Tsemppiketju raskauskilojen karistamiseen

Ja sitten mulla on myös Mass whey vadelmanmakuinen proteiinijauhe josta saa hyvän välipalan. Se sekoitetaan veden tai maidon kanssa ja sitten juodaan sitä 1-3 kertaa vuorokaudessa.


Skickas från min iPhone via Vau Foorumi
 
EnniK minulla on minttusuklaa, ja se on hyväääääääää :) Kun sen antaa olla jääkaapissa ainakin 30min niin se ei enään ole niin "jauhoista" ja se maistuukin paljon paremmalle.
 
Wohoo. Täällä pyörähti kolmas viikko tapoutia jajaja.. MIES on laihtunut. Mä en huomaa itsessäni mitään eroa ja oon kyllä nyt vihainen !! Kovasti tuo ukko kyl höpisee että "kyllä sä oot laihtunut, sen huomaa". Joo ja kakat! Sama löllöpallo siellä peilissä on ku kaks viikkoa sitten ! :mad:
 
Mulla on aina ennen elämässäni ollut tosi kiinteät käsivarret, mutta nyt sellaiset lölleröt. Jostain syystä naamatauluun pukkaa myös finnejä. Ei huvita yhtään kohdata itseäni peilistä.
 
Emmu_ma; ei sitä huomaa heti, kestää aikaa ennen kun itse huomaa tulokset :)

Mulla on ihan sama kun teillä, ei halua kattoa itseään peilistä kun on niin kauhea näky.. Hoho.. Mieton että pitäiskö ostaa se tapout ohjelma kun se on netanttilassa tarjouksessa (59,90e).. Koska silloin on valmis ohjelma ja silloin mulla on enemmän motivaatiota pysyä siinä.. Ootko emmu_ma tykännyt siitä? Onko se tehokas? Ja ootteko myös noudattanut niitä ruokavalio ohjeita jotka on siinä mukana?


Skickas från min iPhone via Vau Foorumi
 
UUUUU!! Kiitos sofiaelisabeth kun kerroit että tuo tapout on netanttilassa tarjouksessa! pelastit ehdottomasti päiväni! :) TILAUKSEEEN!!!!!
 
oho, oli kyllä tarkoitettu sulle :D miten mulla jäi emmu_ma mieleen kun ajattelin tapout ohjelmaa... kummallista :D
 
Meinasin tänään tilata tuon tapoutin tvinssiltä, ja se olisi maksanut yli 100€! Huh! Nyt on laitettu netanttilasta tilaukseen, täälläkin jännitän nyt kovasti milloinka se tulee :) Hei hei läskit, ja hei kiinteämpi kroppa! :)
 
sofiaelisabeth, minä jostaki syystä sekotan kans aina Mcgonnorin ja emmu_ma:n, kun heillä on molemmilla aina värikäs kuva! :D

Mekin hankittiin tapout, tuolla se odottaa käyttöä. Eilen oli tosiaan jälkitarkastus ja lupa liikkua olisi. Minun "laskeumakaan", kun ei ole kuulema edes luokiteltavissa laskeumaksi, kun se vaan on semmonen. :D Pitäis vaan saada peruskuntoa vielä sille asteelle, että alkaa tuon ohjelman TÄYSILLÄ, kun tällä hetkellä vielä joutuisin pitämään ihan turhia taukoja. Erityisesti vatsalihaksissa ja hypyissä.

Me lopetettiin herkut eilen, eli jouluun asti ilman herkkuja. Ei kuulkaa yhtään helpota, että äiti toi ulkomaanreissultansa mulle KAKSI iiisoa valkosta tobleronea. Omnomnom, olispa jo Joulu.. :P

Meillä muuten asiakkaat on varmaan eniten tykänneet siitä minttusuklaa puddingista. Niitä on muutes raakasuklaata ja stevialla makeutettuaki. :) Mulla on caramel itselläni, ja se on ihan hyvää.

Huomenna jos pääsis kunnolla taas käymään pumpissa. :)
 
Ai niin, ja ootteko nähneet sen uutisen siitä naisesta, ku oli ottanut kuvan 4 pvää synnytyksen jälkeen?! Joopajoo..

