Tamperelaisia odottajia :)

Murukas

Jostain jotain jo tietävä
Moikka!

Ajattelin tiedustella onko täällä muita Tampereelta? Monettako lasta odotat ja minkä ikäinen itse olet? Miten on raskaus sujunut?


Itse odotan toista. Esikoinen täyttää Sunnuntaina 1.v. emoticon ja minulla ikää 24.v. Nyt on jo ihan hyvä olo, mutta koko alkuraskaus alkaen viikolta 5 meni aamusta iltaan pahoinvoiden. Oksensin sillointällöin ja muuten makasin sohvalla. Esikoisen puolesta oli pahamieli, kun en jaksanut mitään hänen kanssaan touhuta. Onneksi olot ovat alkaneet jo helpottaa, kunhan muistaa syödä tasaisin välein eikä ehdi tulla nälkä.
 
Moi!

Mä oon tampereelta,odotan esikoistani viikolla 18+5 ja laskettu aika on 8.5. :) Oon 21-vuotias.Mun raskaus oli alussa pahoinvointia ja tosi pahaa väsymystä,nyt on mielialat olleet tosi heittelevät ja on ollu aika itkuisa olo ja välillä miettii mihin oikeen on ryhtymässä :)
 
Täällä on kans yks tamperelainen odottaja :)

Esikoisia odottelen jos niin nyt voi sanoa, tuplat olisi tulossa :)  LA olisi 15.5. mutta vähän epäilen mahtuvatko massuun niin kauan. Olen itse nyt pyöristetyillä vuosilla 20v.

Alkukolmanneksen pahoinvoinnit ja muut hieman epämukavammat vaivat on nyt jo pääasiassa ohitse, mutta nyt kun ei ole enää ollut sellaista ylenmääräistä väsymystä riesana niin ei meinaa uni tulla. Pienen pieni häiriö kesken unien niin se on sit taas loppu yö valvomista :/
Ja mielialat heittelee täälläkin tosi paljon, ei se oikeestaan mua haittaa mut voi mun mies parkaa :P

 
SiniBnt:oot onnekas,saat kaksoset!!!:D  mä niin olisin halunnut kans,kun miehellä on kaksoissisko ja salaa toivoin josko periytys :D Mut on siinä silti oma hommansa :)
 
Kiitos unbelebt, oon samaa mieltä, vaik ois kyl hyvin riittäny yksikin näin alkuun :D
Näin eka kertalaisena itselleni kuulostaisi sopivammalta se yksi kerrallaan tekniikka, kun ei tuollaisista pikkusista ole minkäänmoista kokemusta ja tää koko raskaus tuli aikamoisena yllätyksenä  :) :P

 
Jospa minäkin tänne kirjoittaisin :) Vasta vau-foorumeita tulin tutkailemaan 1,5 vuoden tauon jälkeen!
Täällä siis toista odotetaan. Esikoinen täytti juuri vuoden ja tämän toisen laskettuaika on vähän ennen toukokuun puoliväliä.

Mulla ei mammakavereita Tampereella ole liikaa joten uudet tuttavuuden olis tervetulleita, etenkin kun tämä kotoilu näköjään nyt sitten vaan jatkuu... ;)
 
pepita84: Tervetuloa takaisin vaikka itse olenkin uusi täällä :) Itsellenikin kelpaisi mammakavereiden lisäys, varsinkin tamperelaiset pömppömahaiset ja lapsia jo saaneet, kun niitä ei oikeastaan mun tutuista löydy. On itse myös tullut kotoiltua aikalailla ja olisi kiva saada päiviin edes pienimuotoista muutosta :)

unbelebt: Toivottavasti helpottais olos, itellä välillä myös tuntuu että pää räjähtää kun sen verran vähän ketään näkee. Ja kun ei tunnu oikein olevan ihan samoilla aallonpituuksilla enää kovin monen tutun kanssa, kiinnostuksen kohteet kun on muuttunut sen verran erilaisiks ja vireystasokin hieman eri kuin ennen. Tai näin oon ainakin ite kaavaillut et varmaan siitä johtunee pääsääntöisesti tää nykynen ajoittainen yksinäisyyden olo. 

