terolut&clomifen

Nooh, onkos sielä viiva tummunu vai täti tullu pilaamaan ilot??? Kyllähän toi toivoa antaa toi hailu viiva...mulla oli sillon ekan raskauden aikana joka meni kesken niin aluksi kans vaan tosi hailakka viiva, jolloin en ees ajatellu että oon raskaana...mutta plussaksi se muuttu ja selväksi...
 
Mirjarr: kyllä se viiva lähti tosiaan vahvenee ja tässä ollaan iha "virallisesti" raskaana :) :Heartred 9.10 varhais UÄ selviää sit onks kaik niinko kuuluuki :) JÄNNITTÄÄ AIKA RUTOSTI!
 
Voi eiii....Onnea ihan hirmusesti :) :) :) Toivotaan että kaikki menee hyvin...oon niin onnellinen sun puolesta..:Heartred

täälä menossa kp 20 ja toivossa on hyvä elää...Iltasin ja öisin on ihan hirvee pahoinvointi ollu nyt kaks päivää...tiedä häntä onko syynä joku muu, mutta toivossa on hyvä elää..:wink
 
Nooh, nyt menossa kp 30 tänään...ja ei siis tätiä vieläkään näy...tosin ei tikkutestilläkään oo tänään eikä maanantaina näkyny mitää...tosin viimeraskaudessakin näkyi vasta melko myöhään...että toivotaan toivotaan...vaikka vielä se täti ehtii tulla pilaamaan kaiken...mutta jänntetään ny...

Sunnuntaista asti oon joka ilta/yö ollu varma että menkat alkaa ku on ollu semmosia jomotuksia alavattassa...viime ja edellisiltana piti olla panadolki ennen ku meni nukkuun että sai nukuttua, mutta vuotoa ei näy...

Muistelen kyllä että viime raskaudenkin aikana ennen plussaa tuntu kokoajan että nyt nemenkat täytyy alkaa...mutta mehän luonnollisesti ollaan hyviä kuvittelemaan näissä raskaustoiveissamme kaikennäköstä...joten aika näyttää...
 
Takaisin
Top