Toukokuisten plussatestien kuvia

IMG_20220918_144834.jpg
Vähän epäsäännöllinen kuukautisväli (24-29 päivää), ja ei tarkkaa ovulaatiopäivää tiedossa, joten raskauspäivinä näin 😄 ekan testin tein kun oli maksimipäivät kulunut edellisistä kuukautisista + yksi ekstrapäivä. Oli niin haalea viiva, että piti tehdä useampi. Ja eilen vielä ihan vaan, että näkee onko väri vahvistunut.
 
View attachment 115946
Vähän epäsäännöllinen kuukautisväli (24-29 päivää), ja ei tarkkaa ovulaatiopäivää tiedossa, joten raskauspäivinä näin 😄 ekan testin tein kun oli maksimipäivät kulunut edellisistä kuukautisista + yksi ekstrapäivä. Oli niin haalea viiva, että piti tehdä useampi. Ja eilen vielä ihan vaan, että näkee onko väri vahvistunut.
Viiva on vahvistunut tosi hienosti! 🤗
 
Myönnän, että koska kaapissa testejä on, ni testailen viivan vahvistumista joka toinen päivä, niin kauan, ku testejä riittää
 
Nuo viikkonäytölliset on kyllä hyviä! Vaikka toki sulla selkeet viivat noissakin toisissa 😊
Kyllä! Tuli itelle jotenkin rauhallisempi olo, kun ei jää tulkinnanvaraa kuten taas viivojen tuijottelussa joiltain osin 😄
 
Uskaltaisikohan sitä jo varovasti kurkistella tällekin puolelle. 😊 Dpo 11 sain ekan plussan, kun medigoon testiin piirtyi haalea toinen viiva ja digillä varmistin. Tässä kuvasarjaa apteekin ultrista dpo 12-18 ja rfsu dpo 15-19. Ihan hyvin näyttäisi vahvistuvan! Jännittää kovasti, kun taustalla jo useampi menetys.
 

Liitteet

  • 20220918_115339.jpg
    20220918_115339.jpg
    325.4 KB · Katsottu: 55
  • 20220919_091056.jpg
    20220919_091056.jpg
    384.5 KB · Katsottu: 55
Uskaltaisikohan sitä jo varovasti kurkistella tällekin puolelle. 😊 Dpo 11 sain ekan plussan, kun medigoon testiin piirtyi haalea toinen viiva ja digillä varmistin. Tässä kuvasarjaa apteekin ultrista dpo 12-18 ja rfsu dpo 15-19. Ihan hyvin näyttäisi vahvistuvan! Jännittää kovasti, kun taustalla jo useampi menetys.
Jospa ylläriplussa pysyisi nyt mukana loppuun saakka ❤️✨
 
B88402DE-9DD5-4CEA-B57F-DB7BAB6DD5B4.jpeg

Mä oon tehnyt varsinkin alussa aika paljon testejä. Ensin en uskonut yhdenmerkkistä testiä (tai testiä ylipäätään). Ja olipa ihana nähdä positiivinen tulos yhä uudelleen ja yhä vahvempana! Virallisen testipäivän jälkeen oon tehnyt vain muutaman testin. Digitestin oon tehnyt viikoittain, kun halusin nähdä et hormoni oikeasti nousee. Viimeisen tein eilen (kuva), ja nyt testaaminen jää kokonaan. Kai tää on uskottava. ❤️
 
DA704FAD-B126-4979-BB23-509BB2793429.jpeg
Tämä oli kolmas testi minkä olen tehnyt, torstailta, jolloin oli 5+1. Muistelen että edellisessä kesti pidempään tulla tasaviivat. Ehkä oli silloin huonompilaatuisia testejä, tai keskeltä päivää testit
 
Takaisin
Top