tampereella joulukuun odottajia?

Ei tsiisus... Mä ny soudan ja huopaan. Se aika ei sovikaan mulle. Pääsen fysioterapiaan 22.6. ja joudun loop-leikkaukseen 23.6. ja loppuviikko pitää ottaa hissukseen. Prkl...
Mut pitäkäähän kivaa jos tapaatte!
 
Mä en oo vielä auton saannista varma, mutta ei oo tungosta tulossa, kun ei taida olla kuin kolme kiinnostunutta ja Anjuska86 ei pääse paikalle niin vaan kaksi :confused:
 
Me voitais kans liittyä 23. päivä seuraan, mikäli nyt on edes joku muukin tulossa sitten :grin
 
No onhan meitä sit jo kolme. Ei täällä Tampereella muutenkaan montaa meistä asu :). Ja jos Anjuska haluaa mukaan, niin voidaan kyllä mun puolesta sopia myös uusi tapaamisaika. Mun täytyy joka tapauksessa ottaa esikoinen mukaan.
 
He te tamperelaiset varmaan osaatte vinkata kivaa paikkaa missä tavata isommalla porukalla? Meillä on siis tarkoitus tavata esikoisen ryhmäläisten kanssa nyt kesällä Tampereella, mutta paikkaa ei olla osattu vielä lyödä lukkoon.
Lapset on siis noin 1v 8kk ikäisiä, ja meitä on ainakin kymmenkunta tulossa. Osaatteko suositella mitään paikkaa missä tällaisella porukalla treffaaminen onnistuisi ja olisi ns. mielekästä?
 
Suosittelen jotain aidattua puistoa kun tuon ikäisissä on varmaan pitelemistä... Sorsapuistossa on aidattu leikkialue jossa on kaiken ikäisille tekemistä. Samalla reissulla voi ihmetellä puiston lintuja joita on erilaisia häkeissä. Ja nurmikkoaluetta on myös paljon, siellä voi evästellä. Sorsia voi myös ruokkia leipäpalasilla. Huonolla säällä tietenkin kannattaa keksiä varasuunnitelma.
 
Treffipäivä lähestyy .. Sorsapuisto hyvällä säällä, Koskikeskus sateella? Mikä aikataulu?
 
Pitäkäähän kivat treffit. Olisi kiva päästä mukaan livenä jutustelemaan mutta vähän on liian pitkä matka lähteä päiväksi edestakasin. Mullakaan paljoo kavereita täällä eteläsuomessa ole joilla olisi samanikäisiä lapsia.
 
Anteeksi, mutta meidän täytyy nyt jättää väliin. Olisi kyllä kiva nähdä ja todella mielellään tullaan, jos toiste nähdään, mutta mä oon nyt yksinkertaisesti niin väsynyt etten jaksa.
Meillä on nyt viikon ollut tosi levottomia öitä ja äiti alkaa olla väsy, viime yönä oli vaan viisi herätystä :dead:
 
Voidaan kyllä siirtää/nähdä uudestaan, jos vaikka heinäkuussa olisi aikaa/jaksamista? Tsemppiä öihin pikku murulle.

Onko Lurua tulossa?
 
Meille sopisi ainakin heinäkuun kaksi ekaa keskiviikkoa, kun ollaan joka tapauksessa käymässä keskustassa jumpalla aamupäivällä. Ja toki muulloinkin :happy:
 
Mullekin kyllä sopii jos siirretään ens kuulle esimerkiksi. Lupauduin mennä auttamaan mummoani huomenna kun on yksinään kotona ja olisi helpompaa, jos ei tarvitsisi siellä olla minkään aikataulun mukaan varsinkin kun tyttökin aika paljon sanelee milloin sopii mitäkin tehdä. Toki mulle sopii ihan lyhyelläkin varoitusajalla lähteä puistoon, kahville, kävelylle ym ihan vaan kaksin tai isommalla porukalla, mikäli joku haluaa treffata :)​
 
Siirretään vaan heinäkuun alkuun. Sopiiko silloin myös Anjuskalle?

Jos vaikka lämpöä ja aurinkoa tulis silloin...
 
Meille sopii näillä näkymin muut päivät viikoilla paitsi 1.7 :)
 
Keskiviikkona 8.7 sopii meille hyvin :happy:
Me ollaan tosiaan siinä vieressä ja meille sopisi hyvin esim klo 11.30. Olisi loistava aika :)
 
Takaisin
Top