Tolkuttoman pahalla päällä

  • Ketjun aloittaja Charlene88
  • Aloituspäivämäärä
C

Charlene88

Vieras
Siitä itte huomasin, että jotain outoo on tekeillä, kun olin ihan kauhean pahantuulinen melko lailla koko ajan. Onko muilla samallaista kokemusta?
 
Itselläni ainakin mielialat vaihtelee laidasta toiseen ja kimpaannun todella äkkiä. Nyt helteillä vielä nopeammin menee hermot. [:-] lähipiiri saa kärsiä vielä n. 19 viikkoa erittäin ailahtelevasta mielestä...
 
Voi niitä hormoneja... [:D] Itse en niinkään ole ollut pahalla päällä, mutta kyynelehtiminen on mennyt ihan överiksi elokuvia, tai vaikka kissanpentua (!) katsellessa. No, kyllä tämä tästä... Kai!?
 
ihanaa ihanaa ihanaa että joku muukin on seonnut hormonien kanssa. mä olen itkenyt kuluneen parin kuukauden aikana enemmän kuin elämässäni ennen sitä kokonaisuudessaan. nyt tosin alkaa meno pikkaisen rauhoittua [:)]
 
Mie arvasin jotain olevan tekeillä, kun olin normaaliakin äkkipikaisempi ja mies sanoi miun olevan suorastaan agressiivinen[:D]
 
joooo, sillon alkuraskaudesta minä muuten niin tasainen ja rauhallinen luonne sain töissä hillittömiä raivareita huusin jopa esimiehelle kurkku suorana... et iha normaalia joo...[:D]
 
Mul oli kans pari viikkoo sitten kauheita raivokohtauksia (oon nyt viikol 20), jos oli niinku sotkusta sain raivarin ja huusin meiän kissalle kaikesta mahdollisesta. Ja olin töitten jälkeen kauheen kärttysä ja tiuskin melkein koko ajan avomiehelleni.., joka kyllä sano siitä ja pari kertaa nälvittiin toisiamme. Mut onneksi se kummiskin jaksaa mua ja tietää et tää mun tila on vaan väliaikanen. Ja ne ajat ovat takana päin.. (toivottavasti ei tuu uutta raivovaihetta..). Nyt on paljon parempi olo ja oon sujut itteni kanssa.[:)]
 
Toinen raskaus viikolla 5, eka menikin kesken viikolla 7. Mutta ihan samanlaiset mielialat on nyt ollut kummallakin kerralla. Jo reilun viikon olen ollut varsinkin töissä TODELLA pahalla pääll ja v-alkuisia sanoja on sadellut vähän väliä - yleensä lähinnä itsekseni [:D] Eilen olin ennen kotiin lähtöä jo suorastaan raivostunut [:@] Sitten kun söin pienen suklaapatukan, olo taasen tasaantui [:D]
 
Takaisin
Top