testasin plussat menkkojen aikana?kokemuksia.

hallansuru

Satasella mukana keskusteluissa
tein eilen ja tänään sitten haalean positiivisen raskaustestin.minulla on meneillään kuukautiset.ensin tiputtelua ja keskiviikkona alkoi kunnolla vuotaa.vuotaa edelleen tänäänkin.mutta testit näytti positiivista.voiko olla et oon raskaana? mietin asiaa nettipalstoilla odotellessa neuvolan hoitajalta puhelua....siltä saa varmaan mielenrauhan! hieman hermona olen....onko kokemuksia tästä kellään? jos jollain on ollu menkat onko ne olleet normaalit vai lyhyemmät ja niukemmat? itsellä on melko normaalit menkat.ei runsaammat muttei paljon niukemmatkaan ja kestäneet aika kauan.tiputtelut alkoi jo 4 päivä muistaakseni.sitä tuli silloin tällöin vain keskiviikkoon asti tippoja.kipuja ei ole ollut näissä menkoissa...se on ihan outoa.
 
Hei hallansuru! Mulla ei ole omakohtaista kokemusta vastaavasta tilateesta (täällä vielä kuumeillaan sitä ensimmäistäkin), mutta on kyllä mahdollista, että kuukautiset voi tulla raskauden aikana. Tutulla kävi just näin ja ihan terve lapsi sieltä syntyi :) Toivottavasti oot saanut jo puhelun, se voi selvittää vähän paremmin asiaa :)
 
Äkkiä tulis mieleen joko toi menkat raskauden aikana, kiinnitysvuoto tai sitten se kamala vaihtoehto eli varhainen keskenmeno (sillon siis ne hormonitasot pysyy vielä hetken aikaa yllä).

Kannattaa tehdä muutaman päivän päästä uusi testi ja olla neuvolaan yhteydessä, sieltä ne varmaan parhaiten osaavat neuvoa.
 
oon kyl lukenut et keskenmenoon liittyy kovia alavatsan kipuja.ei ole kyl kipuja ollut.

neuvolasta soitettiin ja sieltä sanottiin et tälläviikolla heille labraan virtsatesti niin sit kuulemma katotaan sen tuloksen mukaan vasta et miten edetään.kehoitti odottaa et vuodot ensin vähenee.joudun kärsimään epätietoisuutta tässä..

luin nettipalstoja lohdutuksekseni niin todella monella on ollut ihan normimenkat raskauden alussa etenkin.olisin kamalan pettynyt kaiken tän jälkeen jos tää olis keskenmeno :( toivotaan ettei.
 
Takaisin
Top