Testejä

Eilen aamulla tehty testi. Se on hassua miten kahdessa edellisessä raskaudessa piti tehdä sata testiä jotta oli varma raskaudesta. Nyt onneksi on sellanen tunne että yksi riittää! :D Nyt menossa rv 4+2.
View attachment 66726
Ollaan melkein samoissa päivissä. Mulla laskurin mukaan nyt. 4+5 :) tein testin (taas) 4+3 päivänä ja näytti tältä :)
 

Liitteet

  • IMG_2018-03-18_15-27-15.JPG
    IMG_2018-03-18_15-27-15.JPG
    371.1 KB · Katsottu: 84
Hienot viivat siellä! :) Onnea! :Heartred
Kiitos :) edellisessä raskaudessa tein kakstestiä ja se riitti hyvin. Nyt en tiedä mikä muhun on iskenyt kun noita testejä vaan kuluu xD ehkä se vaikuttaa että esikoista odotettiin 9kk ja tää raskaus tärppäs ekalla kierrolla. En voi uskoa todeksi :Heartred
 
Tein varuiks vähän alle viikko sitten uuden testin, eli 4 on nyt tehty! Kahdessa ekassa tosi haalee viiva viikolla 3+6 ja 4+0, kolmas oli clearblue viikolla 4+0 jossa olikin 1-2vk, nyt tuli vahva viiva viikolla 4+6 tai 5+0! Nyt ollaan viikolla 5+5 :)
 
Hätiköin viimeisen digin kanssa ja tein sen jo tänään. Edelleen näytti 2-3 viikkoa, nyt siis 5+2. Olisi pitänyt varmaan odottaa loppuviikkoon, että olisi tullut se 3+. No, onneksi viimeiseen liuskatestiin tuli heti kirkkaan punaiset viivat ❤
 
Mulla olisi vielä pari testiä kaapissa. Voi olla,ett e joku tulee vielä tehtyä.
 
5c4d8d5f39053265988740fd11c393fe

Jokohan riittäis. :rolleyes: Ehkä 14. Testi ja edelleen positiivinen :)
 
Mua vähän huolettaa ku laskujeni mukaan oisin nyt viikoilla 5+3 ja toissapäivänä tehty testi oli hyvin haalea. Esikoisesta kun tuli ne "leffaviivat". Oon miettiny, että olikohan ovuulaatio sittenkin vähän myöhemmin kuin luulin... aion viimeisen liuskatestin tehdä tänään. Mies ei meinaa uskoa, kun on haalea viiva. Kysyy, että onko tuossa muka kaksi? Häntä varten piti viimeksikin ostaa digitesti, ei muuten uskonut. .. No, sitten tulikin km. Ite oon aina ajatellu ennen että jos siinä on ees joku viivantapainen, niin on raskaana. Nyt oon sen keskenmenon vuoksi jotenki epävarmempi. Mutta toivotaan parasta, menkkoja ei ainakaan näy ja oikeitakin on ollut jonkin verran :)
 
Takaisin
Top