Tammikuiset 2019

Niin ja tosiaan yksi kierto oli välissä. Tähän tärppi kiertoon aloitin syömään macaa ja sillä ovispäivä (ovuloin yleensä vasta kp19-21) aikaistui, sekä tärppi kävi taas.

Nyt toivotaan vaan, että tämä pysyisi kyydissä eikä olisi tuulimuna:Heartred
 
Moikkamoi, mä tänne liityin nyt myös. LA 3.1 omien laskujen mukaan. Toivotaan, että pysyy matkassa, edellinen kun oli kemiallinen. Meillä esikoinen on 12/15 syntynyt [emoji5]
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa noppanoora! :)
Pikkuhiljaa meitä alkaa tänne kerääntymään!
Toivotaan kovasti, ettei kenenkään tarvitse täältä lähteä:Heartred
 
Tulppunen, mitenköhän sinulla menee?
Hurjasti täällä toivon, että kaikki siellä hyvin:sorry:
 
Tervetuloa Camomilla ja noppanoora :) Kivaa kun meitä alkaa kertyä tänne pikkuhiljaa lisää
 
Täällä tosiaan digitesti ja muut testit näyttää jo negaa. Kemiallinen kyseessä, mutta vuoto ei ole vielä alkanut. Olen nyt miettinyt että kuinka kauan sitä vuotoa kannattaa odotella jos ei näy tulevan?

Noppanoora milloin sulla oli kemiallinen ja miten se sulla meni? Onnea nyt plussasta ja paljon tarrasukkia❤️
 
Täällä olis tämmönen 28 vuotias kahden lapsen (9v ja 7v) äiti. Kolmatta olen kuumeillut jo aika pitkään, mutta tjottaillen on menty ja melkein kaks vuotta se otti ennenkuin testit alko näyttää haamua. Näiltänäkymin 6.1.2019 ois pienokaisen laskettu aika.
Vaiana oli ainakin ennestään tuttu. Olikohan muita?
Ja yks mielestäni olennainen asia itsestäni. Aloitin viime syksynä opiskelut amk:ssa. Töiden ohella. Että jos tätä onnea jatkuu, niin mikäli saan toivoa, niin ei täysin lamaannuttavaa raskauspahoinvointia tähän osoitteeseen kiitos :shy:
 
Muokattu viimeksi:
Osanotto Tulppusen kemiallisesta :sad001 Se on niin kovin yleistä, mutta se on jo positiivista, että raskaus on meinannut alkaa. Sen vuoksi minäkin uskaltauduin tänne jo näin aikaisin.
 
Täällä tosiaan digitesti ja muut testit näyttää jo negaa. Kemiallinen kyseessä, mutta vuoto ei ole vielä alkanut. Olen nyt miettinyt että kuinka kauan sitä vuotoa kannattaa odotella jos ei näy tulevan?

Noppanoora milloin sulla oli kemiallinen ja miten se sulla meni? Onnea nyt plussasta ja paljon tarrasukkia❤️
Voi olen niin pahoillani, että sinäkin joudut tuon kemiallisen kokemaan :sad001 sympatiat ja voimia sinne:Heartred

Itse olin silloin valmis odottamaan viikon ajan vuotoa. Vuoto alkoi suht nopeasti sitten kyllä muutaman päivän sisään.
Mitään suositusta en tiedä ajasta milloin vuodon pitäisi alkaa
 
Elisabet89, tervetuloa! :)
Ollaan samanikäisiäkin muuten! Tosin minulla vain yksi ja paljon nuorempi lapsi :D

Sulla ainakin viivat vahvenee, mitä tuolla kuumeiluklubeissa kurkin ;D
 
Muokattu viimeksi:
Elisabet89, tervetuloa! :)
Ollaan samanikäisiäkin muuten! Tosin minulla vain yski ja paljon nuorempi lapsi :D

Sulla ainakin viivat vahvenee, mitä tuolla kuumeiluklubeissa kurkin ;D
Kiva kun on oman ikäistä seuraa :) Mulla tosin muutama läheisin ystävä on mua 10-15 vuotta vanhempia. Johtuen ehkä siitä että heidän kanssa on saman ikäisiä lapsia :joyful: Itse ajattelin että lapset pitää tehdä nuorena.. ja sitten tulin toisiin ajatuksiin ja niitä pitää tehdä lisää vähän vanhempana :hilarious: Huumorilla siis nää "tekemiset".

