Toinen haaveissa <3

Hehee, kyllä tää kuumeilu on ihan kamalaa :hilarious: Meillä myös 2v. esikoisen kanssa on yöt ruvennu sujumaan hyvin vasta ihan lähiaikoina heräämisiä n. 1-2 yössä. Eka vuosi oli rankkaa, kun neiti ei nukkumisesta välittänyt ja mies oli myöhälle iltaan pois melkein joka päivä.

Nyt kumminkin hirveä hinku saada uhmaa harjoittelevalle riiviölle pikkusisarus :wacky:
 
Soittelin tänään Naikkarille kun ei ollut puhetta minkä niistä Gonal-F:istä haen apteekista kun sen aika koittaa kun on kolmea erikokoista määrätty.Sain vastauksen että isomman siis 900.Toinen kysymys oli heille se että punktio ohjeessa oli ettei luontaistuotteita saa käyttää niin kysyin että koskeeko tämä kielto myös Omega7 kun olen lukenut että se parantaisi myös intiimialueen limakalvoa ja vasta tässä kierrossa aloitin.Vastaus että kaikki omegat ei ja pitäisi nyt jo ne lopettaa eikä sitten vasta kun piikitykset alkaa myös sinkki on että ei ja sekin nyt pitäisi lopettaa.Hoitaja oli jotenkin toiveikas että voitaisiin jo päästä seuraavassa kierrossa IVF ettei tarvisi odottaa sinne huhtikuun loppuun alkavan kiertoon.
 
Moi! Liitynpäs tähän joukkoon, meillä 10/15 esikoinen ja nyt haaveillaan toisesta. Esikoinen oli iloinen Nuvaring-yllätys, eli nyt ekaa kertaa yritetään raskautta. Viime kierrossa aloitettiin ja nyt mies on sit ulkomailla pari kuukautta, mikä tekee kuumeilusta entistä tuskaisampaa... Nyt kp14 ja oon jo viikon ajan tehny pregcheckin ovistestejä. Haluan vaan bongata sen oviksen olemassaolon vaikka tosi minimaaliset on mahikset tässä kierrossa tärppiin. Imetän vielä päivittäin satunnaisia kertoja esikoista niin mietityttää sen vaikutus ovuloimiseen. Kierto heittelee vieläkin 29-40 mutta aika normaalilta vaikuttaa. Pregcheckit on näyttäneet nyt ihan samanlaista haamua joka kerta viikon ajan. Plääh. Elättelin toiveita että ois ollut nyt heti alkuviikosta niin ois voinu vielä perjantai-iltaiset uimarit jaksaa sinnitelläkin...
 
Ainiin, ja mitähän ihmettä kun tässä kierrossa puuttui kokonaan se kuiva kausi menkkojen jälkeen, mulla on sen verran pitkä kierto et kyllä siinä aina on monta ihan saharapäivää. Nyt oli tosi runsas, oikeestaan ovisliman kaltainen vuoto jo kp5-7, eli menkkojen vikasta päivästä asti. Siitä asti ollut semisti juoksevampaa limaa. En jaksa uskoo että ois ovis ollu kuitenkaan sillon jo mutta ihmeellinen kierto tää on kyllä ollu, ja turhauttavat ajat on edessä. Taidan jäädä seurailemaan teidän juttuja kun en omalle tilanteelle mitään voi enkä osaa sysätä vauva-ajatuksia syrjäänkään :)
 
