Tekisitkö vielä uuden lapsen?

Keskustelun 'Mitä mielessä? Sana on vapaa' aloitti minttux, 15 elo 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
Tagit: Add Tags
  1. minttux Vieras

2. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Haaveissa on toinen ja luvan saa tulla kun vain elämäntilanne ei ole sille ihan mahdoton. :) Entä sinä itse aloittaja? Pieni alustus voisi saada useamman vastaamaan. ;)
  3. Zeni Moderaattori Staff Member Tammimammat 2017

Voisin tehdä, useammankin, mutta meillä on jo viisi lasta eikä mies halua enempää. Enkä tiedä haluanko lopulta itsekään, näiden kanssa on tällä hetkellä kädet täynnä vaikka syliin vielä mahtuisikin. Mulla on krooninen vauvakuume
  4. Vauva3 Tuttu foorumilla

Jos meillä ei olisi kahta vammaista poikaa ja vauvat pysyisivät mahassa ilman kuukausien vuodelepoa niin luultavasti joo <3

Mutta tässä elämässä en :)
  5. Äippä x5 Addikti

No mikä ettei, mut lapsia tälläkin 5 joista nuorin on pari kk "vanha":p mies ei myöskään oo kovin innostunut ideasta että pistettäs se vauva 6 alulle:D
  6. Minttux Vieras

Joo, teemme vielä yhden lapsen, kun on sopiva aika. Vauva kuume on kyllä jo kova.:) Vauvasta tulee kyllä todennäköisesti viimeinen lapsi meille.
  7. Christalli Tuttu foorumilla Lokamammat 2016

Toinen olis kiva muttei ehkä ihan vielä. Viiden vuoden sisään kumminkin.
  8. loora84 Rakastunut foorumiin Marrasmammat 2017 Toukokuunmammat 2015

Odotan nyt kolmatta. Mä ehkä voisin haluta vielä neljännen mut tiedän et mies ei siihen suostuis kun tähän kolmanteenkin sai aikas tavalla suostutella :) ja voihan olla et kun tää syntyy niin tulee olo ettei enempää.
  9. Huli Naimisissa foorumin kanssa Tammimammat 2017 Heinämammat 2014

Tekisin, vaikka 4 lasta jo onkin. Mies ei vain ole oikein innostunut asiasta.
  10. Nannaniina Tuttu foorumilla Heinäkuunmammat 2015

Voi tekisin kyllä... sain ensimmäisen lapsen tapailtuani erästä miestä, ja kun hänelle selvisi että olen raskaana minulle selvisi että hänellä on avovaimo,joten jäin yksin lapsen lapsen kanssa. Nyt puuttuu vain se mies joka hyväksyy isättömän lapseni ja minut ja haluaa perheen kanssani.

Jaa tämä sivu