Tullaanko mahaa koskettelemaan?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tuli tästä artikkelista mieleen että onko oikeasti kovin yleistäkin että jopa tuntemattomat tulee koskettamaan vauvamahaa? Onko teidän mahaa koskenut joku tuntematon tai vähemmän läheinen tuttu?

Mun mahaa on yksi tuttu nopeasti taputtanut (en ehtinyt kuin hämmentyä), mutta vieraat ei ole tulleet lähelle. Onneksi, luulen että olisin kokenut sen aika ahdistavaksi jos joku tuntematon olisi yrittänyt. Ehkä olen näyttänyt siltä että uskallapas tulla lääppimään. :grin
 
Tuttujen masun koskettelut ei oo mua haitannut juurikaan suuntaan tai toiseen. Mut sit et vieraat ihmiset ahdistaa jos tullaan liian iholle ilman lupaa o.O muutaman kerran kaupassa ollessani olen tähänkin törmännyt että yks kaks ollut mammaa mahassa kiinni, kopeloimassa ja ihmettelemässä mahan suuruutta... ahdistavaa!!!!
Esikon odotus aikaan olin niin kypsä sitä mahaa, ulkona kuuma, v***ttaa ja muutenkin MUR mielentila, erehtyi keski-ikäinen mamma iskemään kyntensä mahaan kiinni ja mulla kilahti, iskin omat kätenä hänen pömpälleen ja "ihastuneena" tokaisin että onpa sinullakin ihana masu, niin pyöreä ja pehmeä:/ noh se irrotti kätensä mun mahalta ja lähti pois ja näin jälkeen päin hiukan nolottaa tämä mun reaktio:sad001 mut en kyl ymmärrä mikä tarve joillain on tulla tuntemattoman iholle ilman lupaa? Minä tyydyn ihailemaan muiden mahoja kaukaa, muiden vauva mahat on todella kauniita mut oma vaan ärsyttää:D tuttujen vauva mahoja olen kyllä paijannut mutta VAIN luvan saaneena:)
 
Kyllä minäkin tekisin jotain samansuuntaista, kuin äippäx5! Älä ole pahoillasi siitä, se oli oikein :) Luut kurkkuun vaan :p

Minä en muista, kuin yhden tuttavan joka tuli mahaa kokeilemaan. Ei kysynyt lupaa, en ehtinyt kuin hämmentyä. Hän oli toki vähän vanhempi henkilö, ajattelin käytöksen johtuvan siitä. Kukaan tuttu (miehen lisäksi) ei kosketellut ikinä eikä pyytänyt lupaakaan.

Ilmeisesti minäkin olin sen oloinen, että ei kukaan yrittänytkään :grin Vaikka nautin kyllä helposta raskaudesta loppuun asti ja raskaus myös alkoi näkyä aikaisin.
 
Minulla ei kukaan edes yrittänyt ilman lupaa, ja lupaakin pyysi vain lapsen serkut.
 
Mua vierastutti aluksi jopa miehenkin masun kosketus, saatikka kun ekan kerran sanoin vanhemmille että potkut tuntuu (itelle, ei muille) ni jo oli käsi kiinni. En oo tajunnutkaan kuinka toi personal space toimiikin tehokkaasti tässä tilanteessa kun yleensä oon halailija-ihminen.
 
Tuttujen ihmisten kesken mua ei ollenkaan haitannut mahan koskettelu ja ajoittain jopa kerjäsin sitä tai kun vauva liikkui, tarjosin lähellä oleville mahdollisuutta kokeilla. Muutama vieraskin kokeili mahaa, mutta silloinkin koin eleen kunnioittavaksi ja oli ihanaa olla osallisena jotain niin ihmeellistä, että suomalainenkin ihminen tulee toista lähelle. Hauskin hetki oli kun hupsuksi humaltunut brittiheppu toivotti lennon jälkeen onnea jatkoon suukottamalla mua poskille samalla kun piteli käsiään mahallani. Tosi hellää.
 
