Hassua kun eikös niitten oireitten pitäsi helpottaa muutaman viikon jälkeen:)


 
Hei ja anteeksi, eksyin tuolta helmikuisista tänne ja tunkeudun teidän keskusteluun :)


Eli ite poltin moooonta vuotta ja viime vuoden vielä kahta kauheammin kun olin armeijassa ja siellä se tupakka oli se pelastus monessa tilanteessa..

No, juhannusviikon maanantaina epäilin ekan kerran että olisin raskaana ja muutenkin kun oli flunssaa niin jäi sitten tupakat askiin ja siitä sitten torstaina vahva plussa ja aski roskiin.
Nyt 8 viikkoa savutonta elämää takana ja voi herranjumala tätä painonnousua :D 4 kiloa tullut lopettamisen jälkeen, koska koko ajan nälkä ja tekee mieli syödä, korvaavaa toimintaa siis.
Ukko poltti kans, mutta lopetti kaks viikkoa sitten. Sillä on sähkötupakka, nikotiiniton, mutta siitä oon pysynyt erossa kun lukeepi että EI raskaana oleville. Kiinnostaisi kyllä tietää, että miksi ei..

Kiva kuunnella neuvolassa valitusta painonnoususta mutta oon aina sanonut takaisin että mielummin kilot kuin nortti ja onpa ne samaa mieltä olleet.

Onnea kaikille odotukseen!
heinis rv12+3.
 
Minäki ilmottautusin mukaan.

Reilu kymmenen vuotta oon polttanu,esikon aikana sain vain vähennettyä 1-5 tupakkiin/pvä (hyi minä!). Nyt taas sama taistelu. Alku oli lupaava,ei menny ku se 5/pvä (ennen 25-30), mut nyt ton perhepiirissä sattuneen kuolemantapauksen jälkeen on menny taas se 10/pvä. Onneks työt alkaa taas huomenna,ni ei ehi polttaa niin paljoa ja tää ällötys on kyllä aika hyvä tupakalle menon estäjä. Tavote on lopettaa vähentämällä kokonaan np-ultraan mennessä.
Tsemppejä meille! 
 
Heinis: ei haittaa vaikka loikkasit tänne. tervetuloa vain:)
niin ja mä olen joutunu muutaman kerran polttaa tota sähkötupakkaa kun on ollu hermo kireellä,koska eihän se voi olla haitallisempaa kuin oikeen tupakka? siinä lukee kyllä Ei raskaana oleville...
Ja muutaman nikotiinipurkan olen jauhanu...
Neuvola tätsykin puhelimessa sanoi että se on pienempi paha syödä nikotiini purkkaan kun polttaa oikeeta tupakkaa...

Mä tänään istuin ulkona kaverini kanssa terassilla juoden cocacolaa:) niin ai että otti pannuun kun kaikki vieressä sauhutteli:) teki mieli räjähtää siihen paikkaan:)

 
Itse lopetin tupakoinnin kun aloin odottaa esikoista vuonna 2010. Se loppui täysin kerralla. Sen jälkeen olenkin ehtinyt kahteen kertaan jo aloittamaan ja lopettamaan uudestaan :D Viimeksi lähes vuosi sitten lopetin. Silti olen polttanut silloin tällöin, kerran pari kuussa. Ei onneksi enää muodostunut ongelmaksi, joten nyt savuton :)

Tsemppiä kaikille! :)
 
Miten on sujunut tupakanpolton lopettamisen suhteen? Ihan vain uteliaisuuttani kyselen :)
 
Takaisin
Top