Toiveet äitienpäivän suhteen

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Se millainen äitienpäivä tulee olemaan saattaa olla täysin eri asia kuin millainen sen toivot olevan. Millainen äitienpäivä siis olisi sinun toiveiden täyttymys? Toki saa myös kertoa, kuinka lähelle tai kauas todellisuudessa jäädään siitä. :)

Itselläni on jo muutaman vuoden ajan (lapsen syntymästä lähtien) suurin toive äitienpäivän suhteen ollut että saan nukkua aamulla niin pitkään kuin nukuttaa. Vielä kertaakaan ei ole toteutunut ja pahoin pelkään että ei ehkä tänä vuonnakaan toteudu. :meh: Jonkinlainen muistaminenkin olisi kiva. Se sentään varmaan toteutuu. Eiköhän mies jonkinlaisen lahjan ole hankkinut. Kortti lapselta taitaa sitten jäädä sen varaan askartelevatko lapset hoidossa sellaisen. Muutoin sitten toivoisin rauhallista yhdessäoloa perheen kanssa. Mummolassa käyntiä en vastusta. :)
 
Toivoisin, että saisin isän ja lapsen yhdessä askarteleman kortin, kivan lahjan ja olis ostettu aamiaiseksi jotain erikoisempaa, esim. croissanttia. Ja etenkin, ettei tarvitsisi itse tehdä sitä aamupalaa. Eli ei mitään niin ihmeellistä, etteikö olisi toteutettavissa, jos viitsis yhtään yrittää. Nukkua tuskin saa edes äitienpäivänä.

Viime vuonna taisin saada äitienpäivänä ensimmäisen, ja tähän mennessä ainoan, kerran kukkia.
 
Toivoisin saavani herätä valmiiseen aamupalapöytään ja siistiin kotiin. Aamupala melko varmasti toteutuu, siisteys ei. Ja olisi kiva jos oltaisiin kaikki terveinä.
 
Ihanneäitienpäivä on sellainen, jonka saa viettää rakkaiden kanssa. Ei siis kuolemia tai sairauksia, kiitos. Aamupalat ja kortit sun muut tulevat arvojärjestyksessä jossain niin kaukana, ettei niitä edes muista.
 
Toivon saavani nukkua pitkään, valmiin aamupalan ja jonkun muistamisen lapsilta ja mieheltä. Nämä ovat toteutuneet joka vuosi, ja eivätköhän toteudu tänä vuonnakin. :)
 
Odotan esikoistani ensi kuussa syntyväksi, joten en ole itse varsinaisesti juhlakalu vielä. Eipä minulla ole muita odotuksia kuin se, että saan lahjoa omaa äitiäni. :love2

Vietämme mieheni kanssa äitienpäivää minun äitini luona, ja sekä mieheni että äitini ovat kuulemma silti hankkineet minulle lahjan, vaikka mielestäni ei kyllä tarvitsisi vielä tänä vuonna... :grin
 
Takaisin
Top