Toinen haaveissa <3

Hahah Jaffa sanoppa muuta :D ens viikolla ajatteli myös testata, viikonloppuna viimeistään :) toivottavasti se talletus riittää! :) meillä oli talletukset dpo-2 ja dpo0. Viime kierrosta tärppäsi noina talletuspäivinä, voi kun nytkin :Heartred ja pysyis mukana! Ei oo kyl hajua tosta pullohommasta, jostain lukenu että pieni määrä alkoholia auttais siihen kiinnittymiseen? :D esim pieni lasi punkkua?! :D
Jänskäillään siis yhdessä ensi viikolla! Meinasin ekan testin tehdä dpo10, olis torstai ens viikolla.

Graisu kp16-26-31 dpo1 yk2
 
Aattelin kans ensviikon ti dpo10 tai to dpo12 :D veikkaan että tulee testattua jo tiistaina :D kaapissa olis 3sofin testiä mut niissä tulee tosi herkästi viivanpaikka.. Mietin hakisko viel pc testin mut sit en tiiä kummat tekisin ensin, sofin vai pc n :D
 
Innolla teidän testikuvia odotellen!! :) onko sulla PikkuR mitään tuntemuksia? Toivottavasti saadaan plussa-aaltoa nyt tänne!! Mulla ei oo Jaffa noista sofin testeistä mitään kokemusta..
Mitäs mieltä ootte, jos juhannuksen aikana (dpo4-5) että uskaltaako siinä ottaa ruoan kans viiniä tai pari saunajuomaa? Vai jättääkö suosiolla pois? Miten te tekisitte?
 
Joo oon koittanut tota vaihtaa mut vielä en oo onnistunut! Täytyy koittaa uudelleen :D Mää odottelen edelleen kuukautisia. Kp 43

Ovistikkuun sain toooosi haaleen plussan pari viikkoa sitten ja eilen ei ollut mitään (toki tikku oli vielä märkä eli 5min sisään luin kun nopeesti vaan koitin) eli josko se täti jo kohta tulisi että pääsis jatkamaan yrittämistä!
 
Graisu: kyllähän sitä itelle saa kehitettyä oireita. Pitää koittaa olla ajattelematta, ettei sit niin paljon harmita huomenna.
 
Viivanpaikka?
Mun alaselkäkipu ja rintojen arkuus vaan pahenee.
 

Liitteet

  • 1497969242935.jpg
    1497969242935.jpg
    33.6 KB · Katsottu: 136
  • 1497969253903.jpg
    1497969253903.jpg
    33.8 KB · Katsottu: 129
Liityin tänne noin kuukausi sitten, mutta en ole kirjoittanut niin paljon, koska eka yrityskierto oli luultavasti ovuloimaton (20 päivää, ei ovislimoja) ja epäilin myös että tätä edellinen kierto oli ovuloimaton (samasta syystä). Sitten tässä kierrossa (yk 2) käytin ovulaatiotikkuja, mutta niissä oli todella haalea viiva koko ajan, joten oli tosi varma siitä, etten ovuloinut ja tästä masentuneena en sitten ole kirjoitellut tänne. Ovislimoja oli vain tunnin ajan, mutta ei yhtään nipistelyjä ja tikut olivat siis näyttänyt negaa ennen tätä ja näytti myös tämän jälkeen. Olin aivan varma etten ovuloinut ja menin jo gynelle, joka määräsi clomifeneja kiertoa pitkittämään ja ovulaatiota edistämään. Nämä olisin ottanut käyttöön ensi kierrossa. Kiinnittymiskipuja tai vuotoa ei ollut missään vaiheessa (esikoisen aikana tunsin selkeästi kiinnittymisen ja tuli vähän vuotoa). Koska olin menossa viettämään synttäreitä perjantaina tein raskaustestin, joka selkeä nega. Eilen menkat olivat päivää myöhässä ja tein taas testin (sen lyhyen ovislimahetken mukaan dpo 14) ja tuli haamu testiajan jälkeen, noin 15 min testauksesta. Tänään tein taas testin ja haamu taas, tällä kertaa testiajan sisällä. Joten pakko kai tässä on uskoa, että kaikesta huolimatta olen raskaana. Ovulaatio on tapahtunut, negoista testeistä huolimatta. Ajattelin vain kertoa tämän, esimerkkinä siitä, että voi käydä näin ilman mitään oireita ja merkkejä. :) (Nyt vasta pari tuntia sitten on tullut lievää pahoinvointia.)
 