 
SiniBnt: Juu eiköhän tää tästä..Ei kans oo ihan samanlaiset mielenkiinnon kohteet kun ennen ja vanhoille kavereille ei tulis mieleenkään puhuu näistä vauva-asioista....onneks säkin oot Tampereelta ja samassa tilanteessa kun mä :P
 
Hei vain kaikille!:)
Täällä myös tamperelainen vauvvamaha. :)  Esikoista odotan ja oon 20 vuotias.
Mites ootteko vaunuja hankkineet/kattelleet? Ja mistä jos ootte?
 
Mä en oo pitkään aikaan käynytkään täällä. Oli tuossa joulun tienoilla niin paljon kaiken näköstä touhua :) Olisko tästä "ryhmästä" tahtonut kuinka moni vaikka nähdä? Kahvin merkeissä joku päivä tjn? Mulle voi laittaa myös täällä yksityisviestiä tai lisäillä facebookissa kaveriks :) Löydyn nimellä Heini Tamminen ja kuvassa makoilee mun mustavalkoinen kissa vihreän viltin vieressä :) <3
 
Moikka!

Kiinnostaiskohan kuinka monta Treffit vaikka jossainpäin keskustaa tai missä sitten helpoin? Olis kiva nähdä vielä ennenkö alkaa oleen Toukokuu "liian" lähellä. Itellä varmaan alkaa selän takia toi liikkuminen oleen aina vaan vaikempaa mitä pidemmälle raskaus menee :) Nyt kun nuo kelitkin on vähän jo lauhtunu niin ei tarttis niin paljon vaatettakaan päälle pakata :D
 
Heippa
Onko kukaan käyny tampereella hierottavana raskaus aikana? :) On selkä meinaa pikkusen jumissa enkä oo ikinä käyny hierojalla, niin jos jollain olis vinkkiä kuka on hyvä hieroon/edullinen/ ylipäänsä hieroo raskaana olevia. :D
 
Hitsiläinen on tullu piitkä tauko tähän ketjuun mulla, nyt on jo vähän turhan lähellä omal kohal ainakin toi toukokuu, hyvä kun jaksaa kaupassa käydä ku jalat on turvonneet ku mitkäki :F Ois ollu kyllä ihan mukava nähdä muitakin tamperelaisii odottajia :7 
Sullakin Murukas enää 22päivää jäljel laskettuun aikaan, mahtaa olla jo aikamoinen olo? :)

rakkaudella: Ite en oo ainakaa käyny hierojalla hierottavana, ku en enää siinä vaihees ku selkä alko mennä jumiin pystyny olla mahallani :9 Ja netistä ku jossain vaihees tutkin ni aika mones hieronnas sanottiin ettei sovellu raskaana oleville,.. niin ja neuvolasta kiellettiin ristiselän hierominen mikä myöskin rajoittaa. Ite oon kinunnut aina pahimpiin selkäkipuihin tota mun ukkoo hieromaan, vinkkaisin että pyytäisit jotakuta tuttua apuun, kyl kaikki kuitenkin jollaintavoin osaa hieroa :P
 
SiniBnt Joo olo on aikas tukala :) Vieläpä kun on toi esikoinenkin hoidettavana. Mutta viimestään ens viikonloppuna olis jo nyytti sylissä toivottavasti. Meillä oli aika mielenkiintonen painoarvio ma-ti yönä kun käytiin taysissa :D 3,7kg niin tää käynnistetään jollei tuu itellään. Ens torstaina on aika tayssiin ja jos siellä vaan on tilaa niin päästään sinne heti muuten sit seuraavana arkipäivänä eli perjantaina :) <3 Ei malttais enää odottaa!
 
Oho, vähän muhkeemman puoleinen muksu tulossa :D Eikä, sun odotus loppuu sit ihan just jos ei vielä oo ehtinyt loppua :) Oon hieman kade.. :P Tuu sit kertomaha ku on nyytti sylissä :)
 
Nyt vasta huomasin että SiniBnt oli tänne kirjotellut :) Juurikin tuona päivänä syntyi meidän prinsessa kun olet tänne viestiä laittanut :) Vähän on ollut elämä häslinkiä tässä tämän ensimmäisen viikon. :D Esikoisella uhma oikein huipussaan ja unet jää aika vähäisiksi. Ei oo kamalasti kerenny tänne kirjotella. Nyt on esikoinen viikonlopun mummilassa hoidossa niin saadaan hetki rauhottua vauvan kanssa <3
 
Niin ja voitais joitain treffejä suunnitella sitten kun kaikilla on nyytit syntyny? :) Tervetuloa Sussu28 mukaan :)
 
Takaisin
Top