Todella nolo kysymys (seksi)

Kyfi7687040

Vasta-alkaja
Mies ei koskaan suostu käyttämään ehkäisyä, eikä hetkeen vielä halua lasta siksi lopettaa aina yhdynnän kesken kaiken, ennenkuin tulee. Kerran kuitenkin hän otti pois tullessaan mutta jatkettiin yhdyntää hetken vielä heti sen jälkeen. Onko mahdollista tulla raskaaksi?
 
Siemennestettä voi tulla ennen laukeamistakin.. Eli joka kerta kun olette yhdynnässä on mahdollista tulla raskaaksi.
 
Siemennestettä voi tulla ennen laukeamistakin.. Eli joka kerta kun olette yhdynnässä on mahdollista tulla raskaaksi.

Ymmärtääkseni ennen laukeamista siemennesteessä ei itse asiassa ole siittiöitä - ellei sitten putkiin ole jäänyt edelliseltä kerralta vielä elossa olevia siittiöitä.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen: kyllä on. Jos ette vielä halua lasta, niin kannattaapi ottaa pikaisesti jokin ehkäisykeino käyttöön ennen seuraavaa seksikertaa. Ja nyt kannattaa varmuuden vuoksi hakea jälkiehkäisy, että turhilta aborteilta vältytään.
 
Tulipas juuri mieleen että jollet halua pillereitä, käyppä hakemassa vanha kunnon pessaari.
Sun kannattaa itse pitää huoli ehkäisystä jos miehesi ei halua/viitsi.
 
Ehkäisykeinojahan on paljon, esim. laastari, rengas tai "luonnonmenetelmä" eli ovulaation tunnistaminen. Itselläni on kokemusta vain pillereistä, mutta kaikille ne ei toki sovi. Enkä nyt todellakaan halua lähteä ketään neuvomaan hyvin henkilökohtaisessa asiassa, mutta ei se seksin tarvitse välttämättä aina olla yhdyntää... Mielikuvitus on paras seksiväline :) Muistuttaisin kuitenkin miestä siitä, että jos ei ole valmis isäksi, tulee olla valmis huolehtimaan ehkäisystä.
 
meillä juuri tulossa keskeytettyjen yhdyntöjen tulos :P mies tosin halusi lapsia ja olin kyllä myöskin! itse tietoinen että perheenlisäystä voi tulla jos ei ehkäsyä käytä. sitä kun siinä hetkellä voi tuntua muut asiat ihan mitättömiltä :)
 
Jep jep. Tuota menoa, tervetuloa vanhemmuuden pariin!

Jos mies ei halua ehkäisystä huolehtia, tee sinä se jos lasta ette halua.
 
Ovulaation tunnistamista en ole kuullut laskettavan oikeisiin ehkäisymenetelmiin sen epävarmuuden vuoksi. Ovulaatio kun ei aina tapahdu samaan aikaan ja niitä voi itse asiassa tulla kuukaudessa kaksikin. Toinen syy on sinnikkäät siimahännät, eli siittiöt saattavat selvitä hengissä jopa viisi päivää yhdynnästä.

Keskeytetty yhdyntä ei myöskään ole kunnollinen ehkäisykeino, joten sitäkin tulisi harrastaa vain jos on okei että tuloksena voipi olla lapsi :)
 
Täällä 3 vuotias keskeytetyn tulos juoksentelee ja masuasukki on lopputulos onnistuneesta kortsun käytöstä! Niin ja esikoinen kohta 13 vee, sai alkunsa vaikka söin pillereitä! Eli ei kannata leikkiä tulella! :wink
 
Meilläkin on täällä "varmojen päivien" lopputulos ihan viimeistä silausta vaille valmis. :wink Tosin on kyllä todella toivottu ja iloittu tapaus. Keskusteltiin jo heti lähtölaukauksen jälkeen asiat selväksi ja että mitä tehdään, jos "hullusti" käy... Varsinainen "lastenhankinta"-päätös tehtiin vasta kuukausi lähtölaukauksen jälkeen. Päätöksestä ei sitten montaa hetkeä kulunutkaan, kun jo huomattiin odottavamme pikkuista.:joyful:
 
Niin jos ette vielä lasta halua, kannattaa sinun tosiaan harkita jotain ehkäisykeinoa! Tai sitten näyttää miehelle, että kummallakin on tässä samat säännöt ja riskit, joko kumpikin käyttää ehkäisyä tai sitten ei tehdä mitään, mikä vaatisi sitä :wink
 
Takaisin
Top