Joo. Muutamat tuntemattomatkin tuosta noin vaan painoi käden vatsalle. Ekan raskauden kohdalla jostain syystä luulin, että sehän kuuluu asiaan :D Että jos jollain on vauva mahassa niin halutaan "saada yhteys" siihen. Oli tuttu tai ei. Ei käynyt mielessäkään, että siinä ois jotain outoa. Toisen raskauden kohdalla olin jo kuullut, että monet ei tykkää jos joku koskee vauvamahaan. Ei minua silti haitannut jos joku koski, eihän se minun mahasta ollut kiinnostunut vaan vauvasta, johon muuten ei voinut vielä koskea kuin sen mahan läpi.

Eli tapahtui aika monesti, mutta eipä tuo haitannut. :) Oikeastaan ihan mukavaa, jos joku on niin liikuttunut ja kiinnostunut minun vauvasta.

Ehkä sekin vaikutti, kun oli joka tapauksessa jo tottunut siihen, että monet vieraat ihmiset (lääkärit, terkat, kätilöt) kopeloi alapäätä, niin mitä nyt yhdestä mahasta sitten. :grin
 
Ei ole yleistä! Minulla on 3 lasta ja koskaan ei ole tuntemattomat tulleet koskettelemaan vauvamahaani. Eikä kyllä oikein tututkaan. :wideyed: Viimeisimmässä raskaudessa yksi tuttu tuli ihastuksissaan koskettamaan, ja se oli vain ihanaa. :Heartred
 
Yllätyin kyllä miten harvat olivat kiinnostuneita mahan koskettelusta. Olin jotenkin elänyt aina ajatuksessa, että se mahan silittely ja potkujen tunnustelu on yksi oleellisimpia asioita sitten kun on raskaana. Ei kyllä mun kohdalla vaikka maha olikin oikein iso ja komea.

Kukaan tuntematon ei mahaa silitelly ei luvalla eikä ilman(ei siis edes kysytty koskaan) ja muistaakseni äitini oli ainut tutuista joka ei kysynyt lupaa mahan silittelyyn vaan meni suoraan asiaan. Ei minua koskaan haitannut jos tutut halusivat mahaa silittää, mutta silti siinä oli aina joku pieni kiusaantuneisuuden tunne mukana. Ja alkuhämmennys siitä että edes kysyttiin. Jo-äidit silittivät luontevammin kuin ei-äidit :joyful:

Toisaalta muistan senkin, että enpä itsekään ollut kovin kiinnostunut koskettelemaan raskaana olevien ystävieni pallomahoja ennen omaa raskauttani ja varmasti vielä vähemmän nykyään
 
Mulla kummankaan raskauden aikana ei koskenut kukaan mahaan.. tai no, ehkä ne lasten serkut voi laskea koskettelijoiksi, mutta sallin sen heille, kun heillä ei omia pikkusisaruksia ole, eivätkä oman äidin odotuksia pääse seuraamaan. :) enemmän on mun mielestä sitä että kyylätään mahaa, että joko oot raskaana vai et, ainakin täällä suht pienellä paikkakunnalla.
 
Luulin että tuo on oikeasti joku urbaani legenda, että vatsassa ollaan kiinni, kunnes...

Töissä pari työkaveria (nuoria, parikymppisiä) kysyi ihan luvan, että "voi kun tuo on niin söpö tuo pömppis, saako kokeilla?" ja varovasti tökkäsivät sormella. Hassua mun mielestä enkä pitänyt yhtään pahana kun luvankin kysyivät. Eikä kukaan näistä lähemmistä työkavereista ole sitten osoittanut kiinnostusta tähän ja kovin moni tuntuu vähän olevan varovainenkin mun lähettyvillä, ettei sitten vahingossakaan törmää tai tönäise.

Mutta sitten sellainen "naamatuttu" samassa työpaikassa eri pisteellä oleva päätti laittaa kätensä vatsani päälle ja kysyi että "potkiiko?". Hämmennyin ihan täysin.
Ja päätin että seuraava joka kehtaa laittaa kätensä mun vatsan päälle niin siltä vääntyy sitten ranne. Tämän jälkeen voidaankin sitten kysyä, että kuka aloitti ja kuka kävi päälle.

Onneksi talvitakki pelastaa ainakin tuolla kaupungilla ollessa.
 
Itselläni on anoppi lääppiny mahaa ja en tykännyt siitä. En muutenkaan tykkää että tulla iholle ilman että kysytään lupa.
 
Takaisin
Top