Toukomasut Tampereen kulmilta!

Joo.. kyl tuo sää näyttää olevan tänään huono. Katsotaan jotain toista päivää tai siis viikkoa.
Ensviikolla meil sopii kaikki muut arkipäivät patsi ke. Ja sit seuraaval viikol kaikki muut paitsi to.
Mitäs muut?


Himpula: Millainen liina on kyseessä. Siis materiaali?
 
Se liina on 100% puuvillaa..tai oikeestaan se on kantopussi käyttöohjeissa lukee niin!
Oon sitä 2 kertaa kokeillut et periaatteessa se on täysin uus :)

Mille viikolle siirrettäis näkeminen?
Ens viikolla ainakin meille kävis alkuviikko ja sit siitä seuraavalla viikolla kaikki paitsi maanantai.
 
Kantopussi.. minkä painoseen, ikään asti voi käyttää? Ois kiva nähä millainen se on ja se materiaali et voiko sit käyttää vaiks ois lämmin sää.
Meidä liina o Babylonia,Tricot-Slen venyvää materiaalia ja tösi lämpöne et poika o ku saunassa jos näil säil kantelee siel. O Lastentarvikkeest ostettu ja tykkkään mut pitää vaa oottaa syksyä.

Oisko ensviikolla tiistai?
 
Meille sopii ainakin tiistai!

tossa ei oo mitään painorajaa, mutta eri kantoasentoja on monia ja lukee et yli 2v vielä menis..
Et sillain toi vakuttaa tosi hyvältä kun rintareppu menee 10kg asti..
Voin yrittää muistaa vaikka ottaa ton mukaan ens viikolla! oon sen verta huono selittään asioita ;)
 
Joo ens tiistaina sit uusi yritys [;)] toivotaan et silloin onnistuu [:D]
 
Meillä on ens viikolla tiistaina taysin käynti ja keskiviikkona neuvola, mut kaikki muut päivät kävis ihan mainiosti! Sitä seuraavalla viikolla meille käy kaikki [:)]
 
Täällä muutes onki ollu ihan ookoo keli.
No et kaikki mielellää pääsis ni oisko vko 34.. mikäs päivä.. ?
 
Joo kyllä nyt HARMITTAA kun ei noi säätiedotukset tunnu tietävän mitään[&:] . Mutta ehdotan 24.8 tiistai sama paikka ja kellonaika [:D] toivottavasti se sopii kaikille[:)] .
 
Joo tänään olis sit kuitenkin ollut hyvä keli..mutta toivotaan et ens kerta onnistuu! :)
Meille ainakin sopii toi 24.8!
 
Meillä oli neuvola just silloin, kun edellinen tapaamisaika olisi ollut. Uusi tapaamisaika 24.8. sopii kuitenkin meillekin. :) Asumme melkein Tampereen keskustassa ja olen 30-v. Tyttömme on 2,5 kk:n ikäinen.
 
Pidetään se 24.8.

Kuulostaa hyvälle[:)]..!
Tulee ketä nyt pääsee ja sovitaan sitten taasen uusia tapaamisia innokkuuden mukaan edessäpäin [:D].
 
Voi hitsi, me ei päästäkään tänään tulemaan [:@] harmittaa ihan sikana, mutta sovitaan uutta tapaamista tähän syssylle jookosta!!! Pitäkää kivaa [:D]
 
Minä otan rohkeana Valtterin kanssa bussimatkan keskustaan ja Stockalle kuten on sovittu ja katson sitten tupsahtaako ketään paikalle. Olemme paikalla hitusen jälkeen 12.00;n bussiaikojen takia.

Voi Tirri.. Seuraavalla kerralla sitten [:)]!


Näiden matkayhteyksien takia ois varmaanki mukavaa että kaikki osallistujat näkis ajoissa pääseekö joku tai kukaan vai eikö.
Ettei si pahimmassa tapauksessa kenenkään tarvitse yksin kökötellä kahvilassa ja turhaan. Onneksi näin ei sentään oo käyny [:D].
 
Hei,
Valtterin kanssa päästiin pikkusateella kotosalle ja Valtteri sai taas masun täyteen maitoa niin äiti pääsee koneelle hetkeksi [:)]. Poika siis köllöttelee vieressä tyytyväisenä.

Oli kiva nähdä edes neljän hengen edestä..tai siis kahdeksan kun vauvat mukaan laskettuna [:D].

Harmi ettei ihan kaikki ny päässy!

Vaikka ei ihan het huomeenna ois uutta tapaamista mutta silti.. voimmehan jo alkaa tuumailemaan tulevaa ja ehdottelemaan paikkaa ja aikaa :).

Ideaa tuli paikalla olleilla että oisko kotikahvittelu mitään..?

Kahviloiden tilanpuute on pieni rajoite isommalla ja vaunuilevalla porukalla vaikkakin Stockan kahvila on kyllä toimiva sijaintinsakin suhteen [:)].
 
Voi vauweli, mä itse asiassa kyllä juurikin ajattelin, että pitäisiköhän kutsua teitä meille päin kahville, mahduttaisi paremmin ja saisi rauhassa jutella =) meille kulkee kuitenkin ihan viereen 70/71 paunun bussit, niin että helppo tänne olisi julkisillakin tulla!! Tietysti yhteen bussiin mahtuu vain kahdet vaunut, mutta noin niinkuin muuten [:D] kuinka pian teitä kiinnostaisi kokoontua uudelleen?
 
Tirri, sehän mukavaa!
Meillä on ma ja to päivät varatut, mutta muut päivät sopii kunhan ehdotuksia tässä tulee muiltakin [:D].
Myös meille mahtuu kyläilemään sitten joskus [:)]. Toki meiltä löytyy innokas ja pusuintoinen koiruli joten se sitten on otettava huomioon [;)]

Asiasta keskustelun alkua jo myös Facebookin profiilissamme!
 
Takaisin
Top