Jep. Positiiviset fiilikset on viivoista :wink Se digi on vielä tekemättä. Josko kokeilisin onneani huomen aamulla.
Silloin olis Kp 28/~27 Dpo 13
 
Tosiaan vuoto alkoi hyvin niukasti hetki sitten! Yritän hakea tästä kemiallisesta myös niitä positiivia asioita. Vuoden yrityksen jälkeen mä tulin vihdoin raskaaksi vaikka pieni ei matkassa pystynytkään. Vuoto alkoi näinkin pian eikä tarvinnut kauaa odotella että päästiin uuteen kiertoon. Moni on kemiallisen jälkeen raskautunut pian uudelleen ❤️
 
Tosiaan vuoto alkoi hyvin niukasti hetki sitten! Yritän hakea tästä kemiallisesta myös niitä positiivia asioita. Vuoden yrityksen jälkeen mä tulin vihdoin raskaaksi vaikka pieni ei matkassa pystynytkään. Vuoto alkoi näinkin pian eikä tarvinnut kauaa odotella että päästiin uuteen kiertoon. Moni on kemiallisen jälkeen raskautunut pian uudelleen ❤️
Kyllä! Noin se kannattaakin ottaa:Heartred Jotain yritti tarttua kyytiin.. Ehkä sitten seuraava tarraa oikein kovasti :)
Tsemppiä ja voimia:Heartred
 
Kyllähän se toki myös harmittaa mutta ei näille mitään mahda, ihana kun täältäkin saanut vertaistukea❤️
 
Täällä tosiaan digitesti ja muut testit näyttää jo negaa. Kemiallinen kyseessä, mutta vuoto ei ole vielä alkanut. Olen nyt miettinyt että kuinka kauan sitä vuotoa kannattaa odotella jos ei näy tulevan?

Noppanoora milloin sulla oli kemiallinen ja miten se sulla meni? Onnea nyt plussasta ja paljon tarrasukkia[emoji173]️

Voi ei, oon pahoillani :/
Mulla oli kemiallinen jouluna, tein dpo 11 positiivisen testin ja seuraavana päivänä viiva olikin haaleampi ja seuraavana päivänä hävinnyt kokonaan. Siitä kahden päivän päästä alkoi vuoto ja oli lovat kivutkin :/
 
Täällä yksi ilmoittautuu tammikuisten joukkoon. Laskurin mukaan 1.1.2019 olisi THE hetki. Kovasti toivottu pikkuinen olisi tämä. Viime heinäkuussa koettu rankka km viikolla 12,jonka jälkeen kului pitkä aika,kunnes kroppa tasapainottui. Tällä hetkellä on kovin epätodellinen olo,17.5. ollaan menossa ultraan.
 
Täällä yksi ilmoittautuu tammikuisten joukkoon. Laskurin mukaan 1.1.2019 olisi THE hetki. Kovasti toivottu pikkuinen olisi tämä. Viime heinäkuussa koettu rankka km viikolla 12,jonka jälkeen kului pitkä aika,kunnes kroppa tasapainottui. Tällä hetkellä on kovin epätodellinen olo,17.5. ollaan menossa ultraan.
Tervetuloa ja syvimmät pahoittelut keskenmenosta:Heartred

Meitähän kertyy juuri tuolle 1.1 päivälle useampi :)
 
Takaisin
Top