Täällä menossa kp16, en ajatellut tässä kierrossa tikuttaa ovista, kun reissun päällä ollaan. Viime kierrossa sain ovisplussan liuskaan ja digiin kp15, joten ajattelin että josko nyt osuis samoihin aikoihin. En osaa muuten ovista bongata, mutta limoista sen viime kierrossa myös huomasin. Sori info. :hilarious: Noh, samanlaiset limat tuli tässä kierrossa jo tossa kp12 tienoilla, eikä sillon kyllä ollut mitään mahdollisuutta lemmenleikkeihin. Vähän pelottaakin, että jos ovis meni jo, niin se jäi kyllä hyödyntämättä.. :banghead: Flo tosin ennustaa vasta loppuviikolle, kun nää kierrot imetyksen jälkeen vähän vaihdellut. Tai mun tuurilla osuu sitten just sille päivälle kun ollaan kotimatkalla, täältä pallon toiselta puolelta kun saa sen vuorokauden tehdä matkaa kotiin.. Pahoittelut omanapa-avautumisesta, pitää palata tänne paremmalla ajalla kun pääsee kotiin koneen äärelle. :shy:
 
Mihin aikaan vrk te testaatte ovista, jostain luin että aamupäivällä ja jostain että aamuvirtsasta? Mulle ihan uusi käsite tämä kun esikoinen nappas ekasta kierrosta :D nyt yritän vaan oviksen bongata tästä kierrosta että tietäisin mikä kp se on kun ei ole ennen tullut laskettua. Mies on päättäväisesti yrittämässä poikaa, joten toivoi oviksen tikuttelua :'D hyvä jottei kirvestäkin laita sängyn alle kun niin toivoo ja suunnittelee :D (vanhan kansan usko:kirves sängyn alla = poika)
 
Muokattu viimeksi:
Mihin aikaan vrk te testaatte ovista, jostain luin että aamupäivällä ja jostain että aamuvirtsasta? Mulle ihan uusi käsite tämä kun esikoinen nappas ekasta kierrosta :D nyt yritän vaan oviksen bongata tästä kierrosta että tietäisin mikä kp se on kun ei ole ennen tullut laskettua. Mies on päättäväisesti yrittämässä poikaa, joten toivoi oviksen tikuttelua :'D hyvä jottei kirvestäkin laita sängyn alle kun niin toivoo ja suunnittelee :D (vanhan kansan: usko kirves sängyn alla = poika)
Riippuu millä testaa! Aika usein ohjeissa lukee suositus.
CB:n kaksoishormonitestillä (jota käytän) täytyy testata aanuvirtsasta.
Sitten taas useimmilla liuskatesteillä (käytän myös välillä) on suositus suurinpiiretein klo10-20 välillä, ei aamuvirtsasta. Niillä testaan yleensä aamupäivästä ja illemmalla uudemman kerran :D

Hahahah, voi sinun miestä :’D
 
Mulla on noita liuskatestejä One stepin.. ei tullut ohjetta mukana :p raskaustestejä samalla tilasin niin niihin vaan tuli ohje. Vai liekö tarkoittivat että samalla ohjeella menee . No anyway onhan noita ja aikaa testailla vaikka joka vessakerralla :hilarious:
 
Mun piti aloittaa nyt kp3 aamulämpöjen mittailu, mutta olin illalla unohtanut mittarin ottaa mukaan sänkyyn. No jos uusi yritys huomenna...

Alinah kp3 YK tsiljoona. :D
 
Varmasti isompana saattaa lasta ärsyttää jos on joulukuussa syntyny mutta pienempänä tuskin ite siitä kärsii jos esim synttärit järkätään erikseen joulun kanssa. Meillä synty poika 25.12. ja synnärille mentiin 24 pvä kun meni vedet, ja siellä oli hirvee ruuhka :hilarious: Oli kyllä ikimuistonen joulu mutta näin suurena jouluihmisenä sen mieluummin kotona syöden oisin viettäny :rolleyes: Paras lahja kyllä ikinään vaikka ite tehtiinkin :p
Toi lahja asia, niin mun mielestä ei oo reilua lasta kohtaan että sais samalla synttäri ja joululahjat, koska ei niin muillekaan tehdä, kyllä synttärit on aina oma juttunsa. Meillä saa poika yhden synttärilahjan 25 pvä ja sitten joulun jälkeen pidetään juhlat :)
 
Mä meen myymään kaikki vauvan vaatteet ja roinat pois kirppikselle huhtikuun alussa, lyödään varmaan kohta tän koko p*skan kanssa hanskat tiskiin.
 