Just naureskelin, että itsehän nojailin tiskiin vielä osastolla kalkkilaivan kapteenina, olin aivan törkeen kipeä ja hidas liikkeissäni ja navan ympärillä oli joka suuntaan höllyvä jäätävä läskintäytteinen nahkaläppä. :D
 
Mäkin näin sen jutun.. Että olin kateellinen :D itsekin olin ihan hyvässä kunnossa ennen raskautta mutta kestää varmaan vuoden ennen kun pääsen takaisin siihen kuntoon.. Ja mun maha ei tuu koskaan olemaan niin kun ennen, mulla oli niin ISO raskausvatsa että iho on jäänyt löysäks :sad001


Skickas från min iPhone via Vau Foorumi
 
Mä nyt vaihdoin kuvan että te sokeat erotatte meidät toisistamme :D

Ja joo: En noudata ruokavalio-ohjeita, syön tavallista kotiruokaa ja herkut on rajattu vaan yhdelle lepopäivälle. Pidän taulukkoja tuolla kiloklubi.fi:ssä että näen paljonko kaloreita syön päivän aikana. Noudatettiin tota treeniohjelmaa, missä on joka päivälle joku noista treeneistä, mutta todettiin että yoga xt:ssä menee mulla ainakin ranteet niin koville että tehdään sen päivän sijaan ultimate absia. :D Mä en muutenkaan oo mikään joogan ystävä niin sen skippaaminen käy mulle mainiosti. Ja ON tehokas. Juon janooni treenin aikana 2 tuopillista vettä niin varmaan siinä sitten kuluttaa hyvin :wink Hikeä ainakin pukkaa. Jos teet tehokkaasti sitä treeniohjelmaa 6 päivää viikossa niin voin sanoa että huomaat jo parin viikon jälkeen eron lihaskunnossa ja jaksamisessa ! En minäkään kun alotin niin jaksanut tehdä kaikkia liikkeitä loppuun, sitkeys palkitaan :wink Uskon että tossa pari viikkoa kun vielä teen niin alkaa sujumaan kun rasvattu.
 
Minä en ole millään erityisellä dieetillä tai ohjelmalla. Syön normiruokaa, mutta olen jättänyt herkut erikoispäiviin. Treeniä tulee nykyisin joka päivä. Ennen raskautta pysyin tällaisella tosi hyvässä kunnossa ja luotan nytkin käyvän näin vähitellen :).
 
Mäkin olin ennen raskautta hyvässä kunnossa ja kunto nuosi kohisten muutoinkin, kun olin aloittanut koulun keskeltä työt, ja pidin melkosen monta jumppaa viikossa. Mutta sitten tuli pahoinvointi, tuli verenvuoto jne, ja mullahan laskikin paino alussa. Mutta sitten tuli keskivaihe, jossa pystyin liikkumaan tosi reippaasti - jota seurasi sairaslomaa viimeinen kolmannes. :D

Nyt siis aloitetaan melkein nollasta. Kävin spinnussa tässä yks päivä, ja olin melko yllättynyt hapenottokyvyn kunnosta. Se oli siis hyvä, en juurikaan hengästynyt. Eilen kun otettiin hemoglobiini, oli se palannut alkuunsa, eli 149. :) Lienee vaikuttaa hapen kulkuun elimistössä. Jeij!

Pitäiskö meidän aloittaa oma Tapout-ryhmä, niin voidaan siellä vaihtaa fiiliksiä? :)
 
Älkää minua syyttäkö tästä Tapout villityksestä :wink ni ei vaines, ei haittaa :)

Mulla on taas motivaatio vähän hukassa. Huono päivä vauvalla tarkoittaa mun kohdalla näköjään huonoa syömistä minulle. No, vauva etusijalle ja omat läskit lähtee kun lähtee :)
 
Olin yllättynyt, kun joulumässäilyjen jälkeen uskaltauduin vaa'alle. Ajattelin, et paino olis noussut. No se oli laskenut kilon parin viikon takaisesta painosta. Miule kävi näin näitten kilojen kanssa, et raskaudessa niitä kertyi sen tasan 12 ja tähän mennessä on lähtenyt 15,5! WOOT!! En olis ikinä arvannut. Oon jo normaalipainoinen, joten saapi nähdä joko painonlasku pysähtyy vai vieläkö tippuu..
 
Oon kyllä kateellinen Menna! :D Imetätkö? Mullahan lähti heti kaikki kilot (about 10), mutta niistä on 4-5 tullut takasin ihan vaan mässäilyn vuoksi. Huoh, mutta josko tuo naamakirjan läskiremppa kannustais nyt taas keskittyyn myös siihen, mitä suuhunsa nakkaa. :)
 
Takaisin
Top