Toukokuun tuulahdukset

Mielestäni silloin voi kuljettaa kun istuminen on jo tukevaa ja hallittua. Varmaan just siinä 8-9kk tienoilla vois olla. Itse mietin ihan samaa kun vielä kuulin että on olemassa sellainen pyöränistuin jonka saa makuuasentoon. Normi istuimessa kuljetin edellistä lasta just 9 kk vanhana,oli muuten vaikea löytää niin pienelle sopivaa kypärää.
 
Samaa mieltä, hiljentyny on kovin! Itelle ainaki ollu välillä suurtaki apua täältä :) sekä raskaana että synnytyksen jälkeen!

Mie oon kans lukenu jostain että 9kk olis se suositus... Kai se on että lapsi osaa istua jo itekseen ja hallita kehoaan?
 
Ystävä mainitsi myös jostain mallista jonka saa kallisteltua niin, että voisi kuljettaa aikaisemmin..mutta en muista mainitsiko mallia tai tuotemerkkiä..
 
enmastina, mä sain kans raskausaikana että nyt synntyksen jälkeen täältä "vertailu"kohtia :) ja joitakin asioita sit googlettein/len mielenkiinnosta. Toki julkisissa foorumeissa ihmiset voi kirjoitella "omia lisiään"..
 
Me on käyty jo lyhyitä matkoja pyöräilemässä:)) mutta meillä on siis tuo pyöräb peräkärry ja siihen sellainen vauva"istuin", jossa on asento samanlaibeb kuik sitterissä. Mutta en kovin pitkälle matkalle vielä uskalla sillä lähteä ettei kyytiläiset hermostu. Puistoon ja takaisin käytännössä... odotan kyllä innolla että pääsee kunnolla pyöräilemään! On se pyörän kanssa liikkuminen vaan niin näppärää nuiden lasten kanssa!
 
Mie seurailin joulukuisia raskausaikana, paljoo ei tullu kirjoteltuu ku ei ollu mitää kirjotettavaa suht helpossa raskaudessa :D Nyt oon tuppautunu tammikuisten joukkoon kun poika vasta tammikuussa synty, alunperinkii mietin alanko seuraa joulu vai tammikuuta ku laskettu aika oli viimenen päivä. Myös sen takia siirryin tammikuulle kun täällä joulukuisissa niin vähän tapahtuu ja oon tarvinnu vertaistukee, eka lapsi ja rankka alku koliikkivauvan kaa. Ois ollu kiva jos täällä ois keskustelu vähän vilkkaampana jatkunu :sad001
 
Musta tuntuu etten mä kerkee tänne enää ikinä kirjottaa mitään, aina katkeaa kun olen aloittamassa kirjoittelua :laughing002 päivät menee ihan kauheeta vauhtia, yleensä aika menee kauheeta vauhtia, kohta toi vauva on jo puolvuotias ja musta tuntuu että vastahan mä laitoksella olin synnyttämäs :laughing002
 
Tähän keskusteluun vielä sen verran, että luulin että ihmiset siirtyi keskustelemaan muihin ryhmiin, joissa itse en ole. Ilmeisesti siis muualla hiljaista myös?
 
Ehkä se on tuo kiire joka vaikuttaa meidän äitien elämään+ Ilona ei aina viihdy yksin ja sitten kun viihtyy, silloin pystyn kirjoittamaan tänne, kuten nyttenkin tällä hetkellä leikkii lattialla. Useimmiten on sylissä kun katsellaan mitä muille kuuluu, mutta kirjoittamisesta voin vaan haaveilla kun neiti on näppiensä kanssa myös mukana kirjoittelemassa :grin
 
Meillä myös kirjoittaminen vaikeaa, jos tyttö on lähettyvillä. Tabletti ja puhelin kiinnostaa ehkä eniten maailmassa ja jopa syöminen loppuu, jos jompikumpi on näkyvillä :p Oonkin nyt vähentänyt huomattavasti kaikenlaista turhaa somen ym seuraamista silloin kun tyttö on näköpiirissä ja toisaalta hyvä niin, koska myönnän aiemmin olleeni koukussa näiden näpräämiseen :oops:
 
Takaisin
Top