Moi!

Liityn tänne joukkoon. Eli meillä on 03/17 esikoistyttö. Jonkin aikaa olen jo kuumeillut ja haaveillut toisesta. Nyt sain mieheltäkin siunauksen toiseen lapseen. :happy:
 
Mä meen myymään kaikki vauvan vaatteet ja roinat pois kirppikselle huhtikuun alussa, lyödään varmaan kohta tän koko p*skan kanssa hanskat tiskiin.

Eikait sentään? :sad001 Perinteisestihän tässä kävis niin että plussa tulee heti kun on toivosta luovuttu ja vauvakrääsä myyty pois.. :)


Jjessmalle tervetuloa! :)
 
Eikait sentään? :sad001 Perinteisestihän tässä kävis niin että plussa tulee heti kun on toivosta luovuttu ja vauvakrääsä myyty pois.. :)


Jjessmalle tervetuloa! :)


Kyllä, luulen että jos meille toinen tulee niin se tärppää loppukesästä varmaan inseminaatiosta. Voi sitten ostaa käytettynä tilalle (uutta vastaavaa kampetta)..
 
Mihin aikaan vrk te testaatte ovista, jostain luin että aamupäivällä ja jostain että aamuvirtsasta? Mulle ihan uusi käsite tämä kun esikoinen nappas ekasta kierrosta :D nyt yritän vaan oviksen bongata tästä kierrosta että tietäisin mikä kp se on kun ei ole ennen tullut laskettua. Mies on päättäväisesti yrittämässä poikaa, joten toivoi oviksen tikuttelua :'D hyvä jottei kirvestäkin laita sängyn alle kun niin toivoo ja suunnittelee :D (vanhan kansan usko:kirves sängyn alla = poika)

En oo ihan hirveästi ovista tikutellut, mut viime kierrossa digillä (ei kaksoishormoni) testasin joskus aamupäivästä, ohjeissa tais olla että ei väliä mihin aikaan testaa, kunhan vaan joka päivä suurinpiirtein samaan aikaan. Liuskoilla testasin myös aamupäivällä ja illalla saatoin vielä toisen kerran liuskalla testata.
 
Täällä 8dpo ja koko viikonloppu menny kuumeessa ja kauheassa flunssassa.Miehellä samoin kauhea flunssa kuume.Viikonloppu nukuttu ja huomenna pitäisi jaksaa sitten kouluun minun opiskelen siis lähihoitajaksi.Miehen pitäisi jaksaa 7:00 töihin ja kauhea flunssa ollu kumpsellakin.Usko tämän kierron raskauteen aika olematon kun on pitänyt reilulla kädellä ottas flunssa lääkettä ja onhan noita terveitä luomu kiertoja tämän yli neljän vuoden yritys historian saatossa ollut.Viikon päästä viimeistään pitäisi kuukautisten alkaa ja IVF punktio menisi juuri sille viikolle mitä pelkäsi lääkäri ja me että pääsiäinen tulee tielle ja sen viikon punktiot täyttä mikä olisi max aika että voi venyttää punktiota.
 
Saatiin tulokset sperma-analyysistä. Tiheys lievästi madaltunut, kokonaismäärä normaali, liikkuvuus lievästi alentunut. Eli siittiöitä vissiin on mutta liikkuvuus huonoa.. mitähän tuo tiheys meinaa ?

Mulla aukiolotutkimus huhti-toukokuussa ja saan vissiin jonkun diabeteslääkkeen parantamaan ovista ja auttamaan painon pudotuksessa. Bmi on liian korkea varsinaisiin hoitoihin.

Päätettiin että käyn tuon aukiolotutkimuksem vielä ja lyödään sit hanskat tiskiin hoitojen osalta. Ei jaksa ryhtyä niihin ainakaan just nyt. Hormoonit laittaa mun pään niin sekaisin, että haluan nauttia kesästä ja häistä ihan ilman ylimääräsiä hormoneeja. :)
 
Takaisin
Top