Taapero kerrossänkyn nukkumaan?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Onko kenelläkään taaperoa, joka nukkuisi kerrossängyssä alhaalla? Meillä on mietinnässä kerrosängyn osto ja mietimme onko kerrossänky kuinka toimiva ratkaisu, varsinkin nuoremmalla lapsella, joka olisi n 1,5- vuotias ja hän nukkuisi sängyn alaosassa? Ja onko ylipäätänsä kerrossänky hyvä hankinta? :) Kuulisin mielelläni teidän mielipiteitä asian tiimoilta.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on kerrossänky, esikoinen 2v10kk nukkuu ylhäällä ja 1.7kk alhaalla, alkuongelmien (joku 2vk) jälkeen hyvin menny :)
 
Eiköhän se noin päin toimi että nuorempi on alhaalla. :) Yläsänkyyn en sen ikäistä päästäisi nukkumaan. Kun olin pieni meillä oli jossain vaiheessa kerrossänky enkä muista että olisi ollut ongelmia. Olin tosin aika pieni kun kerrossänky pistettiin kahdeksi erilliseksi sängyksi ja kaikki lapset sai oman huoneen, kun muutettiin isompaan taloon. Oli siis sellainen kerrossänky mitä pystyi pitämään sekä kerrossänkynä että erillisinä sänkyinä.
 
Kokemusta ei oo vielä mut todennäkösesti kerrosänky tulee lapsille aikanaan pakostakin, ellei keretä sitä ennen isompaan asuntoon muuttaa. Ehdottomasti tosiaan vanhempi ylös ja taapero sinne alas, en kyllä alle 2-vuotiasta uskaltaisi yläpetiin päästää.. Mut riippuu toki niin paljo lapsestaki et onko miten pyörivää sorttia :)
 
Meillä on nyt kerrossängyssä 4 ja 3 vuotiaat, ja kunhan saadaan patja hankittua ja portti huoneen oveen, niin 1v7kk vanha muuttaa vielä 3 vuotiaan alapuolelle vuodelaatikkoon :grin Ilman porttia en uskalla tota meidän pikku ninjaa laittaa sänkyyn josta pääsee itse pois ja voi hiipiä ties minne tuhiloimaan :confused:
 
Meille on nyt tulossa Vepsäläisestä unipuun sänky jonka saa myöhemmi kerrossängyksi. Nyt siis tulee jatkettava junnusänky joka jää sit kerrossängyn alasängyksi ja hommataa vaa siihe se yläosa sit. Noihi on kiva ku saa värillisen laidan ni tulee pojalle sininen ja tytölle sit pinkki :)
 
Unipuun sängyt on ihan huippuhyviä! Meillä on kaksi,molemmissa lisäksi varasänky/vuodevaatelaatikko, niin on kolmelle nukkumapaikat :)
 
Takaisin
Top