PikkuR, näinpä.. toivottavasti on kuitenki iloisia uutisia sulla meille kerrottavana huomenna! :)
Kide-85, nään kans viivanpaikan!
Ihana juttu rondine!! Onnea :Heartred
 
Innolla teidän testikuvia odotellen!! :) onko sulla PikkuR mitään tuntemuksia? Toivottavasti saadaan plussa-aaltoa nyt tänne!! Mulla ei oo Jaffa noista sofin testeistä mitään kokemusta..
Mitäs mieltä ootte, jos juhannuksen aikana (dpo4-5) että uskaltaako siinä ottaa ruoan kans viiniä tai pari saunajuomaa? Vai jättääkö suosiolla pois? Miten te tekisitte?

Voi hyvin ottaa. Oon ymmärtänyt että vasta kun ruskuaispussi lakkaa toimimasta niin alkoholi siirtyy napanuoran kautta sikiöön. Toki runsas käyttö on asia erikseen. Mutta jos esim on rv5-6 raskaudesta tietämättään juonut, siitä ei pitäisi olla haittaa. Tietenkään mitään ryyppäämistä ei suositella edes yrittäessä mutta kohtuukäyttö on ok kunnes plussaa :)
 
Onpas taas plussanneita, onnea!

Täällä menossa kp 32/35 ellei sitten joku megapitkä kierto :banghead: äsken malttamattomana testasin erittäin herkällä tyylipuhtaan negan. Ensi kiertoon tilasin ovistestejä kun nyt noi kierrot on mitä on.

Tietääkö joku, voiko olla niin että ovis tapahtuu vasta loppukierrosta ja se vaihe ennen menkkoja (mikä sen nimi nyt olikaan) jää liian lyhyeksi kiinnittymiseen? Pelkäänpä pahoin että mulla meni tämä kierto näin jos koko ovista tapahtunut..
 
Jostain elmeri luin, et pitäis olla vähintään 10 päivää se luteaalivaihe?! Että kiinnittyy. Mut en oo ihan varma. Mulla heitti imetyksen aikana ovulaatio normaalia myöhemmille kiertopäiville..
 
Mä siis lopetin imetyksen puol vuotta sitten ja kierto käynnistyi, 35pvä, ovulaatio siinä 20 maissa kuten "kuuluu". Tulin kolmannesta kierrosta raskaaksi, meni kesken ja tuli ulos maaliskuussa rv11. Sen jälkeen vasta yhet menkat ollut, joten kierto voi olla edelleen ihan mitä sattuu. Kp29 vasta oli ovisoireita mut en tikuttanut. Ja nyt sit kp33 ihan menkkojen alkamis olo :bored: Eli jos ne nyt alkaa niin joko luteaalivaihe oli super lyhyt ja se siitä yrityskierrosta, tai sitten ovis oli sillon 20. päivän tienoilla mutta huti :bored:
 
Mä muuten tilasin noita samoja liuskoja raskauskeijulta mitä muillakin on ja siin ekassa ainakin oli joku ihme naarmu siinä mihin testiviivan pitäis tulla niin ikäänkuin poikittain
 
Viivanpaikka?
Mun alaselkäkipu ja rintojen arkuus vaan pahenee.

Mä en varsinaista viivanpaikkaa näe, mutta ihan kun siinä yhdestä kohdasta olisi hieman ottanut väriä pintaan? Vaikea aina tietty kuvista sanoa, mutta jos päivän pari odottaisi ja ottaisi uuden testin? :)

-elmeri-, mäkin muistelisin, että luteaalin kuuluisi olla siinä 10 päivän tienoilla. Mutta voihan se olla, että se nyt on vaan sitä kun kierto vielä heittelee, että se oireilisi sitten lyhyellä luteaalilla? Tiedä sitten.
 
Takaisin
Top